Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@14:15:14 GMT

انتقال بزرگ سردار به بایرلورکوزن آلمان

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۰۳۲۵۳

انتقال بزرگ سردار به بایرلورکوزن آلمان

به گزارش خبرنگار مهر، سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال ایران پس از صحبت‌های فراوان درباره آینده فوتبالی اش تصمیم به عقد قرارداد ۵ ساله با بایرلورکوزن آلمان گرفت تا این گونه خبر از انتقال بزرگ به یکی از تیم‌های مطرح بوندس لیگا آلمان دهد.

سردار آزمون در حالی با پیراهن شماره ۹ بایرلورکوزن عکس یادگاری گرفت که همچنان برای زنیت سنت پترزبورگ تا پایان فصل بازی خواهد کرد و سپس راهی آلمان می‌شود تا در یکی از مطرح ترین تیم‌های فوتبال این کشور بازی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار آزمون با انتشار عکسی از لحظه امضای قرارداد با باشگاه جدید خود به هواداران بایرلورکوزن سلام داد.

کد خبر 5406443 مهدی مرتضویان

منبع: مهر

کلیدواژه: سردار آزمون سن پترزبورگ تیم فوتبال زنیت سنت پترزبورگ فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران تیم ملی فوتبال زنان ایران هندبال فوتبال زنان تیم ملی فوتبال ایران جام حذفی فوتسال تکواندو کشتی آزاد یحیی گل محمدی وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۳۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایرلورکوزن قهرمان فصل ۲۴-۲۰۲۳ بوندسلیگا شد

شیرها پس از ۳۱ سال موفق به کسب جام شدند. آن‌ها آخرین‌بار در فصل ۹۳-۱۹۹۲ موفق شده بودند فاتح جام حذفی آلمان شوند. 

به گزارش طرفداری، بایرلورکوزن مزد عملکرد درخشانش زیر نظر ژابی آلونسو در فصل ۲۴-۲۰۲۳ را گرفت و به فاصله پنج مسابقه تا پایان کار، قهرمان بوندسلیگا نام گرفت.

لورکوزن با کسب بیست و پنجمین برد خود، در صدر جدول ۷۹ امتیازی شد و رسیدن به آن‌ها برای بایرن مونیخ و اشتوتگارت ۶۳ امتیازی، از نظر ریاضی غیرممکن شد. این پایانی بر روند یازده سال قهرمانی پیاپی بایرن مونیخ در لیگ آلمان محسوب می‌شود. حالا چالش ریش قرمز و تیمش، حفظ روند شکست ناپذیری در این فصل، پیشروی در لیگ اروپا و قهرمانی در فینال دی اف بی پوکال خواهد بود. 

گفتنی است بر اساس سنت فوتبال آلمان، جام قهرمانی لورکوزن در آخرین بازی فصل (۳۴ روز دیگر و در مصاف خانگی با آگزبورگ) به این تیم اهدا خواهد شد.

????جو دیدنی ورزشگاه بای آره نا بعد از قهرمانی بایرلورکوزن???? ????هجوم هواداران لورکوزن به داخل زمین؛ پس از قهرمانی تاریخی???? کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: یک اتفاق بی سابقه در تاریخ فوتبال آلمان ميشاييل بالاک: با بايرلورکوزن به دنبال قهرماني بوندس‌ليگا هستم

دیگر خبرها

  • ممنون بایرلورکوزن، ممنون ژابی آلونسو / تحلیل بوندسلیگا با لوتار ماتئوس
  • سردار آزمون از فردا در تمرینات رم شرکت می‌کند
  • بایرلورکوزن؛ قهرمان بوندس‌لیگا پس از 124 سال
  • آزمون از فردا در تمرینات رم
  • قهرمانی تیم خاطره‌انگیز استقلالی‌ها در آلمان
  • (عکس) استوری قشنگ سردار آزمون برای سلامتی بازیکن رم
  • ضرر بزرگ سردار آزمون با قهرمانی لورکوزن
  • بایرلورکوزن قهرمان فصل ۲۴-۲۰۲۳ بوندسلیگا شد
  • هجوم هواداران بایرلورکوزن به زمین، پس از قهرمانی در بوندسلیگا آلمان / فیلم
  • لژیونر والیبالی که می‌خواهد همبازی سردار آزمون شود