Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@07:10:43 GMT

جشنواره جهانی توان خواهان ۲۰۲۱ ژاپن پایان یافت

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۰۳۲۶۴

جشنواره جهانی توان خواهان ۲۰۲۱ ژاپن پایان یافت

جشنواره جهانی ۲۰۲۱ هنرمندان توان خواه (paralymart) ژاپن با حضور هنرمندانی از ۴۰ کشور و از جمله ایران با موضوع "لبخند" و اهداء جایزه مقام اول و بزرگ جشنواره به هنرمند توان خواه ایرانی، با مشارکت رایزنی فرهنگی کشورمان در ژاپن به عنوان حامی جشنواره طی مراسمی در توکیو با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و محدود برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، در این جشنواره همچنین مرضیه باقری چیزه از قزوین و علی بهرامی از شهرستان هشتگرد دو توان خواه هنرمند دیگر ایرانی نیز به ترتیب برنده جایزه پارالیم آرت و هیئت داوران گردیدند و به این ترتیب در این دوره، هنرمندان توان خواه کشورمان در بخش های مختلف درخشیدند.

در این دوره و همچون ۳ جشنواره قبلی، رایزنی فرهنگی نیز همکاری نزدیکی را با مسئولان جشنواره به عمل آورد و با مساعدت اداره کل همکاری های فرهنگی و امور ایرانیان خارج از کشور سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، ضمن اطلاع رسانی گسترده در داخل کشور و برقراری ارتباطات و تسهیل و فراهم سازی امکانات مربوطه برای حضور پررنگ هنرمندان توان خواه ایرانی، بیش از ۲۵۰ اثر هنرمندان ایرانی که بالاترین تعداد مشارکت در میان کشورهای شرکت کننده را به خود اختصاص داده بود حضور داشتند که تعدادی از آنان در کتاب این دوره نیز به چاپ خواهد رسید.


 
در پایان این مراسم و با حضور مسئولان برگزاری، رایزن فرهنگی ایران در ژاپن و خانم اریکو ایمای نماینده مجلس، عکس یادگاری با آثار برگزیده و برتر این جشنواره ثبت شد.
آثار پذیرفته در این دوره شامل مدادهای رنگی، رنگ‌های اکریلیک، آب‌رنگ‌ها، رنگ‌های روغن، یا کاردستی کاغذ، تصویر چاپ ‌نقش چوبی (آجرک)، خوشنویسی و تصویر گل دوزی (با دست) بوده است.


در سال ۲۰۲۰ نیز جشنواره با موضوع «صلح» برگزار گردید که بیش از ۲۰۰ اثر از هنرمندان توان خواه ایرانی دریافت و به جشنواره ارائه شد و مهرناز بهرامی از سیستان و بلوچستان (زاهدان) با ارائه اثر «صلح درون» به عنوان نفر دوم جشنواره، حائز دریافت ۵۰ هزار ین جایزه نقدی شد.

در سال ۲۰۱۸ نیز با مشارکت رایزنی فرهنگی و در هتل امپراطور توکیو، جشنواره با موضوع  «جشن» برگزار شد و از میان آثار ارائه شده ایرانی، ۶ اثر ارزشمند به بخش نمایشگاهی راه یافت و مورد تقدیر قرار گرفت.


این جشنواره برای سال ۲۰۲۲ نیز عنوان «آینده» را برگزیده است و علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را با این موضوع برای دوره بعدی جشنواره آماده نمایند که فراخوان تکمیلی آن از سوی جشنواره اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۳۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژاپن از جام ملت‌های فوتسال آسیا حذف شد!

تیم ملی فوتسال ژاپن قهرمان دوره گذشته جام ملت‌های آسیا، با تساوی یک بر یک مقابل تاجیکستان از دور رقابت ها کنار رفت!

به گزارش تابناک ورزشی؛ تیم قدرتمند ژاپن اصلی‌ترین حریف ایران برای کسب عنوان قهرمانی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ در تایلند، با توقف مقابل تاجیکستان، در مرحله گروهی مسابقات حذف شد.

سامورایی که در فینال جام قبلی، شاگردان شمسایی را مغلوب کرده بود، در این دوره از مسابقات بسیار ضعیف ظاهر شد و در مسابقه اول مغلوب قرقیزستان شد تا پیروزی مقابل کره‌جنوبی هم کمکی به آنها نکند.

به این ترتیب ، تیم ملی فوتسال ایران حالا باید تمرکز خود را بر سایر شانس‌های قهرمانی از جمله ازبکستان متمرکز نماید.

دیگر خبرها

  • جشنواره دوسالانه سرنانوازی در لرستان
  • سُرنانوازی لرستان یک موسیقی جهانی شده است
  • تیم ملی فوتسال ژاپن حذف شد / سامورایی‌ها جام‌جهانی را از دست دادند
  • ژاپن از جام ملت‌های فوتسال آسیا حذف شد!
  • رونمایی از ثبت جهانی کاروانسرای دیر گچین قم
  • هفدهمین جشنواره بین‌المللی پژوهش فرهنگی برگزار می‌شود
  • داوران بخش فیلمنامه جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی معرفی شدند
  • پایان مرحله اول داوری بیستمین جشنواره ملی خوشنویسی رضوی 
  • تشریح برنامه‌های جشنواره امام رضا و چله رضوی
  • برنامه‌های جشنواره امام رضا و چله رضوی تشریح می‌شود