Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@19:15:49 GMT

بازگشایی راه ارتباطی ۱۱۸۵ روستا در لرستان

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۰۳۲۷۹

بازگشایی راه ارتباطی ۱۱۸۵ روستا در لرستان

ایسنا/لرستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان از بازگشایی راه ارتباطی ۱۱۸۵ روستا در استان خبر داد.

عباس شرفی بیان کرد: تاکنون راه ارتباطی ۱۱۸۵ روستای استان بازگشایی شده و راهداران در تلاش برای بازگشایی ۷۱ روستای باقیمانده هستند.

وی گفت: در برف اخیر راه ارتباطی ۱۲۵۶ روستای استان مسدود شده بود که با تلاش همکاران تا پایان امروز یک هزار و ۱۸۵ روستا بازگشایی شده و ۷۱ روستا مسدود هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول افزود: راهداران در تلاش برای بازگشایی ۷۱ روستای باقیمانده هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی جاده ای لرستان راهداری لرستان راه ارتباطی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۳۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باران راه ارتباطی ۳۸ روستای جبالبارز وساردوئیه را مسدود کرده است

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد بلندنظر، عصر چهارشنبه با اشاره به طغیان ۳ رودخانه ملنتی، شور و هلیل در جیرفت گفت: همچنان سیلاب بر بستر این رودخانه‌ها جاری است و با توجه به به ادامه بارش‌ها هم امکان انتقال سیلاب از بالادست به این رودخانه‌ها هم وجود دارد.

وی گفت: با توجه به طغیان رودخانه‌های فصلی در برخی از بخش‌های تابعه جیرفت سیلاب به مزارع گندم و پیاز کشاورزان و حوزه بخش مرکز و اسماعیلی وارد و سبب خسارت به محصول کشاورزان شده است که با توجه به فروکش کردن سیلاب میزان خسارت‌های رسیده با حضور کارشناسان جهاد کشاورزی در منطقه برآورد و اعلام می‌شود.

فرماندار جیرفت، گفت: در حال حاضر راه ارتباطی بیش از ۳۸ روستا در جیرفت به علت بارش شدید باران مسدود و دچار خسارت شده است که نیاز به دستگاه سنگین جهت بازگشایی دارد.

وی از امداد رسانی نیروهای شهرداری جیرفت توسط لودر به مردم و رانندگان ۸ دستگاه خودرو و موتور سیکلت که در محور منطقه بند سراجی با طغیان رودخانه برخورد کرده بودند خبر داد و گفت: خوشبختانه هیچ گونه تلفات انسانی را تا کنون در جیرفت شاهد نبودیم.

کد خبر 6081438

دیگر خبرها

  • بازگشایی راه ۱۴۳ روستا در چابهار
  • برق ۳۶۶ روستای مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان پایدار شد/ تخریب ۲۷۲ اصله پایه شبکه برق
  • سیل راه ارتباطی ۲۹ روستای عنبرآباد را مسدود کرد
  • باران راه ارتباطی ۳۸ روستای جبالبارز وساردوئیه را مسدود کرده است
  • سیلاب راه ارتباطی ۳۷ روستای ریگان را مسدود کرد
  • ۲۴۳ خانوار روستایی لرستان به اینترنت پرسرعت متصل شدند
  • قطع شدن راه ارتباطی ۵۰ روستای کوهستانی درشرق کرمان
  • بسته شدن راه ارتباطی ۳۰۰ روستا، در جنوب سیستان و بلوچستان
  • راه ارتباطی ۱۲ روستای بخش جبالبارز جنوبی عنبرآباد مسدود شد
  • سیل راه ارتباطی بیش از ۸۰ روستای نیکشهر را مسدود کرد