Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، بعد از انتقال سردار آزمون به بایر لورکوزن سایت «football-italia.net» نوشت:  سردار آزمون در هفته های اخیر مورد توجه یوونتوس، میلان و رم قرار داشت، اما مهاجم زنیت و تیم ملی ایران اکنون با بایرلورکوزن قرارداد بسته است.

این رسانه ایتالیایی تاکید کرد: این ملی پوش 27 ساله ایرانی در بازار نقل و انتقالات حضوری فعال  داشت زیرا قرارداد او با زنیت سن پترزبورگ در 30 ژوئن به پایان می رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یووه آزمون را به عنوان جایگزین احتمالی آلوارو موراتا  که در ژانویه هدف بارسلونا قرار دارد در نظر گرفته بود. میلان همچنین به این مهاجم وسط بلندقد توجه داشت و لیل در فرانسه یکی دیگر از گزینه ها بود، در حالی که او در تابستان هدف رم ژوزه مورینیو هم بود.

رسانه فوتبال ایتالیا یادآور شد: با این حال، آزمون اکنون به طور رسمی با بایر لورکوزن در بوندسلیگا قرارداد امضا کرده است. عصر امروز اعلام شد که او قرارداد خود را تا ژوئن 2027 با تیم آلمانی امضا کرده است. آزمون در 60 بازی ملی ایران 39 گل زده و در فوریه 2019 از روبین کازان به زنیت پیوست. او تا اینجای فصل، در 21 بازی برای زنیت سنت پترزبورگ، 10 گل و 4 پاس گل  در کارنامه ثبت کرده است.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: سردار آزمون یوونتوس میلان بایر لورکوزن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۳۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انصراف میلان: خط قرمز روی نام مربی بزرگ

به گزارش "ورزش سه،" نتایج ضعیف میلان در رقابت‌های این فصل در سری آ ایتالیا، جام حذفی این کشور، لیگ قهرمانان و لیگ اروپا که باعث شد آنها فرصت کسب هیچ جامی را نداشته باشند باعث شده است که مدیران این باشگاه به فکر قطع همکاری با پیولی باشند.

روسونری این هفته در دربی حساس شهر میلان برابر اینتر شکست خورد تا رقیب قدیمی و همشهری جشن قهرمانی را در مقابل چشمان بازیکنان و هواداران این تیم برگزار کند و گفته شده بود که این بازی آخرین فرصت برای سرمربی میلان است که خودش را به مدیران این باشگاه ثابت کند.

رسانه‌های ایتالیایی در روزهای گذشته مدعی شده بودند که جستجو برای یافتن جانشینی برای این مربی آغاز شده و یکی از مربیانی که نامش در فهرست میلان مطرح شده بود، کونته بود که پس از قطع همکاری با تاتنهام هنوز هدایت تیم دیگری را بر عهده نگرفته است.

اما حالا گاتزتا دلو اسپورت خبر داده است که نام مربی سرشناس و بزرگ ایتالیایی از فهرست میلان خط خورده و آنها تمایلی برای همکاری با او ندارند و شانس افراد دیگری که در این فهرست حضور دارند برای نشستن روی نیمکت این تیم بیشتر است.

از دومنیکو تدسکو، سرجیو کونسیسائو و لوپتگی به عنوان گزینه‌های اصلی قبول هدایت میلان نام برده می‌شود.

دیگر خبرها

  • درخواست ده روسی از باشگاه؛ سردار آزمون در رم ماندنی شود
  • سردار آزمون در رم هت‌تریک کرد | آمادگی بالای ستاره ایرانی را ببینید + ویدئو
  • طاهری در بازی تیم‌های سابق سردار آزمون
  • انصراف میلان: خط قرمز روی نام مربی بزرگ
  • خروج سردار از سایه | مهاجم ایرانی اسلحه پنهان ده‌روسی مقابل لورکوزن خواهد بود؟
  • ستاره جوان ایرانی جای سردار آزمون را می‌گیرد
  • ستاره جوان ایرانی جای سردار آزمون را می گیرد
  • جای آزمون را یک ایرانی پُر می‌کند(عکس)
  • شکار بزرگ لیورپول از ایتالیا
  • مروری بر ستاره‌های روی پیراهن تیم‌های ایتالیایی؛ اینتر ششمین ستاره طلایی را شکار کرد