Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-24@12:20:03 GMT

واکنش مطهری به بسته شدن پنجره پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۰۳۲۹۲

واکنش مطهری به بسته شدن پنجره پرسپولیس

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، حمید مطهری در مورد برد پرسپولیس مقابل فولاد اظهار داشت: بازی بسیار سنگینی بود. فولاد تیم خوب و با احترامی است و در بخش پرش کردن خیلی خوب کار می‌کند. در فاز حمله هم خطرناک کار می‌کند. در 15 دقیقه اول بهتر از ما کار کردند و فشار آوردند، اما رفته رفته بهتر شدیم. البته علت این هم یک مقدار به مسائل ذهنی بازیکنان باز می‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد اینکه معتقدیی توپی که به دست بازیکن فولاد در محوطه جریمه خورد،  پنالتی بود یا خیر گفت: آنالیزور ما گفت پنالتی بود، اما هرچه داور تشخیص بدهد، قبول داریم.

مربی پرسپولیس  در مورد اینکه این تیم درگیر حواشی است و بحث استعفای گل محمدی مطرح است،‌، عنوان کرد: شرایط مان بسیار سخت است و خودم نای ندارم که حرف بزنم. فقط باید به بازیکنان خسته نباشید بگویم. با این شرایط اینطور کار می‌کنند و باید گفت درود به شرفشان.

مطهری در مورد بسته شدن دوباره پنجره این تیم به خاطر اوساگونا گفت: جدی؟ پس گل بود به سبزه نیز آراسته شد. من همین الان فهمیدم. خودم مانده ام چه بگویم. بعد از این برد باید خوشحال باشیم، اما شما حال و روز مرا ببینید.

وی در مورد اینکه درویش قول‌هایی در سر تمرین داده بود، عنوان کرد: چیزی نگویم بهتر است، فقط امیدوارم همیشه منصفانه ما را نقد کنند.

منبع: فارس این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس پرسپولیس یحیی گل محمدی مربی پرسپولیس تیم فوتبال پرسپولیس حمید مطهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۳۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمید مطهری سرمربی موقت تراکتور؛ یحیی گل محمدی به زودی در تبریز

یحیی گل محمدی - حمید مطهری این بار قرار است در تراکتور شکل بگیرد.

طرفداری | حمید مطهری به عنوان سرمربی موقت در تراکتور فعالیت خود را شروع کرد.

باشگاه تراکتور درنظر دارد هرچه سریعتر مجوز یحیی گل محمدی برای فعالیت فوتبالی را بگیرد چرا که سرمربی سابق پرسپولیس، گزینه اصلی هدایت تیم تراکتور محسوب می شود.

با این حال تا برطرف شدن موانع، باشگاه تراکتور «حمید مطهری» را به عنوان سرمربی موقت خود انتخاب کرده چرا که حمید مطهری یکی از دستیاران قطعی یحیی گل محمدی در تیم تراکتور خواهد بود.

بنابراین تا زمانی که مشکل یحیی گل محمدی رفع شود، حمید مطهری سرمربی سرخ پوشان تبریزی است تا این تیم بدون سرمربی نماند. گفته می شود یحیی گل محمدی به زودی راهی تبریز می شود تا به محض حل شدن مشکلش، تمرینات تراکتور را خودش زیر نظر بگیرد.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • حدادی: عدد شش برای ما مقدس است!
  • پرسپولیس به مربی تراکتور تبریک گفت
  • حمید مطهری سرمربی موقت تراکتور؛ یحیی گل محمدی به زودی در تبریز
  • فوری | مربی تیم ملی، سرمربی تراکتور شد | تصمیم غیرمنتظره؛ پرونده یحیی بسته نشده!
  • مربی پیشین پرسپولیس سرمربی موقت تراکتور شد
  • رافت: نیمکت پرسپولیس از استقلال قویتر است
  • لیست غیرممکن اوسمار در پنجره تابستانی
  • لیست غیرممکن اوسمار برای پنجره تابستانی!
  • تیم اوسمار بهتر از تیم یحیی بازی می‌کند/ با احترام به بیرانوند، حق رفیعی است فیکس پرسپولیس باشد
  • جمشیدیان: رضا فتاحی سرمربی بود، سپاهان بهتر نتیجه می‌گرفت!