Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-20@02:52:01 GMT

نکونام: با اشتباه ما حریف به گل رسید

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۰۳۳۱۲

نکونام: با اشتباه ما حریف به گل رسید

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، جواد نکونام پس از شکست یک بر صفر فولاد مقابل پرسپولیس در نشست خبری اظهار داشت: می دانستیم که آنها منتظر اشتباه ما بودند، می‌توانستیم بازی را در نیمه اول برنده به میدان برویم. می‌دانستیم اگر اشتباه کنیم تنبیه مان می‌کند و به ضررمان می‌شود. نیمه اول خیلی خوب بودیم و با ذهن برنده به میدان رفتیم اما متاسفانه از موقعیت ها استفاده نکردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در نیمه دوم به بازیکنانم گفتم پرسپولیس نمی‌تواند به ما گل بزند، مگر اینکه خودمان اشتباه کنیم، همین اشتباه هم افتاد و دو بازیکن ما به هم خوردند و لبشان پاره شد. شاید این توقع بیجایی باشد که از بازیکنان حریف فیر پلی بخواهیم. در بازی با فجر هم همین اتفاق برای ما افتاد و آنها بازی را ادامه دادند. من خودم دوست دارم که بازی درگیرانه باشد و ادامه پیدا کند. روی اشتباه ساده گل خوردیم و بعد از آن پرسپولیس 5 دفاعی بازی کرد و جلوی موقعیت‌های ما را گرفتند. در همین شرایط اگر پاتوسی دقت می‌کرد، می‌توانست گل بزند.

نکونام تاکید کرد: در کل تیمم خوب بازی کرد، با اینکه شرایط دو تیم مساوی نیست، اما حق تیم ما باخت نبود. از یک نکته ناراحتم که دو بازی را در آزادی باختیم که حق تیم ما یک امتیاز بود. امیدوارم در نیم فصل دوم با یارگیری های که داریم، روند بهتری را داشته باشیم.

سرمربی فولاد در مورد اینکه ارزیابی تان از شرایط فولاد در نیم فصل اول چیست، گفت: به اهداف و عملکردی که خودم مدنظر داشتم به آن رسیدیم. یک معضل بزرگ داریم و امروز دو بازیکن خود یعنی بوحمدان و آبشک را با مصدومیت و به ناچار بازی دادیم. در این شرایط در برخی پست‌ها تیم ما خالی است و این ضربه می‌زند و نیاز به یار داریم. در مجموع امتیازاتی که لازم بود را جمع کردیم.

وی در مورد درگیری لفظی بین بازیکنان دو تیم گفت: فردا نگویند نکونام دروغ گفته است، اما وقتی من به صحنه رسیدم، خبری نبود و فکر نمی‌کنم اتفاق خاصی باشد.

نکونام در مورد معاوضه حردانی با چند بازیکن استقلال گفت: مذاکراتی که صورت گرفت یک طرفه و به ضرر تیم ما بود و به همین دلیل موافقت نکردم و همه چیز تمام شد.

سرمربی فولاد در مورد معاوضه شیمبا با بازیکنان پرسپولیس عنوان کرد: در کل تیم ما بازیکن ندارد که بخواهیم بدهیم. شمیبا را اگر بیرون بگذاریم چه کسی را بازی بدهیم؟ 2 سال است که بازیکن جذب نکرده‌ایم و تیم‌های دیگر اگر بازیکن نگیرند و گران قیمت هم نباشد، صدایشان در می‌آید. می‌خواهیم که تیم‌های دیگر به ما کمک کنند، چون نماینده فوتبال ایران در آسیا هستیم و اگر خدایی ناکرده نتیجه نگیریم به ضرر فوتبال ایران و سهمیه آن در سال آینده می‌شود.

وی ادامه داد: وقتی در این مورد با مربیان و مدیرعامل تیم صحبت می‌کنم،  از یک سری مسائل خنده‌ام می‌گیرد. چطور نمی‌توانیم بازیکن بگیریم. مثلا با یک بازیکن صحبت کردیم و گفتند 18 میلیارد پول می خواهد. این ارقام را ما اصلا نمی‌توانیم و ترجیح می‌دهیم در این فوتبال هفتم و هشتم شویم. تیم‌های دیگر چنین  هزینه ای می‌کنند، اما ما نمی‌توانیم.

منبع: فارس این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: پرسپولیس جواد نکونام فولاد خوزستان لیگ برتر فوتبال تیم فوتبال فولاد سرمربی فولاد تیم ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۳۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کار سخت نکونام و کادرفنی استقلال تا 12 اردیبهشت!

به گزارش ورزش سه، استقلال پس از شکست دادن شمس آذر آماده دیدار با تراکتور می‌شود و فرصت 12 روزه برای مرور کارهای تاکتیکی، بازگشت بازیکنان مصدوم و ریکاوری برای آنها فراهم خواهد شد.

استقلال با شکست دادن شمس‌آذر همچنان صدر را در اختیار دارد و در هفته بیست و پنجم مقابل تیمی به میدان خواهد رفت که در صورت شکست دادن آن شانس اندک تراکتور هم از دست خواهد رفت و دیگر امیدی به قهرمانی نخواهد داشت، این در حالی است که تیم‌های سپاهان و پرسپولیس هم در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت و فرصتی ویژه در اختیار استقلال قرار خواهد گرفت.

مصدومیت آرش رضاوند در بازی امروز و مشخص نبودن میزان آسیب دیدگی این بازیکن، مصدومیت رافائل سیلوا و آرمین سهرابیان چند بازیکن شاخص استقلال در خط دفاعی این تیم را از دسترس نکونام خارج کرده بود که با وقفه ای که در لیگ ایجاد می‌شود فرصت بازگشت و مداوای آنها وجود دارد تا استقلالی‌ها در ادامه لیگ با ترکیبی کامل به میدان بروند.

البته استقلالی‌ها روی فرم هجومی قرار داشتند و بازی‌های چشم نوازی ارائه می‌کردند که این وقفه در صورتی که تمرینات به خوبی مدیریت نشود می‌تواند به ضرر آنها تمام شود و در روند تیمی آنها مشکل ایجاد کند.

جواد نکونام و دستیارانش در این فرصت دوازده روزه باید برنامه تمرینی ویژه ای را برای هفته های باقی‌مانده لیگ در نظر بگیرند تا بازیکنان این تیم با فرم ایده‌آل در زمین حضور پیدا کنند.

دیگر خبرها

  • بازی سختی را پشت سر گذاشتیم/ حریف از اشتباه ما استفاده کرد
  • کار سخت نکونام و کادرفنی استقلال تا 12 اردیبهشت!
  • مشت های گره کرده نکونام و اعتراض کادر فنی حریف
  • مشت های گره کرده نکونام و اعتراض کادر فنی حریف/ تشویق هر دو تیم!
  • حریف تراکتور نصف تیمش را ندارد!
  • ترکیب استقلال برای بازی با شمس آذر
  • اوزونیدیس: چیزی از استقلال ندیدیم و بازی مساوی شد!
  • ماجرای پای چپ بی‌قرار ستاره جوان پیکان!
  • حمله گوندوگان به آرائوخو: تیم را نابود کردی!
  • انتقاد گوندوگان از آرائوخو: تیم را نابود کردی!