Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-25@19:22:45 GMT

کارشناسی داوری پرسپولیس و فولاد / یک پنالتی گم شد

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۰۳۳۲۵

کارشناسی داوری پرسپولیس و فولاد / یک پنالتی گم شد

آفتاب‌‌نیوز :

حیدر سلیمانی، کارشناس داوری در خصوص قضاوت حسن اکرمی در دیدار پرسپولیس و فولاد اظهار کرد: بازی بسیار خوبی برای اکرمی بود و این داور قضاوت فوق‌العاده‌ای داشت. وی در صحنه‌ها حاضر بود و تصمیمات صحیحی در مواقع حساس گرفت.

وی ادامه داد: نخستین صحنه بازی در دقیقه ۱۸ رخ‌ داد که با فرار مهاجم پرسپولیس همراه شد که کمک داور پرچم زد اما شاهکار اکرمی بود که تشخیص داد توپ به پای بازیکن فولاد خورده و آفسایدی در کار نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دقیقه ۴۹ نیز یک پنالتی به سود پرسپولیس گرفته نشد زیرا ضربه سر مهاجم سرخ‌پوشان به دست مدافع فولاد برخورد کرد و داور می‌توانست هند بگیرد.

سلیمانی اضافه کرد: گل پرسپولیس درست بود زیرا عبدی دو قدم از مدافع فولاد عقب‌تر بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: داوری فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۳۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون تکواندو، بیست و ششمین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا به میزبانی شهر «دانانگ» در ویتنام در سه بخش پومسه، کیوروگی و پاراتکواندو ۲۵ تا ۳۰ اردیبهشت پیگیری خواهد شد.   اتحادیه تکواندو آسیا، با ارسال نامه‌ای به تهران از هومن صادق نیا و مهدی بهادری داوران شایسته کشورمان دعوت کرد تا در این دوره از مسابقات قهرمانی آسیا به قضاوت بپردازند.   تیم‌های ملی ایران در بخش‌های تکواندو، پومسه و پاراتکواندو این رقابت‌ها با ترکیبی کامل حضور خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • تاریخ‌سازی در فوتبال ایتالیا؛ قضاوت یک تیم داوری زن در سری آ
  • علیرضا فغانی چیزی شبیه به کولینا
  • علیرضا فغانی یکی مثل کولینا برای آسیایی‌ها
  • پرسپولیس-آلومینیوم با یک داور تکراری
  • چادرملو علیه چهار صحنه داوری نیم فصل دوم
  • محرومیت بهترین داور زن فوتبال جهان
  • بارسلونا شکایتش از داوری ال‌کلاسیکو را به دادگاه مدنی می‌برد
  • ملاقات پرز با داور ال‌کلاسیکو در تونل برنابئو!
  • قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • دکتر بیژن بازی حساس را درآورد! (عکس)