Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم تیم ملی کشورمان پس از پیوستن به تیم بایرلورکوزن گفت که از مدت‌ها پیش شرایط این تیم را زیر نظر داشته است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سردار آزمون امروز (شنبه) اعلام کرد که در پایان فصل از تیم زنیت روسیه جدا می‌شود با قراردادی 4 ساله به تیم بایرلورکوزن می‌پیوندد.

او که در پایان فصل بازیکن آزاد می‌شود، این اجازه را داشت که در ماه جاری با مشتریانش وارد مذاکره شود و در حالی که صحبت از پیوستن‌اش به تیم‌هایی مانند لیون و یوونتوس بود در نهایت بوندس‌لیگا و بایرلورکوزن را به عنوان مقصد بعدی‌اش انتخاب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آزمون پس از امضای قراردادش با باشگاه بایرلورکوزن آلمان که از ابتدای ماه جولای سال جاری آغاز خواهد شد، به سایت این باشگاه گفت: پیوستن به لورکوزن، جابجا شدن از بهترین تیم روسیه به یکی از بهترین لیگ‌‌های اروپا است. بایرلورکوزن تیم واقعاً فوق‌العاده‌ای دارد. من از مدت‌ها پیش این باشگاه را زیر نظر داشتم و تحت تأثیر شیوه بازی این تیم قرار گرفتم.

آزمون که برترین بازیکن فوتبال روسیه در سال 2021 بود، افزود: برای من اینکه به زودی قرار است به بوندس‌لیگا ملحق شوم، اتفاقی بی‌نهایت هیجان‌انگیز است و من مطمئنم که بایرلورکوزن با قابلیت‌های فنی من حتی بهتر از این هم خواهد شد.

سردار آزمون به بایرلورکوزن پیوست + عکس

 

انتهای پیام/

  

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بایرلورکوزن سردار آزمون بایرلورکوزن سردار آزمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۳۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال مُرد تا برد ؛ نکونام غفلت نکرد | هیجان در لیگ برتر به نقطه جوش رسید

به گزارش همشهری آنلاین در مهمترین بازی امروز تیم‌های استقلال تهران و شمس آذر قزوین به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه ۳-۲ به نفع استقلال تهران خاتمه یافت.

گل‌ها: مهرداد محمدی در دقیقه ۲۰ و ۵۱ و محمدحسین مرادمند در دقیقه ۷۷

شرح گل‌ها: ارسال ابوالفضل جلالی از جناح چپ توسط مهرداد محمدی به خوبی استپ شد و با بغل‌پای دقیق این بازیکن، دروازه شمس آذر باز شد

کد خبر 845592 برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • استقلال مُرد تا برد ؛ نکونام غفلت نکرد | هیجان در لیگ برتر به نقطه جوش رسید
  • اولین جام ۱۲۰ سال بعد از تاسیس به سبک مارادونای فقید؛ چگونه لورکوزن با کنارزدن بایرن مونیخ فاتح بوندس لیگا شد؟
  • لیگ اروپا: حذف لیورپول، صعود رم و لورکوزن
  • کلمبیا هم خواهان پیوستن به «بریکس» است
  • سرمربی الهلال: مطمئنم به فینال صعود می‌کنیم
  • کنایه به قهرمان بوندس‌لیگا: امیدوارم آماده باشید
  • ژابی آلونسو: برای جشن زمان داریم، الان فقط لیگ اروپا
  • اوج هیجان در تقابل سیتیزن‌ها و کهکشانی ها/ آرسنال با ترس به مونیخ رفت
  • موضع شفاف بایرلورکوزن: قیمت ویرتس حداقل 150 میلیون یورو است
  • لورکوزن روی ستاره‌اش قیمتی نجومی گذاشت