Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این دیدار که به میزبانی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد انجام شد، سردار جلالی، رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور به تبیین نکاتی پیرامون اهمیت موضوع پدافند غیرعامل پرداخت و اظهار کرد: پدافند غیرعامل از جمله موضوعاتی است که مقام معظم رهبری همواره بر اهمیت آن و ضرورت همکاری مسئولین دستگاه های اجرایی با سازمان پدافند غیرعامل کشور تاکید داشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه به تشریح اهمیت نقش مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به عنوان واحد های عملیاتی خنثی کننده جنگ اقتصادی و تحریم های دشمن پرداخت و توضیح داد: در این حوزه ظرفیت هایی وجود دارد که می توان از آن جهت برنامه ریزی عملیاتی رفع چالش های اقتصادی کشور بهره برد.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با اشاره به ضرورت توسعه تبادلات اقتصادی با ارزهای ملی با هدف کاهش قدرت دلار به عنوان مهمترین اسلحه دشمن در جنگ اقتصادی گفت: باید همکاری های اقتصادی منطقه‌ای و جهانی به سمت حذف دلار و استفاده از ظرفیت تبادلات مالی دوجانبه سوق پیدا کند.

 جلالی در بخش دیگری از سخنان خود مناطق آزاد را دروازه ورود تکنولوژی های مدرن و کارآمد به کشور دانست و افزود: این مناطق می تواند نقش موثری در توسعه و پیشرفت کشور ایفا کند. البته باید از تبدیل شدن مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به دروازه واردات و قاچاق غیر رسمی جلوگیری شود.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با اشاره به لزوم استقرار ضابطه مند صنایع در مناطق آزاد و در نظر گرفتن ملاحظات پدافند غیرعامل متذکر شد: باید در کنار توسعه، به ایمنی و امنیت آن نیز توجه و آمادگی های لازم جهت جلوگیری از مخاطرات صنعتی و امنیتی در آن ها لحاظ شود./ایسنا

منبع: فردا

کلیدواژه: سردار جلالی سازمان پدافند غیرعامل کشور مناطق آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۳۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار جلالی یک پیام صادر کرد +جزئیات

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سردار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در پیامی به مناسبت ۲۹ فروردین ماه؛ روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، ضمن تبریک این روز به امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی، تحقق عملیات "وعده صادق" را نمایش وحدت و همدلی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران دانست. بنابر گزارش فارس، متن پیام به شرح زیر است: شلیک ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی در چارچوب یک اقدام دفاعی و مشروع به غیر از برهم زدن موازنه‌های منطقه‌ای و جهانی و تثبیت بازدارندگی، قدرت موشکی و مهندسی نظامی ایران اسلامی، بار دیگر نمایش قدرت وحدت و همدلی نیروهای مسلح بود.این اتحاد و یکدلی همان موهبتی است که دم مسیحایی معمار کبیر انقلاب به یادگار گذاشت و تدبیر و درایت جانشین خلفش، حضرت آیت الله امام خامنه‌ای عزیز، به آن دوام و قوام بخشید و به نقطه امید ملت ایران و نقطه یاس دشمنان تبدیل شد. نمونه آن نامگذاری ۲۹ فروردین ماه به نام روز ارتش جمهوری اسلامی است که ارتش را به یکی از بال‌های دفاعی_امنیتی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تبدیل کرد که سهمی سترگ و راهبردی در بازدارندگی و حفاظت از تمامیت ارضی میهن عزیزمان از گزند دشمنان و بدخواهان چه در هشت سال دفاع مقدس و چه در سایر بزنگاه‌های تاریخی ملت ایران ایفا نموده است.بدون شک یکی از عوامل اجرای کامل و بی‌نقص عملیات"وعده صادق" را باید در تدبیر صدور پیام تاریخی ۲۹ فروردین سال ۵۸ جستجو کرد.

تدبیری که از یک تهدید، فرصتی ساخت که همکاری، مشارکت و تعامل کم نظیر ارتش و سپاه و سایر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی از ثمرات آن بود.با تبریک این روز فرخنده به حضور جناب عالی، امید است ان شاء الله در ظل توجّهات حضرت بقیه الله العظم (عج) و تدابیر و اوامر فرمانده معظّم کلّ قوا حضرت آیت الله امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) در رسالت بزرگ خویش، موفّق و سربلند باشید.جای همه شهدای ارتش جمهوری اسلامی ایران به ویژه شهید علی صیاد شیرازی در "جشن تحقق وعده صادق" خالی، یادشان گرامی و راهشان پر رهرو باد.

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896441

دیگر خبرها

  • انهدام سه ریز پرنده در اصفهان
  • جزئیات صدای انفجار در اصفهان | کار اسرائیل بود؟
  • اصفهان در امنیت کامل است؛ انهدام سه ریز پرنده توسط پدافند غیرعامل
  • جزئیات جدید از انفجارها در آسمان اصفهان/ خبرگزاری مهر: سه ریزپرنده در آسمان اصفهان منهدم شد
  • اجرایی نشدن ماده ۶۵ احکام دائمی توسعه کشور اصلی ترین عامل مشکلات تولید کنندگان
  • صداوسیما بازوی توانمند توسعه کیش
  • سردار جلالی یک پیام صادر کرد +جزئیات
  • آمادگی همکاری سازمان منطقه آزاد کیش با صداوسیما برای جذب سرمایه گذار
  • توسعه درآمدها و خنثی سازی تحریم های فروش نفت و گاز با پیگیری دیپلماسی فعال انرژی محقق شد
  • آغاز اقدامات اجرایی پدافند غیرعامل شهرداری گرگان در سال 1403