Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز شنبه اعلام کرد: برگزاری حضوری کلیه کلاس ها، امتحانات و دفاع از پایان نامه با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی به تمامی دانشگاه‌های علوم پزشکی ابلاغ شده است.

به گزارش ایرنا، ابوالفضل باقری فرد در ابلاغی به دانشگاه های علوم پزشکی، نوشت: به پیوست نامه شماره ۱۷۹۰۴۳ تاریخ ۲۶ دی ماه ۱۴۰۰ وزیر کشور در خصوص مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا و ابلاغ ریاست جمهوری، کلیه کلاس ها، امتحانات و جلسات دفاع از پایان نامه های آموزشی با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در تمامی دانشگاه های علوم پزشکی به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون آموزشی وزارت بهداشت این نامه را به دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور برای اجرا ابلاغ کرده است.

احمد وحیدی وزیر کشور ۲۸ دی در نشست مشترک با وزرای علوم، تحقیقات و فناوری و آموزش و پرورش برای اجرای دستور رئیس جمهوری گفت: با روند مناسب واکسیناسیون افراد بالای ۱۲ سال در کشور دلیلی برای تداوم روند تعطیلی مدارس و دانشگاه ها وجود ندارد.

وی با بیان اینکه مدارس و دانشگاهها مراکز اصلی علمی و تحقیقاتی کشور هستند، گفت: ادامه تعطیلی مراکز علمی به کشور آسیب می زند و برای همین بایستی مقدمات بازگشایی مدارس با دستورالعمل های بهداشتی فراهم شود.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: دانشگاه های علوم پزشکی دانشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۳۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز قم؛ این طرح‌ها شامل ساخت زیست پزشک روستا‌های جنت آباد و قلعه چم، خانه بهداشت روستاهای الویرآباد و   ملک قلعه است که با هزینه‌ای بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.   دکتر مهدی مصری رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم در مراسم افتتاح این طرح‌ها گفت: ساخت طرح‌های عمرانی در مناطق روستایی نشان دهنده توجه جدی مسئولان بهداشت و درمان به سلامت مردم روستاهاست.   دکتر اصغری رئیس مرکز بهداشت استان نیز در این آیین گفت: یکی از خدمات مراکز روستایی کنترل فشار خون و دیابت بود که در راستای سلامت و خود مراقبتی روستائیان نقش موثری داشت.

دیگر خبرها

  • ایجاد زیرساخت هوشمند رصد رشته مقاطع و رشته محل‌های علوم پزشکی
  • واکسیناسیون فلج اطفال در مناطق عشایری کرمانشاه
  • کمبود ۱۰۰۰ نیروی انسانی در حوزه بهداشت و درمان قم
  • ۲ هزار مادر باردار تحت پوشش برنامه تغذیه سالم دانشگاه علوم پزشکی مشهد
  • افزایش چشمگیر آمار سرطان در استان
  • همایش آموزش پزشکی با شعار «از کلاس درس تا عرصه» برگزار می شود
  • جهاد تبیین و امید آفرینی یکی از رسالت های وزارت بهداشت است
  • به زودی، واکسیناسیون پنوموکوک و روتاویروس کودکان هرمزگانی
  • راه‌اندازی ۲ ابربیمارستان در فارس با هدف بازسازی زیرساخت‌های آموزشی و درمانی
  • بهره برداری از طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی