Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: مهدی تارتار را از ۱۶ سالگی می‌شناسم، زودتر از من مربی شد و بازی کردن مقابل تیم‌های او سخت است که باید منتظر موقعیت باشیم تا بتوانیم آن‌ها را شکست دهیم. ذوب آهن در خانه بازی می‌کند و همان انتظاری که در آبادان از من وجود دارد، از تارتار هم در اصفهان هست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا منصوریان در کنفرانس خبری قبل از بازی با ذوب آهن اظهار کرد: خوشحالم در اصفهان هستم زیرا خاطرات خوبی از ذوب آهن دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فردا در شرایطی خاص به مصاف این تیم اصفهانی می‌رویم، همه سعی ما بر این است که جدا از مسائل فیزیکی روی مسائل روحی و روانی بازیکنان کار کنیم. هفته گذشته چهار روز از تمرینات را از دست دادیم که بازیکنان برای دریافت پول باید صدایشان به جایی می‌رسید و قول‌های مساعدی گرفتیم.

وی ادامه داد: هیأت مدیره و مدیرعامل برای تیم به شدت تلاش می‌کنند، از شخص سعید محمدی که ۱۰ میلیارد اول فصل داد تشکر می‌کنم. از مسئولین شهر آبادان ناراحت هستم و اگر در این هفته کاری برای تیم انجام دهند در کنفرانس بعدی از آن‌ها هم تشکر خواهم کرد، در آبادان مهمان هستم و به راحتی می‌توانم صحبت کنم.

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان با بیان اینکه با هم‌دوره دوران دبیرستانم بازی داریم، تصریح کرد: مهدی تارتار را از ۱۶ سالگی می‌شناسم، زودتر از من مربی شد و بازی کردن مقابل تیم‌های او سخت است که باید منتظر موقعیت باشیم تا بتوانیم آنها را شکست دهیم. ذوب آهن در خانه بازی می‌کند و همان انتظاری که در آبادان از من وجود دارد، از تارتار هم در اصفهان هست. جلسه خوب روحی روانی با بازیکنان داشتم و با فراموش کردن اتفاقات گذشته به زمین بازی می‌رویم.

منصوریان افزود: من و تارتار؛ نقاط ضعف و قوت یکدیگر را می‌دانیم، امیدوارم بعد از بازی ما فوتبال اصفهان به روزهای خوب خود ادامه دهد.

وی بااشاره به حمایت از محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال سپاهان خاطرنشان کرد: در اصفهان محرم نویدکیا و قاسم حدادی فر را دوست دارم و اعتبار این شهر هستند. از مجموعه سپاهان می‌خواهم پشت محرم نویدکیا باشند زیرا ریسک بزرگی انجام داده و سرمربی شده است.

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان با بیان اینکه در نیم فصل دوم ورودی و خروجی نخواهیم داشت، گفت: برای نیم فصل دوم بازیکن جدید نخواهیم داشت زیرا خودمان سازنده بازیکن هستیم، خروجی هم نداریم زیرا حاضر نیستیم بازیکنان تیم را از دست دهیم. احتمالاً چند مینی کمپ در آبادان برای استعدادها خواهیم داشت، ۱۰ بازیکن مستعد پیدا کردیم که اگر این بازیکنان را وارد مینی گمپ کنیم و در همه موارد به آنها کمک کنیم، تیم فوتبال بزرگسالان صنعت نفت آبادان یک پشتوانه قوی خواهد داشت.

منصوریان اضافه کرد: امسال شرایط به شکلی است که بازیکن می‌تواند از باشگاه شکایت کند، اما نمی‌تواند فسخ داشته باشد که خوب است زیرا تیم روی بازیکن سرمایه گذاری می‌کند و آن بازیکن هر زمانی خواست فسخ می‌کند که باعث می‌شود تیم‌های بازیکن ساز از بین بروند.

وی ادامه داد: برای نیم فصل دوم تیم بهتری خواهیم داشت، لیگ امسال نسبت به سال‌های گذشته آماتور شده و تازمانی که سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال از باشگاه‌ها بابت بودجه‌ای که دارند گارانتی نگیرند شرایط ما همین گونه خواهد ماند. به جز تیم‌های سپاهان، فولاد، گل گهر و مس رفسنجان دیگر باشگاه‌ها درگیر مسائل مالی هستند که این موضوع خوب نیست.

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان تصریح کرد: برخی ورزشگاه‌ها امسال چمن خوبی نداشتند، ولی در آبادان وضعیت چمن خوب بود که جای تشکر دارد. نیم فصل خوبی نداشتیم و سالی هم که جام جهانی باشد نیم فصل اول مانند یک تورنمنت می‌شود، در نیم فصل دوم هم بازی‌ها فشرده است که تیم‌ها باید مواظب باشند بازیکنشان مصدوم نشود. اگر بخواهیم به تیم‌های ایرانی مجوز حرفه‌ای دهیم فقط همان سپاهان و فولاد دریافت می‌کنند زیرا دیگر تیم‌ها مشکلاتی دارند. ایران در حوضه بازیکن پتانسیل زیادی دارد که امیدوارم بهترین اتفاقات برای سال آینده رخ دهد و تیم‌های باشگاهی به سطح کیفی تیم ملی کمک کنند.

کد خبر 550565

منبع: ایمنا

کلیدواژه: صنعت نفت آبادان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان علیرضا منصوریان تیم فوتبال ذوب آهن ذوب آهن باشگاه ذوب آهن ذوب آهن اصفهان مهدی تارتار شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان نیم فصل دوم ذوب آهن تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۳۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکن پیشین پرسپولیس: سرخپوشان با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می شود

 بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است اگر سرخپوشان سپاهان را شکست دهند، در پایان لیگ برتر قهرمان خواهند شد.

رحیم یوسفی در گفت‌وگو با تسنیم درباره آخرین وضعیت پرسپولیس پس از پیروزی پرگل در آبادان مقابل صنعت نفت اظهار داشت: آن چیزی که از پرسپولیس در بازی مقابل صنعت نفت دیدیم همان چیزی بود که انتظار داشتیم و سرخپوشان همانند هفته‌های گذشته بازی هجومی و رو به جلویی را انجام دادند و خیلی زود هم به گل رسیدند تا در ادامه بازی با خیال راحت‌تری بازی کنند. ویژگی بازی‌های پرسپولیس در نیم‌فصل دوم این است که بازیکنان خیلی خوب و به نوعی چشم‌بسته همدیگر را در زمین پیدا می‌کنند و شناخت خوبی از هم پیدا کردند، پرسپولیس در حال حاضر در اوج آمادگی قرار دارد.

وی ادامه داد: صنعت نفت یک تیم ریشه‌دار و باسابقه است، اما با تمام احترامی که برای این تیم قائلم، باید بگویم آنها مقابل پرسپولیس حرفی برای گفتن نداشتند و شاگردان اوسمار توانستند یک پیروزی پرگل و مهم را کسب کنند. به عقیده من پرسپولیس اگر در نیم‌فصل اول هم چنین شرایطی داشت و نقاط ضعف تیم برطرف شده بود، الان با اختلاف در صدر قرار داشت. خوشبختانه کادر فنی و بازیکنان الان در بهترین شرایط روحی و روانی قرار دارند و از همه مهم‌تر انگیزه بالایی برای موفقیت و قهرمانی دارند.

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس خاطر نشان کرد: تیم اوسمار آنقدر زیبا بازی می‌کند که همه هواداران این تیم و پیشکسوتان از نوع بازی پرسپولیس لذت می‌برند. در نیم‌فصل دوم ما شاهد یک بازی تک‌ضرب و هجومی بودیم و هیچ حرکت اضافه‌ای را از بازیکنان در زمین نمی‌بینیم. بازیکنانی مانند ترابی، ارونوف، عالیشاه، اسماعیلی‌فر و عبدالکریم حسن توانایی این را دارند که با عبور از بازیکنان مقابل خود تیم را جلو بکشند و حفظ توپ آنها باعث می‌شود تا حریفان پرسپولیس با تمام نفرات به سمت دروازه این تیم نزدیک نشوند.

یوسفی در پایان درباره رقابت نزدیک پرسپولیس و استقلال برای قهرمانی گفت: با توجه به شرایطی که تیم اوسمار دارد به نظر من تا پایان لیگ تیمی جلودار پرسپولیس نخواهد بود. سرخپوشان اگر سپاهان را شکست دهند قطعاً قهرمان خواهند شد. پرسپولیس فقط باید به فکر بازی‌های خود تا هفته پایانی باشد و کاری به نتایج استقلال نداشته باشد. شاگردان اوسمار باید تمرکزشان روی بازی باقیمانده باشد. آنها در کنار بازی‌های زیبا و هجومی که انجام می‌دهند، در شش بازی پایانی پیروز باشند، قهرمان می‌شوند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اشتباه عجیب اوسمار در آستانه ال‌کلاسیکو/ سرمربی پرسپولیس به سپاهان پاس گل داد؟
  • کاپلو: در تاریخ فوتبال سه بازیکن نابغه داریم که کریستیانو رونالدو جزو آن‌ها نیست
  • فوتبالیست لیگ‌برتری که در ۷سال فقط یک‌دقیقه بازی و تمدید کرده! / چرا هیچ سرمربی و مدیرعاملی جرات حذف او را ندارد؟ / آقای تاج، فساد واضح همین است
  • عبدالله ویسی: شاید فردا به تیم دیگری بروم؛ مگر گواردیولا از مونیخ به سیتی نرفت؟
  • آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال سپاهان
  • شمسایی: از حذف ژاپن ناراحت شدم/ بازی سختی با قرقیزستان خواهیم داشت
  • ابراز امیدواری سرمربی پرسپولیس به حضور بیرانوند در بازی با سپاهان
  • اوسمار: اهانت‌ها تبدیل‌ به حمایت شده است؛ آلیسون‌ بکر را من کشف کردم
  • هافبک سابق سپاهان و درخشش در ذوب!
  • بازیکن پیشین پرسپولیس: سرخپوشان با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می شود