Web Analytics Made Easy - Statcounter

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان از ابتلای ۲۶ نفر به کرونا در ۲۴ ساعت اخیر در مراکز تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان وضعیت آمار بیماران مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته منتهی به صبح امروز _دوم بهمن‌ماه_ را به شرح زیر اعلام کرد: در ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۲۶ مورد مثبت جدید بیماری کرونا در استان شناسایی شده که ۹۶ بیمار در بیمارستان بستری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعداد بستری‌های آی. سی. یو ۱۳ نفر بود که حال چهار نفر آن‌ها وخیم است، همچنین هزار و ۵۲۵ نفر در منزل قرنطینه هستند و در این بازه زمانی یک نفر فوتی ناشی از کرونا ثبت شده است.

از ابتدای شیوع کرونا در ایران دو هزار و ۴۶۲ نفر فوتی مثبت قطعی کرونا در استان هرمزگان گزارش شده است.

کد خبر 550567

منبع: ایمنا

کلیدواژه: هرمزگان آمار کرونا در هرمزگان استان هرمزگان وضعیت کرونا در هرمزگان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ابتلا به کرونا در هرمزگان کرونا در هرمزگان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۳۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسمومیت پنج نفر با گاز مونوکسیدکربن در اردبیل

این افراد امروز دچار مسمومیت شده و طی تماسی با مرکز هدایت عملیات بحران دانشگاه علوم پزشکی اردبیل توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی اردبیل منتقل شدند.

این افراد دچار مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن در یک منزل مسکونی در روستای سلطان آباد اردبیل ساکن بودند که پس از حضور عوامل امدادی، توسط سه دستگاه آمبولانس ۱۱۵ از محل حادثه به بیمارستان اعزام شدند.

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل همچنین گزارش داد که ۶ نفر دچار مسمومیت در این حادثه، پس از انجام اقدامات اولیه درمانی به بیمارستان امام خمینی (ره) اردبیل منتقل شده و تحت درمان قرار گرفتند.

بنا به این گزارش، این حادثه تاکنون فوتی نداشته است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • مسمومیت پنج نفر با گاز مونوکسیدکربن در اردبیل
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۹ فروردین؛ ۳۳ فوتی و ۵ ابتلای جدید
  • دانشکده داروسازی در کردستان تاسیس می‌شود
  • کشف ۱۳ تن موادغذایی غیر بهداشتی در نیشابور
  • ملک‌زاده ماندنی شد
  • ثبت بیش از ۳۵ هزارزایمان در هرمزگان در سال گذشته
  • کاهش ۴۸ درصدی موارد فوتی حوادث ترافیکی در سیستان و بلوچستان
  • کاهش ۴۸ درصدی فوتی در حوادث ترافیکی شهری و جاده‌ای در سیستان و بلوچستان
  • وقوع تصادف زنجیره‌ای در محور حاجی آبادبه بندرعباس
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۷ فروردین؛ ۴ فوتی و ۱۰۰۰ ابتلای جدید