Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-16@04:03:19 GMT

صدور حکم تخلف ارزی یک شرکت لبنی +فیلم

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۰۳۴۲۱

صدور حکم تخلف ارزی یک شرکت لبنی +فیلم

‍‍‍‍‍‍

یک شرکت بزرگ لبنی با اخذ ۶۰ میلیون دلار ارز دولتی مکلف به وارد کردن کره حیوانی بوده، اما با سند سازی هیچ وارداتی در مقابل اخذ این ارز دولتی صورت نگرفته است.

به گزارش مشرق، سخنگوی گمرک گفت: مستندات دفتر ارزش گمرک در خصوص پرونده تخلف ارزی یک شرکت لبنی چهارشنبه گذشته برای بررسی در کمیسیون حل اختلافات گمرکی ارسال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

قرار بود امروز شنبه دوم بهمن- براساس اعلام سرپرست معاونت فنی گمرک - حکم نهایی پرونده تخلف ارزی این شرکت بزرگ لبنی اعلام شود.

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو بورس قیمت تخلف ارزی گمرک وزارت صمت اتاق بازرگانی واردات کره خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۳۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت ۵ میلیاردی برای قاچاقچیان سوخت

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، کیومرث حسن پور مدیرکل تعزیرات حکومتی هرمزگان گفت: پرونده تخلف قاچاق سوخت به میزان ۴۲ هزار لیتر گازوئیل به ارزش ۱۴ میلیارد و ۴۸۰ میلیون ریال در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان قشم رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی هرمزگان افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده، تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط سوخت کشف شده، هر کدام از متهمان را به پرداخت ۲۶ میلیارد و ۶۴۲ میلیون ریال معادل ۲ برابر ارزش سوخت محکوم کرد.

حسن پور گفت: در مجموع متهمان پرونده به پرداخت ۵۳ میلیارد و ۲۸۵ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شدند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی هرمزگان افزود: مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز دریابانی قشم این تخلف را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صدور کد صادراتی IR در یک کارخانه لبنی در استان مرکزی
  • تشکیل ۱۲۰۰پرونده تخلف گران فروشی در گیلان
  • دریافت ۱۵ درصد حق کمیسیون تاکسی های اینترنتی منصفانه نیست
  • محکومیت ۶ ماهه تعزیرات حکومتی برای نانوایی متخلف در یزد
  • محکومیت نانوای متخلف در یزد
  • با حکم تعزیرات حکومتی نانوای متخلف نقره داغ شد
  • صدور بیش از دوهزار تُن انواع کالاها از گمرک تمرچین
  • بازدید مدیر عامل شرکت فرآورده‌های لبنی صباح از ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری شهرستان بروجن
  • ثبت ۳۴ هزار و ۵۴۱ میلیارد ریال تخلف صنفی در آذربایجان‌غربی طی سال گذشته
  • محکومیت ۵ میلیاردی برای قاچاقچیان سوخت