Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا از جمعیت هلال احمر، شامگاه شنبه حجت الاسلام و المسلمین معزی نماینده ولی فقیه در جمعیت و پیرحسین کولیوند،با عیسی خرسان تولیت عتبه مقدس علوی در نجف اشرف دیدار کردند.

کولیوند در این دیدار با قدردانی از همکاری، مشارکت و حمایت تولیت عتبه مقدس علوی برای راه اندازی بیمارستان امام علی(ع)، بر استمرار و افزایش همکاری‌های مشترک جمعیت هلال احمر و عتبه مقدس علوی برای خدمت‌رسانی به زائران تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: جمعیت هلال احمر با افتتاح بیمارستان امام علی(ع) در مسیر خدمت به زوار حرمین شرفین در عراق گامی مهم بر می‌دارد.

در این دیدار دو طرف در خصوص راه‌اندازی بیمارستان امام علی(ع) و نحوه ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به زائران، مجاوران و افرادی که در شهر نجف هستند، تبادل نظر کردند.

بنابراین گزارش، فاز اول این بیمارستان ۲۲۰ تخت خوابی روز دوشنبه با حضور مسئولان ارشد ایرانی و عراقی در نجف اشرف افتتاح می‌شود.

در این دیدار سیدعلی مرعشی، رئیس مرکز پزشکی و نماینده تام الاختیار رئیس جمعیت در عراق و معاونان مرکز پزشکی، رئیس جمعیت هلال احمر را همراهی کردند.

برچسب‌ها نجف اشرف پیرحسین کولیوند جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نجف اشرف پیرحسین کولیوند جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران نجف اشرف پیرحسین کولیوند جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران جمعیت هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۳۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: تقویت همکاری قوای مسلح ایران و پاکستان برای منطقه ثبات می‌آورد

به گزارش قدس آنلاین، ژنرال‌«سید عاصم منیر» فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله سید ابراهیم رئیسی رفت.

بحث طرفین در درجه اول بر موضوعات مورد علاقه متقابل، به‌ویژه صلح منطقه‌ای، ثبات و امنیت مرزی متمرکز بود.

هر دو طرف بر ضرورت تقویت همکاری‌های دوجانبه و در عین حال تلاش مشترک برای ثبات منطقه‌ای و شکوفایی اقتصادی توافق کردند.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی نیز تاکید کرد: ایران و پاکستان با تقویت همکاری‌های فیمابین قوای مسلح می‌توانند صلح و ثبات را برای دو ملت و منطقه به ارمغان آورند.

فرمانده ارتش پاکستان مرزهای ایران و پاکستان را "مرز صلح و دوستی" توصیف کرد و بر لزوم بهبود هماهنگی در طول مرزهای مشترک برای جلوگیری از به خطر انداختن روابط دیرینه و برادرانه دو کشور همسایه توسط تروریست‌ها تاکید کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • صلح و ثبات در منطقه با تقویت همکاری قوای مسلح ایران و پاکستان
  • روزهای هفته هلال احمر نامگذاری شد
  • رئیسی: تقویت همکاری قوای مسلح ایران و پاکستان برای منطقه ثبات می‌آورد
  • اعزام اولین گروه پزشکی ایران به حج عمره
  • هلال احمر ایران رئیس کارگروه سلامت بریکس می‌شود
  • ابراز همدردی رئیس هلال احمر ایران با مردم افغانستان
  • کشف جسد جوان غرق شده در رودخانه سزار لرستان
  • پیام همدردی کولیوند در پی وقوع سیل در افغانستان
  • جسد فرد غرق شده در رودخانه سزار کشف شد
  • اعزام ۱۳ نیروی عملیاتی جمعیت هلال احمر بام ایران برای امدادرسانی در چهار حادثه