Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، صادق خلیلیان عصر امروز شنبه در نشست ستاد استانی مدیریت کرونا رعایت پروتکل‌های بهداشتی را به ویژه در مکان‌های پرخطر و پرتجمع الزامی دانست و تاکید کرد: هر چند خوزستان در وضعیت آبی قرار دارد اما به دلیل خطرات ناشی از اومیکرون دستورالعمل‌های وضعیت زرد در استان اعمال خواهد شد.

وی درباره بازگشایی مدارس بیان کرد: مسئولان مدارس ملزم به واکسیناسیون ۱۲ تا ۱۸ ساله‌ها به منظور حضور در مدرسه یا دبیرستان هستند اما سایر دانش‌آموزان باید پروتکل‌های بهداشتی را به خوبی رعایت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خلیلیان با تاکید بر اینکه تصمیمات در این خصوص از دستورالعمل ستاد ملی مقابله با کرونا تبعیت می‌کند، افزود: در استان خوزستان ۵۴ درصد افرادی که ۲ دوز واکسن دریافت کرده‌اند برای دریافت دوز سوم تأخیر داشته‌اند که باید واکسیناسیون این افراد هر چه سریع‌تر کامل شود.

استاندار خوزستان یادآور شد: کارکنان دولت و تمامی افراد برای حضور در محل کار باید تزریق سه دوز واکسن را رعایت کنند در غیر این صورت از ورود این افراد به محل کار جلوگیری می‌شود.

وی با اشاره به مراقبت‌ها در مرزها اظهار کرد: در مرزها از ورود افراد اتباع خارجی که واکسن تزریق نکرده‌اند یا تست آنها مثبت باشد، جلوگیری می‌شود و به مبدا عودت داده می‌شوند.

خلیلیان گفت: تست کرونای اتباع ایرانی که قصد ورود به کشور دارند نیز باید منفی باشد و در صورت مثبت بودن تست و در صورت داشتن وضعیت حاد به بیمارستان ارجاع داده می‌شوند در غیر این صورت در مراکز قرنطینه نگهداری می‌شوند.

کد خبر 5406387

منبع: مهر

کلیدواژه: صادق خلیلیان استاندار خوزستان سویه اومیکرون کرونا بارش برف برف و کولاک کرمانشاه بوشهر ویروس کرونا سیل کرمان برف روبی برف و یخبندان خطبه های نماز جمعه امداد رسانی تعطیلی مدارس سیل هرمزگان آمار کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۳۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات رایگان برای افراد بالای ۶۵ سال در یزد

هاتفی مدیر درمان تامین اجتماعی استان یزد گفت: یک مرکز بستری به نام بیمارستان شهدای کارگر در شهر یزد وجود دارد که همه بیمه شدگان تامین اجتماعی در این بیمارستان در هر سنی به صورت کاملا رایگان خدمت دریافت می‌کنند.

وی افزود: در برخی شهرستان‌ها مثل بافق و مهریز و ابرکوه که بیمارستان تامین اجتماعی ندارند، بیمه شدگان تامین اجتماعی در هر سنی به بیمارستان‌های دانشگاهی و دولتی مراجعه کنند همه خدمات بستری به صورت رایگان انجام می‌گیرد.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان ادامه داد: در مرکز شهر یزد بیمه شدگان بالای ۶۵ سال در صورت مراجعه به همه بیمارستان‌های دولتی می‌توانند از خدمات بستری رایگان بهره‌مند شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • سقف تراکنش های غیرحضوری در شبکه بانکی به ۲۰۰ میلیون تومان رسید
  • خرید بیش از ۳۰۸ هزار تن گندم در خوزستان
  • نصب پابند الکترونیک به ۳۰۰ سارق سابقه دار در غرب استان تهران
  • سازمان ملل: اسراییل به صورت عامدانه و هدفمند در حال اعمال قحطی در غزه است
  • توقیف و اعمال قانون ۵۷۴ خودروی شوتی و تغییر وضعیت در بم
  • خاطره مسعود فروتن از چگونگی ورود افراد به جعبه رادیو + فیلم
  • سندروم پس از کرونا چیست؟
  • هوای ۵ شهر خوزستان «ناسالم» اعلام شد
  • خدمات رایگان برای افراد بالای ۶۵ سال در یزد
  • واکنش مهدی به ابهام بزرگ استقلال و پرسپولیس