Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن پرتلاش پرسپولیس گفت: خدا را شکر که توانستیم برنده بازی باشیم. این بازی خیلی مهم بود و می‌دانستیم حساسیت بالایی دارد. خوشبختانه با درایت کادر فنی و تلاش بازیکنان توانستیم سه امتیاز خیلی مهم را کسب کنیم.

به گزارش برنا؛  وحید امیری پس از پیروزی سرخپوشان در هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر، در جمع خبرنگاران عنوان داشت: خدا را شکر که توانستیم برنده بازی باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازی خیلی مهم بود و می‌دانستیم حساسیت بالایی دارد. خوشبختانه با درایت کادر فنی و تلاش بازیکنان توانستیم سه امتیاز خیلی مهم را کسب کنیم.

وی در خصوص بسته شدن پنجره پرسپولیس افزود: ما که به این موضوع عادت داریم. البته من اطلاعی نداشتم ولی امیدوارم در باشگاهی مثل پرسپولیس این اتفاقات به ندرت بیفتد ولی هر روز شاهد آن هستیم.

مهاجم پرسپولیس در خصوص بازتاب صحبت‌هایش در مورد کارلوس کی‌روش خاطرنشان کرد: دوست دارم همانطور که با صداقت حرف می‌زنم اینجا هم با صداقت سخن بگویم. هر کسی نداند خودم می‌دانم که کی روش من را از نفت به تیم ملی دعوت کرد. من فکر می‌کنم از صحبت‌های من برداشت بدی شده است. فوتبال ایران مدیون کی‌روش است ولی یکسری از دوستان از این فضا برداشت‌های دیگری می‌کنند.

وی در توضیح بیشتر، اظهار داشت: من اگر با صداقت حرف می‌زنم نباید اینگونه برداشت شود. من در مورد یک خطا در جریان بازی با قطر حرف زدم و این حرف کاملا فنی بود اما دیدم خیلی‌ها تیتر کردند که کی‌روش به من بد و بیراه گفته است. بسیاری چنین تیترهایی زدند و من ناراحت شدم. کسانی که در متن فوتبال هستند برای جلب توجه چنین تیترهایی می‌زنند. من اگر در یک برنامه حرف زدم با صداقت کامل حرف زدم و امیدوارم کسانی که از صحبت‌های من در مورد کی‌روش برداشت بد کردند تجدید نظر کنند. ما دوران طلایی با کی روش داشتیم و اگر من گفتم با اسکوچیچ اعتماد به نفسم برگشته چون او به من فیکس بازی می‌دهد و اعتماد به من برگشته است.

خبرنگاری گفت آیا صحبت‌های شما با نکونام پیش از بازی در این مورد بود یا خیر که تصریح کرد: نه، من و نکونام با هم چند سال همبازی بودیم و همیشه قبل از بازی ها این صحبت‌ها را انجام می‌دهیم.

انتهای پیام // 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شکر بازی پرسپولیس نفت تیم ملی فوتبال ایران قطر فوتبال پرسپولیس فولاد اسکوچیچ پیروزی کی روش وحید امیری خیلی مهم کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۳۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزه‌های بدون سحری و افطار در غزه/مسلمانان در این ماه گام مهمی در راه آزادی قدس بردارند

«مولوی عبدالواحد رمضانی» امام جمعه اهل سنت نیل شهر تربت جام با اشاره به این واقعیت دردناک که مردم غزه درحالی به استقبال ماه رمضان می‌روند که می‌توان گفت ماه‌هاست روزه‌اند، به خبرنگار حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب گفت: یکی از ابعاد روزه اطلاع از احوال برادران و خواهران دینی و درک و همدلی با محرومین و نیازمندان است و در شرایط کنونی فلسطین بهترین فضیلت روزه برای یک مسلمان مواسات، غمخواری، همدلی و حمایت از مسلمانان فلسطینی است و این خود نماد عینی وحدت است.   وی ادامه داد: امروز مردم غزه درحالی روزه می‌گیرند که به سختی می‌توانند برای سحری غذای ناچیزی پیدا کنند در حالی که حتی امید به افطار هم ندارند و نمی‌دانند تا شب زنده می‌مانند یا به اینکه به شهدا می‌پیوندند.
  مولوی رمضانی تاکید کرد:  ماه رمضان بعنوان یک ماه بافضیلت در برخورداری از معنویات ، مسلمانان جهان را بسیج به حمایت از تمامیت ارضی فلسطین میکند و این باعث آرامش و صلح در این  کشور می‌شود.
  این امام جمعه اهل سنت با اشاره به این که ماه رمضان می‌تواند فرصتی برای تقویت هویت فلسطینی در برابر سرکوب و اشغال سرزمین هایشان فراهم کند، خاطر نشان کرد: اگر در این ماه همه‌ی مسلمانان جهان اعلام حمایت از فلسطین کنند قطعا دشمنان عقب نشینی خواهند کرد. ​ وی یادآور شد: ماه رمضان می‌تواند به ترویج و آگاهی جهانی درباره وضعیت فلسطین و تلاش برای رسیدن به عدالت در آن منطقه کمک کند و با حمایت جهادگونه می‌توان به این مهم دست یافت.
  مولوی رمضانی در پاسخ به این سوال که چه اقداماتی می‌توان در این ماه مبارک برای حمایت از فلسطین و تسهیل رسیدن به صلح در این منطقه انجام داد، بیان داشت: ترویج دوستی و همدلی، ترویج جهاد در حمایت از مسلمانان مظلوم، تخصیص وجوهات شرعی مسلمانان جهان در منطقه فلسطین و پرهیزگاری و خدا ترسی.
  امام جمعه نیلشهر در پایان خاطرنشان کرد: پیامی که می‌توان از ماه رمضان به منظور حمایت از مردم فلسطین و نیز احیای روحیه مقاومت در برابر سرکوب اشغالگران به جهان ارسال کرد، پیام جهاد در تمام ابعاد نظامی و غیرنظامی است. به امید آنروز که تمامی مردم جهان از شر اسرائیل جنایتکار رهایی یابند.   انتهای پیام/  

دیگر خبرها

  • علامت سوال بزرگ در ذهن ژوزه مورایس برای دیدار با تراکتور
  • جوابیه مدیر تراکتوری به ادعای تند سپاهان!
  • اردوهای مطالعاتی نقش مهمی در ارتقای کیفیت آموزشی دانش‌آموزان دارد
  • کار نیروی انتظامی نمونه‌ای از جهاد است
  • آبگیری ۵۰ درصد از سازه‌های آبخیزداری منابع‌طبیعی استان
  • آمار جرائم و تخلفات در خراسان جنوبی پایین است
  • صحبت‌های جذاب مسی: به همه چیز رسیده‌ام
  • واکنش حمید مطهری به بیانیه استقلال درباره تیم ملی
  • واکنش دستیار قلعه‌نویی به بیانیه استقلال و انتقادات از لیست تیم ملی
  • روزه‌های بدون سحری و افطار در غزه/مسلمانان در این ماه گام مهمی در راه آزادی قدس بردارند