Web Analytics Made Easy - Statcounter

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سردار آزمون امروز (شنبه) اعلام کرد که در پایان فصل از تیم زنیت روسیه جدا می‌شود با قراردادی ۴ ساله به تیم بایرلورکوزن می‌پیوندد.

او که در پایان فصل بازیکن آزاد می‌شود، این اجازه را داشت که در ماه جاری با مشتریانش وارد مذاکره شود و در حالی که صحبت از پیوستن‌اش به تیم‌هایی مانند لیون و یوونتوس بود در نهایت بوندس‌لیگا و بایرلورکوزن را به عنوان مقصد بعدی‌اش انتخاب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آزمون پس از امضای قراردادش با باشگاه بایرلورکوزن آلمان که از ابتدای ماه جولای سال جاری آغاز خواهد شد، به سایت این باشگاه گفت: پیوستن به لورکوزن، جابجا شدن از بهترین تیم روسیه به یکی از بهترین لیگ‌‌های اروپا است. بایرلورکوزن تیم واقعاً فوق‌العاده‌ای دارد. من از مدت‌ها پیش این باشگاه را زیر نظر داشتم و تحت تأثیر شیوه بازی این تیم قرار گرفتم.

آزمون که برترین بازیکن فوتبال روسیه در سال ۲۰۲۱ بود، افزود: برای من اینکه به زودی قرار است به بوندس‌لیگا ملحق شوم، اتفاقی بی‌نهایت هیجان‌انگیز است و من مطمئنم که بایرلورکوزن با قابلیت‌های فنی من حتی بهتر از این هم خواهد شد.سردار آزمون به بایرلورکوزن پیوست + عکس

 

انتهای پیام/  

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سردار آزمون تیم فوتبال بایرلورکوزن آلمان سردار آزمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۳۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز تاریخی: لورکوزن قهرمان بوندس‌لیگا شد

به گزارش "ورزش سه"، لورکوزن در حساس‌ترین بازی فصل بوندس‌لیگا، در هفته بیست و نهم این رقابت‌ها امشب از وردربرمن میزبانی کرد و برد 5-0 را جشن گرفت تا قهرمانی زودهنگام را به نام خود بنویسد.

لورکوزن پیش از این بازی در فاصله 6 هفته مانده تا پایان رقابت‌ها 13 امتیاز با بایرن مونیخ رده دومی فاصله داشت و تنها به سه امتیاز دیگر نیاز داشت تا قهرمانی‌اش را مسجل کند.

به همین خاطر بازی از سوی تیم میزبان با حملات خطرناکی آغاز شد و لورکوزن جریان بازی را کامل در اختیار داشت. در دقیقه 8 لورکوزن شانس داشت تا اولین گل را جشن بگیرد که ضربه پرقدرت پیرو هین‌کاپیه توسط دروازه‌بان وردربرمن دفع شد.

برمن که پاسخ خطرناکی به پرس سنگین لورکوزن نمی‌داد و نتوانست موقعیت خطرناکی روی دروازه حریف ایجاد کند، در دقیقه 25 شاهد اولین گل میزبان بود. پس از تایید VAR، خطای پنالتی به سود لورکوزن اعلام شد و ویکتور بونیفیس این موقعیت را به گل تبدیل کرد.

لورکوزن در دقیقه 28 فرصت داشت که باید را 2-0 کند اما ضربه خطرناک گرانیت ژاکا روی ارسال کرنر با فاصله نزدیکی از تیرک عمودی به بیرون رفت. خروج به موقع زِترر روی ضربه بونیفیس در دقیقه 29 مانع از باز شدن دروازه برمن شد و این موقعیت خطرناک توسط مدافعان دور شد.

لورکوزن که فشار روی دروازه برمن را تا تا پایان نیمه اول حفظ کرده بود موفق شد با یک گل به رختکن برود. بازی در ابتدای نیمه دوم هیجان زیادی نداشت و دو تیم نحتاط بودند اما رفته رفته لورکوزن برای جشن قهرمانی پرگل آماده شد.

در ابتدای نیمه دوم ژابی آلونسو، فلورین ویرتز را به جای امین آدلی وارد بازی کرد تا قدرت خط حمله تیم میزبان افزایش پیدا کند. برمن نیمه دوم را کمی بهتر آغاز کرده بود اما اولین موقعیت جدی نیمه در دقیقه 59 روی شوت ویرتز شکل گرفت که با فاصله نزدیک از کنار تیرک برمن به بیرون رفت.

تنها یک دقیقه پس از ضربه ویرتز، گرانیت ژاکا موفق شد با شوت از راه دور در دقیقه 60 دروازه برمن را باز کرده و تیمش را 2-0 پیش بیندازد.

لورکوزن در دقیقه 63 فرصت داشت به سومین گل برسد اما ضربه هافمن داخل چارچوب جای نداشت و به بیرون رفت.

این هافبک آلمانی که با فاصله از محوطه جریمه توپ را دریافت کرد متوجه خروج بیش از اندازه دروازه‌بان شده بود و با ضربه محکم توپ را از بالای دستان او عبور داد تا یک گل تماشایی به ثمر برساند.

کار برمن بعد از گل سوم لورکوزن سخت شد و فرم این تیم کاملا بهم ریخته بود تا حملات بیشتری روی دروازه این تیم شکل بگیرد. همین به ویرتز ادامه داد تا در دقیقه 83 چهارمین گل بازی را به ثمر برساند.

پس از ارسال پاس بلند به پشت مدافعان، ویرتز با سرعت بالا این توپ را کنترل کرد و سمت محوطه جریمه حرکت کرد تا در موقعیت تک به تک با ضربه دقیق توپ را وارد دروازه کند.

علیرغم درخواست این بازیکن از تماشاگران، هواداران لورکوزن از هیجان بالا وارد زمین شدند و این گل را جشن گرفتند که موجب شد بازی برای لحظاتی متوقف شده و بعد از خروج آن‌ها بازی دوباره با سوت داور از سر گرفته شود.

این گل پایان کار لورکوزن در این بازی نبود و شاگردان ژابی آلونسو علاقه داشتند بازی را پرگل‌تر به پایان برسانند. در میان دودهای قرمزرنگی که تمام ورزشگاه را یکدست تحت تاثیر قرار داده بود، ویرتز یک مرتبه دیگر با فرار به سمت محوطه جریمه بین مدافعان حریف به توپ رسید و این بار ضربه او از سمت چپ محوطه جریمه به تور دروازه چسبید تا ‌هت‌تریک کند.

داور پس از ورود تماشاگران به زمین بازی دیگر بازی را از سر نگرفت و تصمیم گرفت سوت پایان را به صدا درآورد تا لورکوزن با این برد به عنوان قهرمان زودهنگام بوندس‌لیگا معرفی شود.

دیگر خبرها

  • وردربرمن، نبی کیتا را تا پایان فصل کنار گذاشت
  • تمجید هری‌کین از رقیب: لورکوزن فوق‌العاده بود
  • واکنش‌ها به قهرمانی همراه با رکوردشکنی بایرلورکوزن
  • آلونسو جاودانه شد؛ اولین قهرمانی لورکوزن در تاریخ بوندس‌لیگا
  • تبریک اسطوره لورکوزن برای قهرمانی تاریخی بایر
  • اولین قهرمانی لورکوزن در بوندس‌لیگا با معجزه ژابی
  • بایرلورکوزن ۵ - ۰ وردربرمن/ شاگردان آلونسو فاتح بوندس لیگا شدند + فیلم
  • بایرلورکوزن برای نخستین بار قهرمان بوندس‌لیگا شد
  • بایرلورکوزن برای اولین‌بار در تاریخ قهرمان بوندس‌لیگا شد
  • روز تاریخی: لورکوزن قهرمان بوندس‌لیگا شد