Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-24@23:25:58 GMT

اینتر ۲ – ونتسیا ۱/ برد دقیقه آخری صدرنشین

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۰۳۶۵۷

اینتر ۲ – ونتسیا ۱/ برد دقیقه آخری صدرنشین

خبرورزشی – در ادامه دیدارهای هفته بیست‌وسوم سری‌آ ایتالیا، تیم اینتر در ورزشگاه جوزپه مه‌آتسا پذیرای ونتسیا بود و میهمانش را با نتیجه ۲-۱ شکست داد.

اینتر در حالی ۳ امتیاز بازی را از آن خود کرد که در دقیقه ۱۹ بازی گل اول را دریافت کرد. این گل را آنری برای ونتسیا به ثمر رساند. بارلا هافبک هجومی اینتر اما اجازه نداد تیمش بازنده به رختکن برود و ۵ دقیقه به پایان نیمه نخست گل تساوی را به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تلاش‌های اینتر برای به ثمر رساندن گل برتری تا آخرین دقیقه بازی ادامه پیدا کرد و در نهایت با گلی که ستاره بوسنیایی‌اش ژکو در دقیقه ۹۰ زد، به هدفش رسید.

با این نتیجه اینتر ضمن کسب شانزدهمین پیروزی‌اش در این فصل ۵۳ امتیازی شد و حاشیه امنیت خود را در صدر جدول به ۵ امتیاز افزایش داد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: اینتر اینتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۳۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین اسکودتو سریع اینتر با فتح دربی: نراتزوری ۲ستاره شد

نراتزوری در فاصله پنج هفته تا پایان سری‌آ قهرمانی خود را با شکست آث میلان مسجل کرد تا پس از فصل 2006/07، یکبار دیگر موفق به تکرار این مهم شود.

به گزارش تابناک ورزشی؛ تاکنون هیچ تیمی در سری آ نتوانسته زودتر از این قهرمانی را جشن بگیرد، حتی یوونتوس که با ۳۱ قهرمانی پیشتاز است.

تیم اینتر با شکست میلان در دیداری از هفته سی‌وسوم سری آ ایتالیا، قهرمانی زودهنگامش در این لیگ را جشن گرفت. آخرین دیدار هفته سی‌وسوم سری آ ایتالیا، دربی دلامادونینا بود که در ورزشگاه سن‌سیرو برگزار شد و اینتر در این بازی مقابل میلان با نتیجه ۲-۱ پیروز و قهرمان شد.

نیمه نخست بازی کاملاً پایاپای بود و هردو تیم ۸ ضربه به سمت چارچوب یکدیگر زدند، اما تیمی که از یکی از ضربات به نتیجه رسید اینترِ صدرنشین بود. ارسالی که روی دروازه میلان آمد در دقیقه ۱۸ با ضربه سر بنژامن پاوار به فرانچسکو آچربی رسید تا همکاری دو مدافع گل افعی‌ها را به ثبت برساند.

نیمه دوم هم با شادی برای اینتری‌ها شروع شد. در دقیقه ۴۹ حرکت عرضی و شوت زمینی مارکوس تورام به قعر دروازه مایک مانیان رفت تا گل دوم برای افعی‌ها ثبت شود. میلان برای ممانعت از قهرمان شدن اینتر در دربی تلاش کرد از شکست فرار کند. در دقیقه ۸۰ فیکایو توموری فاصله را کمتر کرد، اما این تیم توان فرار از شکست را نداشت.

دنزل دامفریس از اینتر و تئو هرناندس و داویده کالابریا از میلان در دقیقه پایانی دربی دلامادونینا از زمین بازی اخراج شدند.

اینتر در نهایت با این برد ۸۶ امتیازی شد تا با فاصله ۱۷ امتیازی نسبت به میلان که ۶۹ امتیاز دارد ۵ هفته مانده به پایان سری آ ایتالیا قهرمانی‌اش را قطعی کند. این بیستمین قهرمانی اینتر در لیگ ایتالیا به شمار می‌رود که به همین دلیل از فصل آینده دوستاره بر پیراهن اینتری ها نقش خواهد بست. 

دیگر خبرها

  • آتالانتا حریف یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا شد
  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • واکنش آزمون بعد از زدن سومین گل فصل
  • اینتر 2_1 میلان / قهرمانی با پیروزی در دربی دلامدونینا
  • دومین اسکودتو سریع اینتر با فتح دربی: نراتزوری ۲ستاره شد
  • تمام؛ اینتر قهرمان ایتالیا شد
  • قهرمانی تاریخی اینتر در ایتالیا؛ فتح بیستمین اسکودتو با شکست میلان
  • میلان ۱-۲ اینتر: دومین ستاره روی پیراهن نراتزوری
  • اینتر، دربی و اسکودتو را با هم برد/ ستاره دوم برای نراتزوری
  • شکست برابر بایرن فقط تقصیر من است