Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-23@22:55:56 GMT

پایگاه اطلاع رسانی امدادگران ایران

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۰۳۶۶۷

پایگاه اطلاع رسانی امدادگران ایران

سایت امدادگران ایران به منظور معرفی امدادگرانی که در عرصه حمل و تعمیر خودرو در تمام نقاط کشور فعالیت دارند، راه اندازی شده است. مردم می توانند با مراجعه به سایت به این بانک اطلاعاتی امدادگران در سراسر کشور دست یابند.

به گزارش برنا، سایت امدادگران در اصل با هدف درج اطلاعات کامل امدادگران به جهت شناسایی آن ها توسط امدادخواه جهت تسریع خدمات رسانی امدادگری می باشد به این صورت که هنگام جستجو در سایت فقط امدادگران منطقه مورد نظر نمایش داده می شود و این در عمل باعث تسریع سرعت و راحتی تماس با امدادگر مورد نظر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از مزایای دیگر وجود بانک اطلاعاتی امدادگران در سایت امدادگران ایران، شناسایی امدادگران معتبر و قابل اعتماد می باشد چرا که تمام امدادگران ثبت شده در سایت تحت نظارت امدادگری کل کشور می باشد و درج امدادگر نامعتبر و متفرقه در سایت غیرممکن است. همچنین در صورت بروز نارضایتی و عملکرد نادرست هر امدادگر، فرد امدادخواه می تواند با مراجعه به سایت، شکایت خود را از امدادگر مورد نظر ثبت نماید تا در اسرع وقت توسط همکاران ما پیگیری شود.

از مهمترین مزیت سایت امدادگران ایران، تولید QR کد مختص هر امدادگر است که امدادگر موظف می باشد ایت QR کد اختصاصی را بر روی خودروی خود نصب نماید تا علاوه بر سرعت بخشیدن به شناسایی امدادگر مطمئن در هنگام بروز  مشکل نیز سریعا قابل پیگیری باشد.

 

 

با درخواست امداد خودرو نامعتبر چه اتفاقی می افتد؟

احتمالا برای شما هم اتفاق افتاده باشد که، پس از درخواست امداد خودرو ‌متوجه شوید که امدادگر درخواستی شما از امداد خودرو نا معتبر باشد اما شباهت زیادی هم به ‌امداد خودروهای معتبر دارد!‎

باید در نظر داشت که برای درخواست امداد از چه راه هایی استفاده می کنید! ممکن است زمانی که خودروی شما نیاز به امداد دارد در همان حوالی یکی از خودرو های امدادی مشابه با امداد خودروهای معتبر و زیر نظر امداد خودرو اصفهان حضور داشته باشند. اما انتخاب درست کدام می باشد؟  انتخاب درست برابر است با خدمات استاندارد و کم هزینه و معتبر که با مراجعه به سایت امدادگران ایران و جستجوی امدادگر در منطقه مورد نظر حاصل می شود؛ تا بتوانید امدادگر معتبر را تشخیص دهید و با دیدن تشابهات میان امداد خودروهای نامعتبر و معتبر نظیر رنگ و لوگو فریب امدادگر های متفرقه را نخورید.

وجود امداد خودرو های نامعتبر و بی نام و نشان در جاده ها، بزرگراه ها و سطح شهرها رو به افزایش می باشد و این مساله حتی در بسیاری از موارد زمینه ها سلب اعتماد مردم از شرکت های امداد خودرو معتبر را نیز فراهم می کند.

اگر چه شرکت های امداد خودرو تابعه خودروسازان بزرگ کشور همواره در راستای اطلاع رسانی و اعتماد سازی به مشتریان گام برداشته اند، اما امداد خودرو های نامعتبر همچنان با ترفند های گوناگون به فعالیت خود ادامه می دهند و سودجویی های خود را دنبال می کنند.

بازار داغ فروش کارت های اشتراک امداد از سوی این شرکت ها ادامه دارد. و این زمانی است که خریداران این کارت ها پس از دریافت کارت هیچ دسترسی به امکانات و خدمات این شرکت های امدادخودرو نداشته اند و در واقع برای «هیچ» هزینه پرداخت کرده اند. نکته جالب ماجرا آنجا است که برخی از این شرکت ها به منظور سوءاستفاده بیشتر از مردم این کارت های اشتراک را با چند برند متفاوت عرضه می کنند و نکته مهمتر اینکه هیچگونه نظارتی بر این روند صورت نمی گیرد.

 

وجه تمایز اصلی میان امداد خودرو اصلی و فرعی:

اصالت و اعتبار شرکت

ثبت اطلاعات امدادی انجام شده در سیستم امداد خودرو

ثبت اطلاعات امدادگر

 امکان درج نظرات مشتری درباره ی عملکرد سیستم و امدادگر

میانگین زمان انتظار

گستردگی دامنه خدمات دهی در سراسر کشور

بروز رسانی دانش تخصصی امدادگران

ارائه خدمات با امدادگران ماهر و متخصص

امدادگران جعلی از نام‌ های آشنا برای فریب مردم استفاده می‌ کنند

یکی از ترفندهایی که کلاهبرداران تلفنی به خوبی آن را بلدند، صحبت با سرعت بالا و تسلط ظاهری در عین استفاده از نام‌ های آشنا به ذهن است. کمتر کسی به بازی واژه‌ ها دقت می‌ کند و این بهترین راه برای نفوذ کلاهبرداران است. کنار هم قرار دادن، «کارت»، «امداد خودرو»، «مکمل» و از این دست واژه‌ ها، ذهن مخاطب را از کلاهبرداری دور می‌ کند. تشابه‌ های اسمی همیشه‌ می‌ تواند محل خوبی برای فریب مردم ایجاد کند. «نمایندگی مرکزی امداد خودرو کشوری» هم ترکیب دیگری است که صحه بر این ادعا می‌ گذارد. استفاده از کلماتی که ترکیب آنها واژه بی‌ معنایی می‌ سازد اما هر کدام به خودی خود به گوش مردم آشنا هستند. روابط‌ عمومی امداد خودرو در این‌ باره از مردم می‌ خواهد که حتما چنین مواردی را با امداد خودرو و شرکت‌ های مادر با ذکر شماره تماس تماس‌ گیرنده در میان بگذارند.

 

 

 

چطوری بهترین و کاربلد ترین امدادگر را در کشور ایران پیدا کنیم؟

جایی جز سایت امدادگران ایران نروید! اگر نیاز به خدمات امداد خودرو، خودرو بر، حمل خودرو با جرثقیل، کفی یا یدک کش در هر نقطه از ایران را دارید، امدادگران معتبر و مطمئن ثبت شده در پایگاه اطلاع رسانی امدادگران ایران و امداد خودرو تهران در کنار شماست. فرقی نمی‌ کند در چه روزی از هفته یا چه ساعتی از شبانه‌ روز، هوای آفتابی یا برفی و از چه منطقه‌ ای تماس بگیرید، تیم‌ های امدادرسانی امدادگران کشوری خیلی سریع در کنار شما خواهند بود.

همانطور که گفتیم سایت امدادگران ایران با هدف تسریع خدمات امدادگری در خدمت مردم عزیز ایران می باشد، شما با مراجعه به سایت و جستجوی امدادگر در منطقه بروز حادثه، با خیالی آسوده از معتبر و کاربلد بودن، امدادگر را انتخاب می نمایید.

مناطق تحت پوشش سایت امدادگران ایران

لسیت اسامی و اطلاعات امدادگران ایران شامل تمام امدادگران معتبر از سراسر ایران و امداد خودرو تبریز می باشد، مهم نیست که شما دقیقا در کجای این سرزمین باشید فقط کافیست که به لیست امدادگران ایران مراجعه کرده و با وارد کردن منطقه امدادگران حاضر در همان منطقه را مشاهده کنید و نزدیک ترینشان را انتخاب نمایید تا تیم‌ های امداد رسانی در کمترین زمان خودشان را به محل حادثه برسانند.

انتهای پیام/ 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: امدادگران ایران مراجعه به سایت امداد خودرو مورد نظر شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۳۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست اعضای ستاد شورای اطلاع رسانی استان با دستورکار تبیین شعار سال

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بررسی ادعای تخریب رادار اس ۳۰۰ پایگاه هشتم شکاری اصفهان
  • خسارت در «اس-۳۰۰»؛ مدرکی که نیست و افتخاری که به نام اسرائیل می سازند
  • نشست اعضای ستاد شورای اطلاع رسانی استان با دستورکار تبیین شعار سال
  • کنعانی: ایران حتما در اجلاس آتی سازمان همکاری اسلامی شرکت خواهد کرد/ «سطح حضور» در بازه زمانی نزدیک به اجلاس اطلاع‌رسانی می‌شود + فیلم
  • ثبت نام ایران خودرو بدون قرعه کشی
  • اطلاعیه فراجا درباره لینک‌های تذکر کشف حجاب + جزئیات
  • واکنش پلیس به لینک‌های تذکر کشف حجاب 
  • لینک‌های تذکر کشف حجاب از جانب پلیس نیست
  • اطلاعیه پلیس درباره ثبت نام در تذکر لسانی کشف حجاب
  • نجات سرنشینان پراید پس از سقوط به دره در جاده یاسوج