Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان- در ادامه هفته بیست و سوم مسابقات لیگ برتر انگلیس، تیم فوتبال ساوتهمپتون در ورزشگاه سینت مری میزبان منچسترسیتی بود که این بازی با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.

در این بازی کایل واکر پترز در دقیقه ۷ گل اول را برای میزبان به ثمر رساند. در ادامه آیمریک لاپورت در دقیقه ۶۵ گل مساوی من سیتی را زد و بازی با همین نتیجه به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این ترتیب نوار پیروزی های پیاپی منچستر سیتی پس از  ۱۲ مسابقه قطع شد.

منچسترسیتی با ۵۷ امتیاز از ۲۳ بازی، در صدر جدول به سر می‌برد و ساوتهمپتون با ۲۵ امتیاز از ۲۲ بازی در رتبه دوازدهم قرار دارد.

بیشتر بخوانید

توقف برنتفورد برابر نیوکاسل قعرنشین در حضور قدوس نگرانی رانگنیک از جدایی ستاره‌های منچستر یونایتد لسترسیتی ۲- تاتنهام ۳/ اسپرز در ۲ دقیقه از شکست پیروزی ساخت

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه منچسترسیتی لیگ برتر فوتبال انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۳۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق عجیب در لیگ آزادگان؛ داور نیش صدرنشین لیگ یک را کشید!

خیبر در شب پیروزی برابر خوشه طلایی شب عجیبی را پشت سر گذاشت

خیبر خرم آباد، صدرنشین لیگ آزادگان امشب در مشهد با یک گل مقابل خوشه طلایی ساوه به برتری رسید و با وجود یک بازی کمتر نسبت به رقبای بالانشین، فاصله امتیازی اش را با چادر ملو، فجر سپاسی و... حفظ کرد اما خیبری ها به شدت از قضاوت داور بازی شاکی بودند.

حسین زیاری، داور سمنانی این بازی کارت های زرد و قرمز فراوان در این بازی استفاده کرد و همین موضوع اعتراض صدرنشین لیگ آزادگان را به دنبال داشت.

از آن جایی که سبک بازی خیبر خرم آباد بر جنگندگی استوار است و شاگردان رضا مهاجری علاوه بر برتری تاکتیکی محسوس نسبت به سایر رقبا، بازی برتر خود را با جنگندگی به حریفان دیکته می کنند، خیبری ها اعتقاد داشتند داور بازی با کارت های زردی که در همان ابتدای بازی به شاگردان رضا مهاجری نشان داد، نیش خیبر خرم آباد را کشید و صدرنشین لیگ آزادگان را به بازی محافظه کارانه واداشت.

با این همه، خیبر خرم آباد در مشهد یک بر صفر خوشه طلایی ساوه را برد.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • بزن‌بزن بی‌سابقه در نبرد حساس لیگ یک (عکس)
  • ادامه جشنواره نوروزی تلویزیون با «تنگه ابوقریب»
  • اتفاق عجیب در لیگ آزادگان؛ داور نیش صدرنشین لیگ یک را کشید!
  • ادامه صدرنشینی خیبر خرم‌آباد در لیگ یک/ لیگ برتر دست یافتنی‌تر شد
  • ادامه صدرنشینی خیبر خرم آباد
  • فصل هافبک 58 میلیون پوندی چلسی تنها با 32 دقیقه بازی به پایان رسید
  • شب داغ بازی‌های دوستانه؛ تساوی برزیل و اسپانیا و ادامه اوج‌گیری آلمان
  • مانچینی: هواداران درباره ما درست می‌گویند
  • پیروزی تیم فوتبال افغانستان دربرابر هند
  • تاجیک‌ها عربستان را هم متوقف کردند!