Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@18:56:41 GMT

شکست لوون در حضور ۲۰ دقیقه‌ای رضایی

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۰۳۶۸۷

شکست لوون در حضور ۲۰ دقیقه‌ای رضایی

نیم لوون در خانه حریف قعرنشین شکست خورد.

به گزارش مشرق، شنبه شب در چارچوب هفته بیست‌وسوم ژوپیلر لیگ بلژیک تیم لوون در خانه برشچوت به میدان رفت و در پایان با شکست ۳ بر یک مواجه شد. مائوریسیو لموس (۲۴)، جورن دوم (۳۸) و فان برخ (۹۰) زننده ۳ گل برشچوت بودند. تک گل لوون نیز دقیقه ۸ توسط سیبه به دست آمد.

کاوه رضایی از دقیقه ۷۰ در ترکیب لوون قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم لوون با ۲۶ امتیاز در رده سیزدهم جدول ۱۸ تیمی ژوپیلر لیگ بلژیک جای دارد.

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو بورس قیمت کاوه رضایی مشرق بلژیک خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۳۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست فولاد مقابل شاگردان نویدکیا

دیدار تیم های فوتبال فولاد خوزستان و مس رفسنجان با پیروزی شاگردان محرم نویدکیا به پایان رسید.

به گزارش مشرق، تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و مس رفسنجان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر و در ورزشگاه شهدای فولاد از ساعت ۱۸:۱۰ به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان محرم نویدکیا در تیم مس به پایان رسید.

ترکیب فولاد: شهاب گردان، مجتبی نجاریان، موسی کولیبالی، جفرسون باهیا، علی شجاعی، حمید بوحمدان، سینا مریدی، محمدرضا غبیشاوی، محمد علی‌نژاد، محمد عسکری، ابراهیم حصار

ترکیب مس: حامد لک، محمد نژادمهدی، رامتین سلیمان‌زاده، میثم تیموری، حسن جعفری، جلال‌الدین علی محمدی، فرشید باقری، مهدی ترکمان، سعید واسعی، محمدمهدی محبی، سجاد شهباززاده

بازی در نیمه اول متعادل شروع شد و تا ۱۰ دقیقه ابتدایی موقعیتی روی دروازه دو تیم به وجود نیامد؛ در ادامه بازیکنان مس میل هجومی بیشتری داشتند اما فرصت‌های آنها راهی به چهارچوب دروازه فولاد نداشت.

در دقیقه ۲۹ بازیکنان مس حمله‌ای را روی دروازه فولاد ترتیب دادند که با دخالت باهیا این فرصت برای مسی‌ها از بین رفت.

در دقیقه ۳۱، ضربه خطرناک حصار را حامد لک به زیبایی مهار کرد و مانع از باز شدن دروازه خود شد.

در نهایت این بازی در نیمه اول با نتیجه تساوی بدون گل تمام شد.

دو تیم نیمه دوم را هم مانند نیمه اول محتاطانه آغاز کردند و بازیکنان هر دو تیم تمایلی برای نزدیک شدن به دروازه‌ها را نداشتند.

در دقیقه ۵۵، بازیکنان مس با پاسکاری متوالی توپ را به باقری رساندند و این بازیکن توپ را روی دروازه فولاد سانتر کرد که با ضربه سر محبی توپ به سعید واسعی رسید و این بازیکن با ضربه‌ای آرام و زمینی دروازه فولاد را باز کرد تا حساب کار یک بر صفر به سود مس شود.

در دقیقه ۷۲، سجاد شهباززاده در موقعیت تک به تک با گردان قرار گرفت اما ضربه او به بیرون رفت تا این موقعیت خوب برای گلزنی را از دست دهد.

مس با این پیروزی ۳۰ امتیازی شد و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به ذوب آهن در رده نهم قرار گرفت و فولاد هم ۲۱ امتیازی و در رده سیزدهم باقی ماند.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • شکست فولاد مقابل شاگردان نویدکیا
  • ادامه روند شکست ناپذیری؛ گل یرمی فریمپونگ به وست هم در دقیقه 89 (وست هم 1-1 بایرلورکوزن)
  • پرسپولیس در خانه قعرنشین، صدرنشین شد!
  • حضور فعال بیش از ٧٠ تیم گشت پلیس راه در محورهای بارانی کرمان
  • حضور فعال بیش از ۷۰ تیم گشت پلیس راه در محور‌های بارانی کرمان 
  • طلسم اصفهان: رکورد خاص ذوب آهن شکست!
  • شاهکار رئال در خانه سیتی/خداحافظی پپ با جام
  • العین ۴ - ۲ الهلال/ تاج و تخت شکست ناپذیران بر باد رفت + فیلم
  • پلیس بلژیک برای کنفرانس راستگرایان اروپا محدودیت ایجاد کرد
  • خلاصه بازی بارسلونا 1 - پاری سن ژرمن 4