Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش رکنا،  روح‌الله رشیدی در چهل‌وهفتمین جلسه علنی فوق‌العاده اظهار کرد: امروزه موضوع مرگ و آیین‌های آن یکی از فرهنگی‌ترین پدیده‌ها بوده که در همین راستا وادی‌رحمت هم تبدیل به ویترین پایانی زندگی شده است.

وی در ادامه‌ی سخنان خود بیان کرد: وادی‌رحمت تبریز از منظر فرهنگی نیازمند بازنگری بوده و باید در این راستا نگرش‌های جدیدی ایجاد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رشیدی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص حذف مقبره‌های خانوادگی افزود: در دهه‌های اخیر موضوع پیش‌فروش مقبره‌های خانوادگی به پدیده‌ای تبدیل شده که اگر ما نتوانیم از آن چلوگیری کنیم طبیعتا تداوم یافته و تشدید خواهد شد.

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهری شورای اسلامی شهر تبریز گفت: پیشنهادم این است که پیش‌فروش مقبره‌های خانوادگی در وادی‌رحمت تبریز حذف شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ابراز کرد: در جوار گلزار شهدا، مقبره‌های خانوادگی لوکسی ایجاد شده که باید از این پدیده جلوگیری شود.

رشیدی یادآور شد: همچنین باید ضوابطی برای سنگ قبور از سوی سازمان آرامستان‌ها تعریف و تعیین شود تا مردم طبق برنامه‌های این نهاد نسبت به این موضوع اقدام کنند.

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا مقبره های خانوادگی اخبار حوادث شورای اسلامی شهر فروش خانوادگی قبرستان سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قیمت گلشیفته فراهانی امیر تتلو بازار آزاد برف گلشیفته فراهانی عکس لیندا کیانی لیندا کیانی بیوگرافی مقبره های خانوادگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۳۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مالیات خودرو‌های لوکس مشخص شد | کدام مدل‌ها مشمول مالیات می‌شوند؟

اساس احکام مالیاتی بودجه سال ۱۴۰۳، خودرو‌های بالای ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان نسبت به مازاد بر این مبلغ مشمول مالیات سالانه خودرو به نرخ یک درصد می‌شوند.

 بر اساس بند پ تبصره ۶ احکام مالیاتی قانون بودجه سال ۱۴۰۳، انواع خودروی سواری و وانت دو اتاق (کابین) دارای شماره انتظامی شخصی در اختیار مالکان اعم از اشخاص حقیقی و حقوقی غیردولتی که نرخ روز خودروی آنها بیش از سی و پنج میلیارد (۳۵/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰) ریال است نسبت به مازاد بر این مبلغ مشمول مالیات سالانه خودرو به نرخ یک درصد (۱) می‌شوند.

مأخذ محاسبه مالیات خودرو موضوع این بند نرخ روز خودرو بر مبنای ماده (۳۰) قانون مالیات بر ارزش افزوده توسط سازمان امور مالیاتی کشور تعیین می‌شود. سازمان مزبور مکلف است مراتب را به نحو مقتضی بر اساس اطلاعات دریافتی از پلیس راهور به اطلاع اشخاص مشمول برساند.

تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی غیر دولتی مکلفند مالیات سالانه مربوط به خودرو‌های تحت تملک خود و فرزندان کمتر از هجده سال و محجور تحت تکفل را حداکثر تا پایان بهمن سال ۱۴۰۳ پرداخت کنند و در صورت عدم پرداخت مشمول حکم ماده (۱۹۰) قانون مالیات‌های مستقیم هستند.

ثبت نقل و انتقال خودرو‌هایی که به موجب این بند برای آنها مالیات وضع شده است قبل از پرداخت بدهی مالیاتی مورد انتقال، شامل مالیات بر دارایی نقل و انتقال قطعی و اجاره ممنوع است؛ متخلفان از حکم این بند در پرداخت مالیات متعلقه مسؤولیت تضامنی دارند.

پلیس راهور فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران مکلف است فهرست مالکان و خودرو‌های مشمول را مطابق با درخواست سازمان امور مالیاتی کشور حداکثر تا پایان فروردین سال ۱۴۰۳ به سازمان امور مالیاتی کشور ارسال و امکان دسترسی برخط جهت استعلام موردی را برای این سازمان فراهم کند.

مالیات تعیین شده در اجرای این بند قطعی است و اعتراض اشخاص در اجرای تبصره (۱) ماده (۲۱۶) قانون مالیات‌های مستقیم قابل رسیدگی خواهد بود.

منبع: روزگار خودرو

tags # مالیات ، خودرو لوکس سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • مالیات خودرو‌های لوکس مشخص شد | کدام مدل‌ها مشمول مالیات می‌شوند؟
  • خودروهای لوکس در انتظار مالیات
  • شروع فروش ۳ خودروی لوکس از امروز (۲۸ فروردین ۱۴۰۳) + شرایط
  • رشیدی: بازی با شمس آذر همانند شمشیر دو لبه است/ امیدوارم استقلال دیگر مصدوم ندهد
  • طرح ساماندهی وانت‌های میوه ‌فروشی در سنندج اجرا می‌شود
  • اگر هر روز نوشابه بخورید چه بلایی سر بدن‌تان می‌آید؟
  • مبارزه با ملخ مراکشی در بستر تالاب پریشان
  • فروش نوروزی ۷۷ میلیارد ریالی صنایع دستی آذربایجان‌شرقی
  • نامزد‌های بخش مستمر جشنواره پژواک اعلام شد
  • رشیدی کوچی: فکر می‌کنم دلار تا ۷۰ هزار تومان بالا برود