Web Analytics Made Easy - Statcounter

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، می گوید هدف آنها تکرار عنوان قهرمانی فصل گذشته است.

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی صدرنشین بلامنازع رقابت‌های لیگ برتر انگلیس امشب مهمان ساوتهمپتون بود و نهایتاً در یک بازی فوق العاده جذاب که موقعیت‌های زیادی هم روی دروازه حریف خود ایجاد کرد با تساوی 1-1 در مقابل این تیم متوقف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، در پایان بازی گفت: "همه برای شکست دادن قهرمان فعلی لیگ برتر انگلیس آماده هستند. ما در گذشته پیروزی های زیادی کسب کردیم و این برای بقیه خوشحال کننده نیست، بنابراین بردن سخت تر می شود. به همین دلیل است که فقط یک تیم در 13 سال گذشته توانسته از عنوان قهرمانی خود دفاع کند. ما سعی می‌کنیم دوباره این کار را انجام دهیم.

 

 

 

 

دو هفته فرصت داریم تا برای بازی بعدی آماده شویم. مردم می گویند رقابت برای قهرمانی لیگ برتر تمام نشده و این برای تیم خوب است. ما بازی‌های سختی زیادی در پیش داریم اما در عین حال می خواهیم تا پایان به تلاش خود ادامه دهیم."

 

گواردیولا در ادامه گفت: "دوست دارم در لیگ برتر 40 امتیاز از لیورپول جلوتر باشیم اما در ژانویه چنین امکانی وجود ندارد. انتظار نداشتم این برتری را داشته باشیم، اما اکنون استراحت خواهیم کرد و به بهترین شکل برمی گردیم."

 

 

منچستر سیتی پپ گواردیولا (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر سیتی پپ گواردیولا سرمربی لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۳۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الهلال به جمع 50 باشگاه برتر جهان راه پیدا کرد

به گزارش ورزش سه، الهلال با کسب 29 پیروزی متوالی (17 بازی در لیگ حرفه‌ای عربستان، 9 بازی در لیگ قهرمانان آسیا و 3 پیروزی در جام پادشاهی) فصلی استثنایی را با حضور ستاره های بین‌المللی خود فوتبال سپری می‌کند.

شکست ناپذیری الهلال در 29 بازی رسمی متوالی باعث شد تا این تیم به رکورد بیشترین برد متوالی در تاریخ فوتبال دست پیدا کند و وارد کتاب رکوردهای گینس شود.

 بر اساس آمار اپتا، الهلال پس از این عملکرد خوب خود در بین 100 تیم برتر فوتبال جهان صعود کرد و در رتبه 44 جهان قرار گرفت. 

به این ترتیب الهلال با 86.1 امتیاز بالاتر از بسیاری از باشگاه‌های اروپایی مانند گالاتاسرای ترکیه، رئال بتیس، والنسیا، کلوب بروژ، المپیک لیون فرانسه و بورنموث انگلیس و اورتون بالاتر قرار گرفت.

همچنین النصر، دیگر تیم پرستاره عربستانی نیز از نگاه اپتا با 81.8 امتیاز در رده 93 جهان قرار دارد.

دیگر خبرها

  • الهلال به جمع 50 باشگاه برتر جهان راه پیدا کرد
  • کورس قهرمانی لیگ برتر انگلیس؛ نتایج روز یک‌شنبه چه تاثیری در شانس تیم‌ها دارد؟
  • مایکل اوون: قلبم می‌گوید لیورپول قهرمان لیگ برتر خواهد شد اما عقلم می‌گوید منچسترسیتی
  • انگیزه سرمربی ایرانی الشمال مقابل الاهلی
  • سرمربی ایرانی الشمال: باید اشتباهات را اصلاح کنیم
  • آمار می‌گوید: هالند بهترین مهاجم لیگ برتر نیست!
  • فهرست مصدومان لیورپول طولانی‌تر شد (عکس)
  • جعفری: برای قهرمانی با 73 امتیاز رکوردشکنی کردیم
  • چرا کلوپ دوست‌داشتنی است: نامه‌ای برای ماندگار شدن
  • توپ از دست مسعود نمی‌افتد!