Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-20@01:17:09 GMT

پیش فروش قبربدون ضابطه!

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۰۳۸۴۲

پیش فروش قبربدون ضابطه!

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، فریدون بابایی‌اقدم رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تبریز در چهل‌وهفتمین جلسه علنی فوق‌العاده اظهار کرد: هزینه انتقال قهری قبرها ناشی از اجرای پروژه‌های شهرداری به وادی‌رحمت بر عهده شهرداری منطقه مربوطه باشد.

وی گفت: پیشنهادم در خصوص پیش‌فروش قبرها این است در بلوک‌هایی که افراد توانمند برای خرید مراجعه می‌کنند هزینه را افزایش داده و مابقی را مطابق تعرفه‌های قبلی محاسبه کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بابایی‌اقدم در بخش دیگری از سخنان خود افزود: پیشنهادم می‌کنم هزینه انتقال قهری قبرها ناشی از اجرای پروژه‌های شهرداری به وادی‌رحمت بر عهده شهرداری منطقه مربوطه باشد.

مراسم ترحیم در وادی‌رحمت مطابق شئونات اسلامی برگزار شود

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تبریز نیز در این نشست گفت: برگزاری برخی از مراسمات ترحیم در وادی‌رحمت مطابق شئونات اسلامی نبوده و بهتر است نهادی به این امور رسیدگی کند.

حکیمه غفوری اظهار کرد: در جامعه ما صدیقین را بانوان تربیت می‌کنند، ولی پیرو مطالب مطرح شده در جلسه، گویا در راستای قبور صدیقین محلی برای بانوان در نظر گرفته نشده است.

وی افزود: متاسفانه در برگزاری برخی از مراسم‌ها شئونات اسلامی زیر سوال رفته و گویی این موضوع به وادی‌رحمت هم ورود پیدا کرده است.

غفوری یادآور شد: برگزاری برخی از مراسم‌های ترحیم در وادی‌رحمت مطابق شئونات اسلامی نبوده و بهتر است نهادی به این امور رسیدگی کند.

انتهای پیام/م

منبع: فارس

کلیدواژه: پیش فروش قبر عضو شورای شهر تبریز شهرداری تبریز فریدون بابایی اقدم فارس تبریز وادی رحمت مراسم های ترحیم شئونات اسلامی شئونات اسلامی وادی رحمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۳۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم رژه ارتش جمهوری اسلامی در اصفهان آغاز شد

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم رژه نیروهای مسلح به‌منظور گرامیداشت ۲۹ فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در جوار مطهر گلستان شهدا در اصفهان و هم‌زمان در سراسر کشور آغاز شد.

کد خبر 6080564

دیگر خبرها

  • خداوند در عذاب‌های جهنم چقدر تخفیف می‌دهد؟!
  • برگزاری آیین شکرگزاری رحمت ماه صیام در منطقه لفور مازندران
  • تبریز در امنیت و آرامش کامل است
  • تبریز در امنیت و آرامش کامل
  • ضرورت استعلام از شهرداری برای خرید و فروش املاک تجاری در پردیسان
  • بارش رحمت الهی در استان کویری یزد
  • رژه نیروهای مسلح در کرمان زیر باران رحمت الهی
  • فیلم| رژه نیروهای مسلح در کرمان زیر باران رحمت الهی
  • مراسم رژه ارتش جمهوری اسلامی در اصفهان آغاز شد
  • روزنامه جمهوری اسلامی : قضات تا جایی که ممکن است متهمان و مجرمان را به زندان محکوم نکنند