Web Analytics Made Easy - Statcounter

پپ گواردیولا از تساوی منچسترسیتی مقابل ساوتهمپتون می گوید. 

به گزارش طرفداری و به نقل از اسکای، منچسترسیتی مقابل ساوتهمپتون به تساوی رسید تا نوار پیروزی های متوالی اش در لیگ برتر انگلیس، در عدد ۱۲ متوقف شود. پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی در مصاحبه پس از بازی در مورد عملکرد شاگردانش صحبت کرد. 

خیلی خوب بازی کردیم، متاسفانه در نیمه اول گلی دریافت کردیم اما با این حال فکر می کنم که این بازی یکی از بهترین نمایش های ما تا به اینجای فصل بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به شدت منظم و سازمان دهی شده ظاهر شدیم و فکر می کنم که این یکی از بهترین عملکردهای ما مقابل این حریف بود. بله، نتیجه خوب نبود اما نوع بازی که به نمایش گذاشتیم واقعا خیره کننده بود.

امروز مساوی کردیم اما به نسبت بازی با آرسنال که در آن پیروز شدیم هم بهتر بودیم. گاهی اوقات شایسته پیروزی هستید اما این هدف را به دست نمی آورید، عملکردی که در این زمین به نمایش گذاشتیم استثنایی بود. ساوتهمپتون تیم خیلی خوبی است، آنها سیستم ۲-۴-۴ را اجرا می کنند، در ارسال پاس های بلند، ضدحملات و بیلد آپ بازی خوب ظاهر می شوند اما ما هم امروز درخشان بودیم. چرا باید باورمان نسبت به عملکردی که داشتیم را از دست بدهیم؟ عملکردمان بسیار خوب بود، امتیاز از دست می دهیم اما طوری که در زمین ظاهر شدیم خیلی خوشایند بود.

حالا دو هفته وقت داریم تا برای بازی بعدی آماده شویم. مردم خواهند گفت که کورس قهرمانی لیگ برتر انگلیس تمام نشده و این برای ما خبر خوبی خواهد بود. بازی های دشواری در پیش داریم اما تلاش می کنیم که تا پایان به عملکرد خودمان ادامه دهیم. بله، دوست دارم ۴۰ امتیاز از لیورپول پیش باشیم اما در ژانویه چنین چیزی ممکن نیست! من انتظار این فاصله امتیازی را نداشتم اما حالا باید استراحت کنیم تا به بهترین شکل ممکن در ادامه فصل به رقابت بپردازیم. 

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۳۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیورپول برابر اورتون هم ناکام ماند / بازگشت منچستر به جاده برد

آفتاب‌‌نیوز :

تیم فوتبال اورتون در دیداری معوقه از هفته ۲۹ لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه گودیسون پارک میزبان لیورپول بود. دو تیم از ساعت ۲۲:۳۰ در شرایطی به مصاف هم رفتند که لیورپول به دنبال کسب سه‌امتیاز این بازی و بازگشت به کورس قهرمانی بود و اورتون نیز با هدف فرار از انتهای جدول به زمین آمد.

شاگردان یورگن کلوپ در دقیقه ۲۷ این دیدار غافلگیر شدند و جارد برنثویت، نخستین گل میزبان را به ثمر رساند. تلاش دو تیم در ۴۵ دقیقه نخست با همین نتیجه به پایان رسید تا لیورپول در نیمه دوم به فکر جبران نتیجه باشد.

در دقیقه ۵۸ بازهم میزبان به گل رسید، دومنیک کالورت لوین دومین گل اورتون را روی پاس دوایت مک نیل به ثمر رسید تا بازهم شاگردان یورگن کلوپ شوک دیگری را تجربه کنند. این نتیجه تا پایان وقت‌های بازی باقی ماند تا لیورپول در دیداری خارج از خانه ناکام بماند.

با این شرایط سرخ‌پوشان آنفیلد همچنان ۷۴ امتیازی و در رده دوم باقی ماندند و اورتون نیز به لطف برتری و کسب ۳ امتیاز این دیدار، ۳۳ امتیازی شد و در رده شانزدهم باقی ماند.

بازگشت منچستر به جاده برد با قربانی کردن قعرنشین/ ستاره پرتغالی کار را در آورد

همچنین در چارچوب هفته بیست‌ونهم لیگ برتر فوتبال، تیم‌های منچستریونایتد و شفیلدیونایتد از ساعت ۲۲:۳۰ چهارشنبه‌شب به مصاف هم رفتند.

منچستر که در ۴ هفته اخیر با سه مساوی و یک شکست از جاده برد خارج شده بود، در این بازی خانگی برای تیم قعرنشین لیگ جزیره به دنبال سه امتیاز بود.

مسابقه با یک شوک برای منچستر در خانه آغاز شد و جیدن بوگل در دقیقه ۳۵، شفیلد را پیش انداخت، با این حال هری مگوایر در دقیقه ۴۲ گل تساوی یونایتد را به ثمر رساند. نیمه اول با تساوی یک - یک دو تیم به پایان رسید.

در نیمه دوم شفیلد توسط بن بریرتون در دقیقه ۵۰، دو بر یک بار دیگر پیش افتاد. البته این پایان کار نبود و برونو فرناندز، ستاره پرتغالی یونایتد در دقیقه ۶۱ از روی نقطه پنالتی گل دوم و مساوی منچستر را به ثمر رساند.

در ادامه تلاش منچستر برای پیروزی در خانه بیشتر شد و فرناندز در دقیقه ۸۱ با یک شوت دیدنی گل سوم یونایتد را وارد دروازه شفیلد کرد تا برای اولین بار در این مسابقه شیاطین سرخ دست برتر را در مسابقه داشته باشند. راسموس هویلوند در دقیقه ۸۵ گل چهارم منچستر را به نام خودش ثبت کرد تا خیال اریک تن‌هاخ از برد راحت شود.

در نهایت منچستریونایتد توانست با نتیجه ۴ بر ۲ شفیلدیونایتد را شکست دهد و پس از ۴ هفته رنگ پیروزی را ببیند. منچستر با این برد ۵۳ امتیازی شد و به رده ششم جدول رسید.

شفیلد هم با ۱۶ امتیاز در رده بیستم و آخر جدول باقی ماند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • آرنه اسلوت: دوست دارم سرمربی جدید لیورپول شوم؛ منتظر توافق دو باشگاه هستم
  • لیورپول برابر اورتون هم ناکام ماند / بازگشت منچستر به جاده برد
  • تو زیبایی
  • آینده ژائو کانسلو در منچسترسیتی از زبان پپ گواردیولا
  • شکست لیورپول: شادترین روز اورتون در یک دهه!
  • ضربه سنگین اورتون به شانس قهرمانی لیورپول؛ یونایتد پیروز شد
  • کاپیتان سابق ناامید شد: لیورپول قهرمان لیگ نمی‌شود
  • ۸ نشانه ظریف که نشان می‌دهد دوست‌تان پشت سر شما صحبت می‌کند!
  • فشردگی لیگ برتر تقصیر کیست؟ |‌ خودت هم مقصری!
  • تمجید شواین اشتایگر از گواردیولا؛ امیدوارم باز هم مربی شبیه او در بایرن مونیخ داشته باشیم / زیرنویس فارسی