Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-23@16:38:21 GMT

ایران از دقیقه 2 تا 119 به عراق گل زده است

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۰۳۹۹۶

تیم های ملی فوتبال ایران و عراق در حالی به مصاف هم رفته اند که ایران سریع ترین و دیرترین گلهای این بازی خاص را به نام خود زده است...

به گزارش طرفداری، در روز 3 تیر ماه 1383 و در جریان دیداری که با برد 2-1 ایران در جام ملتهای غرب آسیا توام شد، آرش برهانی در دقیقه 2 دروازه تیم ملی فوتبال عراق را گشود ضمن این که در بازی روز 3 بهمن سال 93 هم تیم ملی فوتبال کشورمان درد دیدار منجر به تساوی 3-3 برابر عراق، در دقیقه 119 و در وقت اضافه توسط رضا قوچان نژاد گل سوم خود را زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما عراقی ها در اوقات  90 دقیقه ای در بازی رفت دور اول مقدماتی جام جهانی اخیر توسط علا عباس در دقیقه 2+90 گل زده و دیرترین گل بازی را در زمان های 90 دقیقه ای زده اند در حالی که یک بار هم در سال 1341 پرویز کوزه کنانی برای ایران در دقیقه 90 گل زده است.

ایران 2 بار هم در دقایق سوم بازی برابر تیم ملی فوتبال عراق گل زده است که یک بارش در سال 42 توسط حمید شیرزادگان و یک بار در بازی قبل توسط علیرضا جهانبخش وارد دروازه تیم ملی فوتبال کشور عراق شده است.

ایران بر این اساس از دقیقه 2 تا 119 به تیم ملی فوتبال عراق گل زده است

اخبار داغ 

پوشش ناجور خانم بازیگر + عکس بهاره رهنما در کنار خواهرش رادوشوویچ از پرسپولیس شکایت کرد کشف حجاب مرجانه گلچین + عکس  سعید عزت اللهی: وقتی نوجوان بودم بازی های الغرافه را دنبال می کردم احتمال دوری سه ماهه آنسو فاتی از میادین در صورت جراحی کردن مارسلو ۳ جلسه از همراهی رئال مادرید محروم شد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال گل زده دقیقه 2

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۳۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی پرگل تیم فوتبال جوانان دختر ایران برابر ترکمنستان

تیم فوتبال دختران جوان کشورمان در دومین مسابقه خود در تورنمنت کافا برابر ترکمنستان با هفت گل به پیروزی رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دومین دیدار تیم‌های فوتبال جوانان دختر ایران و ترکمنستان در تورنمنت کافا از ساعت 13:30 به وقت تهران در شهر دوشنبه برگزار شد که شاگردان جهان نجاتی در این دیدار با هفت گل پیروز میدان شدند.

گل‌های ایران را سمیه اسماعیلی در دقایق 10 و 20، تانیا جهانشاهی در دقیقه 13، زهرا خانلرزاده در دقیقه 26، مریم دینی در دقیقه 45 و 74، نازنین منصوری در دقیقه 64 به ثمر رساندند.

نیمه نخست این دیدار با نتیجه 5 بر صفر به سود ایران به پایان رسید.

همچنین مریم دینی به‌عنوان بهترین بازیکن زمین از سوی مسئولین برگزار کننده کافا انتخاب شد.

سومین دیدار ایران برابر تاجیکستان روز جمعه 7 اردیبهشت ماه از ساعت 18:00 به وقت محلی و 16:30 به وقت تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فوتبالیست لیگ‌برتری که در ۷سال فقط یک‌دقیقه بازی و تمدید کرده! / چرا هیچ سرمربی و مدیرعاملی جرات حذف او را ندارد؟ / آقای تاج، فساد واضح همین است
  • بازیکنی که در ۷سال فقط ۱۶دقیقه بازی و تمدید کرده!
  • ۴ نماینده از مازندران در تیم ملی فوتبال دختران زیر ۱۸ سال
  • دومین پیروزی دختران فوتبالیست ایران مقابل ترکمنستان
  • پیروزی پرگل تیم فوتبال جوانان دختر ایران برابر ترکمنستان
  • ادامه دومینوی پیروزی سرخابی‌ها و انتقام سپاهان از انزلی‌چی‌ها
  • شب داغ فوتبال آرژانتین: کامبک بوکا و حذف ریور
  • بازگشت سپاهان به رده سوم جدول لیگ برتر فوتبال با پیروزی مقابل ملوان
  • موج‌سواری تیم فوتبال خیبر در دریای ناآرام بابل
  • پاشازاده: گل خوردن استقلال؟ نیمه خالی لیوان را نبینیم