Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-25@16:58:15 GMT

خوشحالی مدیر لورکوزن از جذب سردار آزمون

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۰۴۰۲۵

خوشحالی مدیر لورکوزن از جذب سردار آزمون

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، سردار آزمون، مهاجم تیم‌ملی فوتبال ایران و باشگاه زنیت سن‌پترزبورگ پس از کش و قوس‌های فراوان با قراردادی پنج ساله به بایر لورکوزن پیوست.

سیمون رولفس، مدیر ورزشی لورکوزن، ویژگی های مهاجم تازه به دست آمده را برجسته کرد و گفت: ما از این انتقال موفق بسیار خوشحالیم. سردار آزمون سال ها یکی از بهترین گلزنان لیگ روسیه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او سه بار پیاپی در آنجا با زنیت قهرمان شده است، به طور منظم در لیگ قهرمانان اروپا بازی کرده و همچنین خود را به خوبی نشان داده است. کلاس بین المللی او در بالاترین سطح است. با او خط حمله ما کیفیت بیشتری پیدا می کند، سردار حمله ما را غیرقابل پیش بینی تر و قدرتمندتر می کند.

آزمون که قیمت او توسط ترنسفرمارکت در بازار ۲۵ میلیون یورو تعیین شده است، در حال حاضر از مصدومیت عضلانی رنج می برد. این مهاجم در این فصل ۲۱ بازی برای قهرمان فعلی روسیه انجام داده و ده گل به ثمر رسانده و ۴ پاس گل نیز ارائه کرده است. او همچنین در ۶۰ بازی ملی برای تیم ملی ایران ۳۹ گل به ثمر رسانده است.

منبع: ایسنا این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بوندسلیگا فوتبال سردار آزمون فوتبال آلمان نقل و انتقالات اروپا بایرلورکوزن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۴۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار آزمون اعلام جنگ کرد

بعد از مصدومیت اخیر سردار آزمون و دوری تقریبا طولانی مدت او از میادین حالا به نظر می‌رسد ستاره فوتبال ایران دوباره به مرز آمادگی رسیده و این بهترین خبر ممکن برای دنیله ده‌روسی در مقطع حساس کنونی فصل محسوب می‌شود.

سردار ابتدای هفته بعد از مدت‌ها دوباره در ترکیب رم به میدان رفت و اتفاقا درخشان ظاهر شد. جایی که او در جریان دیدار برابر بولونیا به زمین آمد و تک گل رم در جریان این مسابقه را به ثمر رساند. البته شاگردان ده‌روسی نهایتا این مسابقه شش امتیازی را واگذار کردند.

سردار این روز‌ها در تمرینات رم نیز بسیار آماده و سرحال نشان می‌دهد. مهاجم ایرانی در تمرین اخیر رم نمایش فوق‌العاده‌ای داشت و در بازی درون تیمی موفق به هت‌تریک شد تا خط و نشانی جدی برای رقبای خود از جمله روملو لوکاکو و تامی آبراهام بکشد.

رم یکشنبه شب در جریان یک بازی حساس به مصاف ناپولی خواهد رفت و قطعا در این مسابقه نیز سردار آزمون شانس بالایی برای حضور در ترکیب این تیم خواهد داشت. دیداری که جالوروسی برای حفظ امید‌های کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا، محکوم به پیروزی در آن است.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • درخواست ده روسی از باشگاه؛ سردار آزمون در رم ماندنی شود
  • سردار آزمون اعلام جنگ کرد
  • خروج سردار از سایه | مهاجم ایرانی اسلحه پنهان ده‌روسی مقابل لورکوزن خواهد بود؟
  • سردار آزمون: من به وظیفه ام عمل کردم
  • آزمون: وظیفه ام را در برابر بولونیا انجام دادم
  • آزمون: با وجود شکست به راه‌مان ادامه می‌دهیم
  • سردار آزمون گل زد، رم شکست خورد
  • عکس‌| واکنش سردار آزمون به گلزنی و باخت رم
  • آزمون: وظیفه‌ام بود، همه باید به رم کمک کنیم
  • گلزنی سردار آزمون برای رم/ «دیبالا» کار مهاجم ایرانی را خراب کرد