Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی بانوان به مصاف چین می رود

تیم ملی بانوان ایران فردا در دومین مسابقه خود از سری رقابت های جام ملت های زنان آسیا ساعت 13:30 به مصاف تیم چین می‌رود.

به گزارش طرفداری، بانوان ایرانی در اولین بازی خود مقابل هند  به نتیجه ۰-۰ دست پیدا کردند، نتیجه ای که دستاورد خوبی برای ملی‌پوشان ایرانی در بازی اول محسوب می شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آن بازی زهره کوتاهی دروازه‌بان تیم ملی بانوان ایران عملکرد خوبی را از خود برجای گذاشته و با یک مهار استثنایی فوق العاده تیم ملی ایران را در جریان بازی نگه داشت. ملی‌پوشان ایرانی برای صعود از این گروه باید به نتیجه مطلوبی مقابل چین هم دست پیدا بکنند.

آن ها در اولین حضور خود در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا آغاز بسیار خوبی داشتند و توانستند یک امتیاز بسیار مهم را مقابل تیم میزبان کسب کنند و حالا باید در بازی دوم خود به مصاف تیم چین بروند.

تیم ملی بانوان ایران در اولین دیدار خود با سیستم ۴۲۳۱ به مصاف هند، میزبان این رقابت‌ها رفت و به یک امتیاز هم دست پیدا کرد در این دیدار شاهد مالکیت همه‌جانبه هندی ها روی توپ و میدان بودیم اما ساختار دفاعی تیم ملی ایران در این دیدار وضعیت مناسبی داشت و توانست 90 دقیقه مقابل تیم هند مقاومت کنند و این در حالی بود که هندی‌ها چیزی حدود 60 درصد مالک توپ و میدان بودند و 11شوت به سمت دروازه تیم ملی ایران زدند که البته فقط یکی از این شوت ها درون چارچوب بود که آن هم با واکنش خوب کوتاهی همراه شد.

حالا باید دید ملی‌پوشان ایران امروز در مقابل چین چه می کنند و می توانند از این دیدار بسیار مهم امتیاز به دست بیاورند یا نه... اگر ملی‌پوشان ایرانی بتوانند در این دیدار با دست پر از زمین خارج شوند احتمال صعود تیم ملی بانوان به مرحله حذفی جام ملت های آسیا و پس از آن کسب جواز صعود به رقابت‌های جام جهانی بانوان خیلی بالا می رود.

از قاره آسیا به جز استرالیای میزبان، پنج تیم به صورت مستقیم راهی جام جهانی خواهند شد و ۲ تیم هم راهی پلی‌آف بین‌المللی می‌شوند. همین مساله باعث شده تا چهار تیم راه پیدا کننده به مرحله نیمه‌نهایی مجوز حضور در مسابقات را به دست بیاورند و از بین تیم‌های شکست خورده در یک چهارم نهایی نیز حداقل یک تیم راهی بزرگترین رویداد فوتبالی جهان خواهد شد.

اخبار داغ 

پوشش ناجور خانم بازیگر + عکس بهاره رهنما در کنار خواهرش رادوشوویچ از پرسپولیس شکایت کرد کشف حجاب مرجانه گلچین + عکس  سعید عزت اللهی: وقتی نوجوان بودم بازی های الغرافه را دنبال می کردم احتمال دوری سه ماهه آنسو فاتی از میادین در صورت جراحی کردن مارسلو ۳ جلسه از همراهی رئال مادرید محروم شد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ملی پوشان ایران تیم ملی بانوان بانوان ایران رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۴۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژنرال صهیونیست: به جای ایران روی لبنان تمرکز کنید

یک ژنرال بازنشسته رژیم صهیونیستی به رهبران این رژیم پیشنهاد کرد، مسئله ایران را فراموش کرده و تمرکز خود را بر روی سوریه و لبنان قرار دهند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه عبری خبرگزاری تسنیم، شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از گیورا ایلاند رئیس اسبق سرویس اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی اعلام کرد، اسرائیل هرگز نباید اقدامی علیه ایران انجام دهد، اقدام علیه ایران در واکنش به تهاجم این کشور باید به شکلی متفاوت به انجام برسد.

این رسانه عبری زبان به نقل از ایلاند نوشت: اسرائیل هیچ دست آوردی از این امر به دست نخواهد آورد بلکه احتمالا در یک جنگ منطقه‌ای گرفتار شده و حتی با متحدانش نیز دچار مشکل می‌گردد، در بهترین شرایط هم چندان دستاورد خاصی محقق نمی‌گردد.

به زعم این ژنرال صهیونیست، بهترین راه برای به چالش کشیدن ایران، صحنه‌های سوریه و لبنان هستند چون تل‌آویو منافع ویژه‌ای در جلوگیری از گسترش حضور ایران در سوریه دارد.

وی افزود صحنه دوم لبنان است، این مکان مهمترین نقطه برای اسرائیل است، زیرا لبنان در ابعاد مختلف نظامی، سیاسی و راهبردی چالش اول اسرائیل محسوب می‌شود.

او به رهبران رژیم صهیونیستی پیشنهاد کرد، به جای گرفتار کردن خود در یک اقدام عبث با ایران با آن خطرات گسترده‌ای که به همراه خود دارد و احتمالا بسیار بزرگتر و گسترده تر از آن چیزی است که نشان می‌دهد و می‌تواند ما را وارد جنگی کند که همه ما را به خاطر آن ملامت خواهند کرد.

شلیک 150 موشک از جنوب لبنان به شمال فلسطین اشغالیتجهیزات جاسوسی اسرائیل هدف مقاومت لبنان قرار گرفت

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ژنرال صهیونیست: به جای ایران روی لبنان تمرکز کنید
  • درگیری با نیروی انتظامی، شکستن شیشه و دلخوری بانوان!
  • درگیری با نیروی انتظامی، شکستن شیشه و دلخوری بانوان/ کمیته انضباطی شبانه حکم داد!
  • چالش‌های رژیم صهیونیستی در تجاوز به ایران
  • افتتاح دومین ایستگاه آتش‌نشانی بانوان کشور در تهران
  • افتتاح دومین ایستگاه آتش‌نشانی بانوان کشور در شرق تهران
  • علی آرزومندی: مهرام چالش سختی در نیمه نهایی لیگ بسکتبال دارد
  • چالش‌های رژیم صهیونیستی در پاسخ به ایران
  • مکان احداث دومین پارک بانوان اراک مشخص می‌شود
  • برگزاری پرحاشیه مسابقات والیبال بانوان جام رمضان در کاشمر