Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، دهقان نیری رئیس سابق شورای شهر صالحیه روز شنبه در مهم‌ترین نقطه بهارستان مورد اصابت گلوله شخص یا اشخاص مهاجم قرار گرفت، که خوشبختانه با تلاش پزشکان متخصص بیمارستان بهارستان حال عمومی وی رو به بهبودی است.

در چنین شرایطی قاعده عمومی بر این است که دادستان به عنوان مدعی العموم و فرمانده انتظامی منطقه به عنوان مجری قانون و حافظ نظم و امنیت خود را در برابر افکار عمومی به خصوص خبرنگاران پاسخگو دانسته و جزئیات و فرآیند رسیدگی به پرونده را ارائه نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که متأسفانه شاهد پاک کردن صورت مساله و بازداشت خبرنگار مهر و یک خبرنگار محلی در این خصوص بودیم.

بر این اساس خبرنگار مهر در زمان انتشار این خبر و علیرغم تلاش‌های انجام شده همچنان در بازداشت است.

کد خبر 5406494

منبع: مهر

کلیدواژه: بهارستان آزادی بیان بازداشت دادگستری استان تهران بارش برف برف و کولاک بوشهر کرمانشاه ویروس کرونا سیل کرمان برف و یخبندان برف روبی خطبه های نماز جمعه امداد رسانی تعطیلی مدارس آمار کرونا سیل هرمزگان خبرنگار مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۴۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مأمور دولتی در بهارستان قلابی از آب درآمد

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان، گفت: یک سارق با عنوان مأمور دولتی در بهارستان با ۱۴ فقره سرقت دستگیر شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بهارستان، سرهنگ مجید عسکری نیا در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت از منزل در محله سبزدشت بهارستان، بررسی موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی با اشاره به تعامل خوب مردم با پلیس افزود: در بررسی‌های اولیه پلیس مشخص شد یک نفر مأمورنما با معرفی خود به‌عنوان مأمور ادارات دولتی وارد منازل شده و با تهدید و ارعاب به‌وسیله سلاح سرد اقدام به سرقت لوازم منزل می‌کرده است.

 فرمانده انتظامی بهارستان، تصریح کرد: مأموران پلیس آگاهی پی شهرستان با اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسایی هویت سارق شده و با استفاده از منابع موثق توانستند محل اختفای سارق در بهارستان را شناسایی کنند.

 عسکری‌نیا با اشاره به اینکه در عملیاتی از سوی پلیس، سارق مأمورنما در بهارستان دستگیر شد، خاطرنشان کرد: سارق در بازجویی‌های پلیس به 14 فقره سرقت اعتراف کرد و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رفع نواقص پروژه بیمارستان بهارستان به خوبی پیش رفته است
  • سریال‌های جایگزین نون خ و اژد‌ها چیست؟
  • مأمور دولتی در بهارستان قلابی از آب درآمد
  • سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان دستگیر شد
  • حمایت بانوان شهر بهارستان از اجرای طرح نور(حجاب وعفاف)
  • واکنش کنعانی به بازداشت و سرکوب دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا
  • «خرده جنایت‌های زن و شوهری» روی صحنه عمارت نوفل لوشاتو
  • شورای اسلامی نسیم‌شهر منحل شد
  • متروی بهارستان نیازمند ۴هزار میلیارد تومان اعتبار است
  • اتصال بیمه‌های تکمیلی به سامانه‌های بیمه در راستای حذف کاغذبازی‌ها