Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان - تصاویر نیم صفحه روزنامه‌های ورزشی ۲۳ دی به رشته‌های مختلف ورزشی اختصاص یافته است.

انتهای پیام/

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: روزنامه های ورزشی باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۴۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقایسه درآمد پردرآمدترین ورزشکاران حرفه‌ای در هفت رشته‌ی ورزشی (+ اینفوگرافی)

بزرگترین ورزشکاران جهان چقدر درآمد دارند؟ و درآمد ورزشکاران در رشته های مختلف ورزشی در مقایسه با هم چگونه است؟ در اینفوگرافی زیر طبق محاسبات فوربس، ورزشکارانی را که بیشترین درآمد را در رشته های ورزشی مختلف داشتند، به تصویر کشیده شده است.

به گزارش روزیاتو، درآمدهای گزارش شده در پردرآمدترین ورزشکاران جهان از مه ۲۰۲۲ تا مه ۲۰۲۳ را پوشش می دهد. درآمدها شامل درآمدهای درون زمینی (حقوق، پاداش، جایزه) و خارج از میدان (تبلیغات و …) است.

پردرآمدترین ورزشکار جهان کیست؟

کریستیانو رونالدو با درآمد ۱۳۶ میلیون دلاری بین مه ۲۰۲۲ و مه ۲۰۲۳، پردرآمدترین ورزشکار جهان بود. انتقال او به باشگاه النصر عربستان سعودی رکورد بزرگترین قرارداد در این ورزش را در آن زمان ثبت کرد.

در اینجا نحوه مقایسه او با پردرآمدترین ورزشکاران دیگر جهان آمده است.

توجه: ارقام گرد شده اند.

لبرون جیمز، فوق ستاره لس آنجلس لیکرز، بیشترین درآمد را در بسکتبال کسب کرد (کمتر از ۱۲۰ میلیون دلار)، که تقریباً دو برابر بیشتر از لوئیس همیلتون، پردرآمدترین راننده فرمول ۱ است که در فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۳ حدود ۶۵ میلیون دلار به خانه برد.

نکته دیگری که باید به آن توجه کرد این است که چگونه درآمد خارج از زمین می تواند به طور قابل توجهی به درآمد کل برخی از ورزشکاران کمک کند.

توجه: ارقام گرد شده اند.

این اختلاف بیشتر در مورد راجر فدرر که در سال ۲۰۲۲ پس از آخرین بازی در لیور کاپ بازنشسته شد، مشهود است. با این حال، معاملات گسترده او با یونیکلو، رولکس و مرسدس بنز و همچنین سهام او در شرکت On، همچنان او را در صدر این لیست ها نگه می دارد.

همراه با رونالدو و جیمز، این سه ورزشکار سلبریتی رشته ورزشی خود در نظر گرفته می شوند و بدون شک به آنها کمک می کند تا قراردادهای پرسود و معاملات تجاری را تضمین کنند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مدیرعامل پرسپولیس تا پایان فصل ماندنی شد
  • خروج سردار از سایه | مهاجم ایرانی اسلحه پنهان ده‌روسی مقابل لورکوزن خواهد بود؟
  • مقایسه درآمد پردرآمدترین ورزشکاران حرفه‌ای در هفت رشته‌ی ورزشی (+ اینفوگرافی)
  • (تصویر) تیپ ورزشی جدید بهنوش طباطبایی
  • لیست غیرممکن اوسمار در پنجره تابستانی
  • لیست غیرممکن اوسمار برای پنجره تابستانی!
  • بحران سمت راست پرسپولیس با محرومیت دانیال
  • آیا صندوق بین‌المللی پول می‌تواند بحران بدهی جهان را حل کند؟
  • اولین گام سقوط روشنفکری
  • خلاصه بازی دورتموند ۱ - ۱ بایر لورکوزن + ویدئو