Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@14:17:45 GMT

ساخت هواپیما با دیدن ویدئو های یوتیوب! + فیلم

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۰۴۳۵۸

ساخت هواپیما با دیدن ویدئو های یوتیوب! + فیلم

‍‍‍‍‍‍

باشگاه خبرنگاران جوانهمه گیری کرونا جنبه‌های مختلف زیادی مردم در سراسر جهان را تحت تاثیر قرار داد و بسیاری دست کم دو سال از بهترین دوران عمر خود را مجبور به گذراندن در خانه‌ها شدند. بسیاری این مدت را با تماشای فیلم، یادگیری زبان جدید یا ایجاد سرگرمی‌های جدید در خانه سپری کردند.

بنا به گزارش تلگراف، یک زوج هندی مقیم انگلیس نیز توانایی خود را با ساخت هواپیمای شخصی شان به چالش کشیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«آشوک علیسِریل» ۳۸ ساله، همسرش «آبهیلاشا دوبی» ۳۵ ساله و دو دخترشان «تارا» ۶ ساله و «دییا» ۳ ساله اجازه ندادند تا این زمان با ارزش به بطالت سپری شود و موفق شدند با تماشای ویدئوهای یوتیوب هواپیمای چهارنفره خود را بسازند.

آشوک که یک خلبان آموزش دیده است با کمک خانواده اش و با راهنمایی گرفتن از ویدئوهای یوتیوب ظرف دو سال این هواپیما را در حیاط پشتی خانه شان ساختند. این مهندس ۳۸ ساله اهل اسکس انگلیس و همسرش در ابتدا تمایل داشتند هواپیمایی را از بازار بخرند که خانواده چهارنفره شان را در خود جای دهد، با این حال آن‌ها نتوانستند گزینه مناسبی را در بازار پیدا کنند. به همین دلیل آشوک تصمیم گرفت تا هواپیمای دلخواه خودش را بسازد.

بیشتر بخوانید

ساخت هلی‌کوپتر با قطعات ماشین های اسقاطی! + فیلم

آشوک در بازار یک کیت هواپیما پیدا کرد که با نیاز‌های او مطابقت داشت. با این حال او قبل از سفارش و انتقال کیت به کارگاه حیاط پشت خانه اش آن را با پرواز به آفریقا آزمایش کرد. قطعات هواپیما در مارس ۲۰۲۰، درست در زمانی که خانواده تحت تاثیر کووید ۱۹ و حواشی آن به دست این خانواده رسید؛ بنابراین خانواده آشوک به جای اتلاف وقت در داخل خانه، سرگرم ساخت هواپیما در کارگاه خود شدند.

تقریبا پس از دو سال، تلاش آن‌ها نتیجه داد و هواپیمای قرمز و نقره‌ای آن‌ها با صندلی‌های لوکس آماده شد. بنا به گفته آشوک هزینه کل این پروژه ۱۵۵ هزار پوند شد. این زوج هزینه این پروژه را با پس انداز پول خود تامین کردند. این زوج امیدوارند تعطیلات تابستان امسال با هواپیمای خانوادگی خود به جزیره وایت بروند. در عین حال آشوک امیدوار است این هواپیما او را به بازی‌های تیم مورد علاقه اش، منچستریونایتد برساند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ساخت هواپیما ابتکار جالب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۴۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) بازداشت فردی که در هواپیمای مسافربری نماز خواند

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • لحظه ترسناک کنده شدن چرخ هواپیمای مسافربری هنگام برخاستن از روی باند فرودگاه (فیلم)
  • قیمت جت شخصی چند؟
  • قیمت جت‌ های شخصی در ایران چند تومان است ؟
  • قیمت هواپیما‌های شخصی در ایران چقدر است؟
  • قیمت هواپیما‌های شخصی در ایران چقدر است ؟
  • (ویدئو) بازداشت فردی که در هواپیمای مسافربری نماز خواند
  • آسمان در اختیار متمولین؛ از بلیت هواپیمای نجومی تا خرید جت شخصی
  • جوانترین مدیرکل خوش جمعیت ایران را بشناسید
  • سفر به ایران قدیم؛ اولین هواپیمای ایران و سفر استانی احمدشاه (+عکس)
  • روایت زندگی جوانترین مدیرکل خوش جمعیت ایران