Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهشید راهبر روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این مبلغ ۶ میلیارد و ۹۷۹ میلیون ریال غرامت مربوط به زیربخش دام و طیور شهرستان ششتمد بوده است.

وی اضافه کرد: خسارت های بخش دامی زیر پوشش صندوق بیمه کشاورزی بر اثر بیماری و حادثه همچون بیماریهای عفونی واگیردار شامل تب برفکی، طاعون، آبله و سایر موارد بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسوول نمایندگی صندوق بیمه کشاورزی سبزوار گفت: همچنین ۱۰ میلیارد و ۱۷۴ میلیون ریال برای جبران خسارات بخش کشاورزی، محصولات باغی و نیز خسارت های مرتبط با خشکسالی، سرما و یخبندان در شهرستان ششتمد بوده است.

راهبر افزود: تولیدکنندگان می توانند با پرداخت حق بیمه ای اندک، از حمایت صندوق بیمه کشاورزی برخوردار شده و از مزایای بیمه در برابر تمام مخاطرات این بخش بهره مند شوند.

مسوول نمایندگی صندوق بیمه کشاورزی سبزوار گفت: این صندوق با ارائه تعرفه های متنوع و طرحهای نوین بیمه ای، سعی در جلب اعتماد بیشتر جامعه کشاورزی و افزایش ضریب نفوذ بیمه دارد و با افزایش سرعت و کیفیت خدمات بیمه ای، امکان برخورداری بیشتر بهره برداران و تولیدکنندگان این بخش را فراهم آورده است.

مرکز شهرستان ششتمد در ۲۴۰ کیلومتری غرب مشهد واقع است.

برچسب‌ها صندوق بیمه کشاورزی سبزوار دام و طيور اراضی کشاورزی خسارت بیمه ششتمد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: صندوق بیمه کشاورزی سبزوار دام و طيور صندوق بیمه کشاورزی سبزوار دام و طيور اراضی کشاورزی خسارت بیمه ششتمد صندوق بیمه کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۴۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارندگی ۶ فروردین ۲ هزار میلیارد ریال خسارت در یزد به بار آورد

محمدعلی ملک زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: روز گذشته (ششم فروردین) در اغلب مناطق استان شاهد بارندگی بودیم که این بارندگی سبب طغیان بسیاری از رودخانه های فصلی در مناطق مختلف استان شد.

وی با اشاره به وقوع سیلاب در بسیاری از محورهای استان یزد یادآور شد: بارندگی‌ها و جاری ‌شدن سیل بیش از ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال خسارت به امور زیربنایی و کشاورزی استان وارد کرد.

ملک زاده ادامه داد: بخش عمده خسارت به ابنیه و راه به طول ۳۵ کیلومتر، خسارت به رویه‌ جاده‌ها، تخریب بیش از هفت دهنه پل، ۵۰ آبنما و شستگی شانه جاده در محورها فرعی استان است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری یزد ادامه داد: دو محور کنج کوه و مروست فعلاً محدودیت‌هایی دارند که عوامل راهداری در منطقه حضور داشته و مدیریت راه را در دست دارند.

ملک‌زاده گفت: در بخش کشاورزی نیز خسارت به تعدادی از قنوات وارد شد همچنین جاده‌های روستایی دچار خسارت شد و بخشی از باغات و زمین‌های کشاورزی در مهریز، خاتم و تفت خسارت دیدند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری یزد اظهار کرد: همچنین هفت خودرو هم به علت پارک نامناسب دچار حادثه شدند.

گفتنی است؛ بنابر پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان یزد بارش باران، وزش باد نسبتاً شدید همراه با گردوخاک، رعدوبرق به‌ویژه در ارتفاعات نیمه جنوبی تا اوایل فردا سه‌شنبه ادامه دارد و در روز سه‌شنبه هم عمدتاً در نیمه شرقی استان ورزش باد نسبتاً شدید و کاهش دما پیش‌بینی ‌شده است.

کد خبر 6063208

دیگر خبرها

  • بخشنامه دستمزد مبنای کسر حق بیمه در سال ۱۴۰۳ اعلام شد
  • عضویت ۱۰ هزار همدانی در صندوق بیمه کشاوران، روستائیان و عشایر
  • عضویت  ۱۰ هزار روستایی،کشاورز و عشایر همدانی در صندوق بیمه اجتماعی
  • این استان‌ها در سه روز آینده بارانی هستند/ هشدار هواشناسی به مسافران
  • بارندگی ۶ فروردین ۲ هزار میلیارد ریال خسارت در یزد به بار آورد
  • ۳ همت تسهیلات توسط صندوق های حمایت از بخش کشاورزی پرداخت شد
  • وضعیت نامناسب تامین داروی بیماران تالاسمی / سازمان غذا و دارو و بانک مرکزی به تعهداتشان عمل نکردند
  • طرح‌های محیط زیستی چقدر وام گرفته اند؟
  • بانک مرکزی امهال تسهیلات کشاورزان خسارت دیده از حوادث غیرمترقبه را ابلاغ کرد
  • امهال تسهیلات کشاورزان خسارت دیده از حوادث غیرمترقبه ابلاغ شد