Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن سجودی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه این رقم براساس قانون مالیات بر ارزش افزوده به حساب شهرداری ها و دهیاری های استان  واریز می‌شود، اظهار داشت: پرداختی ها در ۹ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه آن در سال گذشته رشد ۲.۱۳ برابری داشته است.

وی اضافه کرد: شهرداری مرکزی سنندج ۴۵۹ میلیارد و ۲۲۰ میلیون ریال، شهرداری سقز ۱۸۳ میلیارد و ۵۴۰ میلیون ریال، شهرداری مریوان بیش از ۱۴۶ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال و شهرداری بانه ۱۲۴ میلیارد و ۲۴۰ میلیون ریال به ترتیب بیشترین مبالغ را دریافت کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل امور مالیاتی استان کردستان افزود: شهرداری قروه هم ۸۸ میلیارد و ۶۴۰ میلیون ریال، کامیاران ۶۴ میلیارد و ۷۸۰ میلیون ریال، شهرداری بیجار ۵۷ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال، شهرداری دهگلان ۳۰ میلیارد ریال، شهرداری دیواندره هم ۳۹ میلیارد و ۳۲۰ میلیون ریال از محل عوارض مالیات بر ارزش افزوده در ۹ ماهه امسال دریافت کرده‌اند.

سجودی ضمن تاکید بر اینکه بر اساس بند دوم ماده ۳۹ قانون مالیات بر ارزش افزوده، همه نقاط شهری و روستایی شامل این پرداخت ها می‌ شوند، گفت: حدود یک هزار و ۷۰۲ نقطه شهری و روستایی در استان از منافع پرداخت عوارض مالیات بر ارزش افزوده توسط شهروندان برخوردار شده اند.

وی یادآور شد: علاوه بر شهرهای بزرگ استان بیش از ۷۲۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هم به حساب سایر نقاط مشتمل بر شهرهای کوچک، روستاهای فاقد دهیاری و روستاهای دارای دهیاری نیز واریز شده است.

نرخ مالیات بر ارزش‌افزوده ۹ درصد است که مطابق قانون شامل ۶ درصد مالیات و ۳ درصد عوارض ارزش‌افزوده است و هر ماه عوارض وصول شده، مستقیما به حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌ها واریز می‌شود.

برچسب‌ها سازمان امور مالیاتی کشور کردستان مالیات سنندج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان امور مالیاتی کشور کردستان مالیات سازمان امور مالیاتی کشور کردستان مالیات سنندج مالیات بر ارزش افزوده میلیون ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۴۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش قیمت کالاهای اساسی وارداتی با ارز ۲۸۵۰۰ تومانی تخلف است

مسعود امرالهی درباره شایعات مطرح شده در خصوص افزایش ۱۰ درصدی عوارض گمرکی و ارزش افزوده کالاهای اساسی افزود: با ورود دولت سیزدهم و تصمیم هیات وزیران مالیات بر عوارض گمرکی واردات و ارزش افزوده کالاهای اساسی امسال تغییری نکرده و همچنان یک درصد باقی می ماند.

مدیرکل بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی اظهارداشت: با توجه به اینکه کالاهای اساسی همچنان با ارز ۲۸ هزارو ۵۰۰ تومانی تامین و وارد کشور می شود و عوارض گمرکی واردات و ارزش افزوده تغییری نکرده است هرگونه تغییر قیمتی در کالاهای اساسی از جمله شکر، قند، حبوبات و سایر کالاهای اساسی تخلف محسوب می شود.

وی تصریح کرد: به طور حتم با متخلفان و گران فروشان کالاهای اساسی در بازار برخورد قانونی خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • افزایش قیمت کالاهای اساسی وارداتی با ارز ۲۸۵۰۰ تومانی تخلف است
  • گران شدن این کالاها تخلف است!
  • برگشت ۶ هزار و ۷۰۰ ریال مالیات به مودیان تولیدکننده زنجانی
  • ۶۷۰۰ میلیارد ریال مالیات به مودیان تولیدکننده در زنجان برگشت داده شد
  • پرداخت ۶۴۴ میلیارد تومان عوارض مالیاتی در خراسان جنوبی
  • پرداخت بیش از ۶ هزار میلیارد عوارض مالیاتی در خراسان جنوبی
  • (ویدئو) موافقت دولت با کاهش مالیات بر ارزش‌افزوده کالا‌های اساسی
  • کاهش مالیات بر ارزش افزوده کالاهای اساسی
  • بهادری‌جهرمی: کاهش مالیات ارزش افزوده کالاهای اساسی و دارو
  • شرط بخشودگی مالیاتی اعلام شد