Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران محمدرضا باهنر دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین با بیان اینکه باید خود را برای جمهوری دوم آماده کنیم، گفت: به رغم تلنبار مشکلات دولت قدم‌های خوبی برداشته و برای نمونه اکنون آمار ایران در کرونا در دنیا افتخار آمیز است.


 باهنر شامگاه شنبه در نشست ماهانه جامعه اسلامی مهندسین که در حسینیه ائمه اطهار(ع) پاسداران برگزار شد، افزود: امروز چندین دولت، مجلس، قوه قضائیه و مجمع تشخیص را پشت سر گذاشتیم و مجموعه‌ای از اتفاق‌ها در کشور ما رخ داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین در ادامه با بیان اینکه اکنون درباره پرسش نسل جدید درخصوص دستاوردهای انقلاب اسلامی چه باید گفت؟، تاکید کرد: امروز اگر مولفه‌های مختلف را از نظر کمی و کیفی با سایر کشورها مقایسه کنیم، خواهیم دید که پیشرفت‌های افتخارآمیزی نسبت به قبل از انقلاب داشته‌ایم و رتبه ما نسبت به سال ۵۷ بسیار بالاتر است.

وی تصریح کرد:کشوری مستقل داریم و هیچ کشور کینه توزی در دنیا وجود ندارد که ما را به وابستگی متهم کند.

باهنر در ادامه با بیان اینکه دولت کنونی هم وارث همه کارهای خیر و پر برکت گذشته و هم وارث تلنباری از مشکلات است، گفت: در جاهایی نیازمند اصلاحات ساختاری هستیم و باید اصلاح ساختار کنیم.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین در پایان به موضوع فرار مغزها اشاره کرد و در این باره گفت: فرار مغزها یکی از نقیصه های کشور است و باید به نسل امروز امید و انگیزه داد تا در کشور بمانند.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: محمد رضا باهنر دولت سیزدهم جمهوری دوم جامعه اسلامی مهندسین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۵۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش از بدنه جامعه و دلسوز مردم است

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی در دیدار با کارکنان مرکز آموزش وظیفه پدافند هوایی سمنان گفت: دشمنان در سال ۵۸ تلاش می‌کردند ارتش را از مردم دور کنند  اما خوشبختانه موفق نشدند و روز ۲۹ فروردین   با شعار ارتش فدای مردم به نام ارتش جمهوری اسلامی ایران نام گذاری شد.

وی  با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ارتش نظیر شهیدان کشوری‌ ،  صیاد شیرازی‌ و کلاهدوز‌ تاکید کرد :  همه  نیرو‌های مسلح در پیروزی اخیر و وعده صادق جمهوری اسلامی ایران به رژیم صهیونیستی، نقش آفرینی کردند و مردم، ارتش و نیرو‌های انتظامی را به عنوان الگو‌ها و دلسوزان نظام می‌دانند.
سرهنگ علی باباغیبی فرمانده مرکز اموزش و میدان تیر شهدای وظیفه پدافند هوایی سمنان نیز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ارتش و لزوم الگوگیری از این شهدا گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران همیشه در صحنه و آماده‌ انجام ماموریت است و این امادگی‌ها را همچنان افزایش می‌دهد .

کارکنان و سربازان مرکز آموزش وظیفه پدافند هوایی سمنان به مناسبت روز ارتش با حضور در گلزار شهدای بارگاه مطهر امامزاده یحیی (ع) سمنان با آرمان های امام راحل و شهدا تجدید پیمان کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • دیدار اعضای سازمان بسیج مهندسین کشور با خانواده شهید صداقت
  • دیدار اعضای سازمان بسیج مهندسین کشور با خانواده شهید «محسن صداقت»
  • سفیر ایران در سوریه: اگر رژیم صهیونیستی خطا کنند، زلزله متوقف نخواهد شد
  • رییس‌جمهور ۳ اردیبهشت عازم پاکستان می‌شود
  • رییسی ۳ اردیبهشت به پاکستان می‌رود
  • نماهنگ «فصل همدلی» منتشر شد/ آهنگسازی محمدرضا چراغعلی
  • رژه روز ارتش در بوشهر برگزار شد
  • نیروهای مسلح محبوب‌ترین قشر در بین مردم هستند
  • ارتش از بدنه جامعه و دلسوز مردم است
  • امیدآفرینی در جامعه با عملیات وعده صادق