Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-25@21:11:11 GMT

رییس شورای شهر تهران زیر تیغ جراحی رفت

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۰۶۱۹۶

رییس شورای شهر تهران زیر تیغ جراحی رفت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پرویز سروری پیش از آغاز چهل و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران در خصوص وضعیت جسمانی مهدی چمران گفت: خوشبختانه عمل ایشان موفقیت آمیز بوده و سیر عادی درمان ایشان در حال انجام است.

وی افزود: پس از دوره قبلی بیماری ایشان و تست های درمانی زمانی نیاز بود تا اقدام بعدی انجام شود و خوشبختانه عمل ایشان با موفقیت انجام شده  و به زودی از حضور ایشان در صحن شورا بهره خواهیم گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

رییس ۸۰ ساله شورای شهر تهران بار دیگر بستری شد چقدر فرق است بین مرحوم دکترمجتهدی و مهدی چمران؟

47231

کد خبر 1595401

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مهدی چمران شورای شهر تهران شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۶۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبگیری ۳۰ درصد سازه‌های آبی –خاکی در استان یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، ملک زاده در استودیوی خبر ۲۰ شبکه یزد با اشاره به اینکه درپی صدور هشدار سطح نارنجی همه دستگاه‌ها در آماده باش بودند، گفت:خوشبختانه خسارات این بارندگی‌ها کم بود و بیشترین خسارات در بخش راه، بد لیل گستردگی بارش‌ها گزارش شده است ودر بخش کشاورزی هم فراخوان داده شده تا کشاورزان و باغداران نسبت به مستندسازی اولیه خسارات اقدام کنند.
وی ادامه داد: تاکنون خسارت به ۲۱ رشته قنات گزارش شده است.
مدیرکل مدیریت بحران استان اضافه کرد: در بخش منابع طبیعی هم ۲ هزارو ۲۰۰ سازه آبی و خاکی داشته ایم که ۳۰ درصد از این سازه‌ها آبگیری کامل شده که برای تغذیه سفره‌های زیرزمینی از این آب‌ها استفاده می‌شود. 
ملک زاده ضمن تشکر از خدمات ۴۹۰ تیم خدماتی در دستگاه‌ها وتلاش ۲۵۰ تیم جهادی در کنار این تیم‌ها اضافه کرد: با تمرین‌ها ومانور‌های گوناگون و استفاده از تجربیات بارندگی‌های قبلی خوشبختانه میزان خسارات نسبت به بارندگی‌های قبلی کمتر بوده و حتی در این بارندگی در برخی نقاط ضعف‌ها نیز احصا شده تا رفع شوند و در بارندگی‌های بعدی دیگر شاهد این نقاط ضعف نباشیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آبگیری ۳۰ درصد سازه‌های آبی –خاکی در استان یزد
  • لیست مرکز کاشت دندان در تهران
  • چمران از آغاز به کار هیات امنای محلات در ۳۵۲ محله شهر تهران خبر داد
  • پایان فصل برای مهدی‌پور؛ هافبک استقلال زیر تیغ جراحان رفت
  • مهدی مهدی‌پور زیر تیغ جراحان رفت
  • انتقاد چمران به نمای شیشه ای ساختمان بانک ها
  • انتقاد تند چمران از سه بانک اصلی در تهران | نمای شیشه‌ای ساختمان‌هایتان دهن کجی به اصول معماری است
  • انتقاد چمران به نمای شیشه‌ای ساختمان بانک‌ها
  • انتقاد چمران به نمای شیشه‌ای ساختمان برخی دستگاه‌های دولتی و بانک‌ها
  • موفقیت مخترعان شیرازی در اختراع کیسه مدرج جمع آوری خون از ناحیه جراحی