Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-24@03:25:41 GMT

واکنش یک نماینده مجلس به استیضاح وزیر کار

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۰۶۲۵۶

واکنش یک نماینده مجلس به استیضاح وزیر کار

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: امروزه جامعه تنش را نمی‌پسندد و لازم است نمایندگان مجلس شورای اسلامی با وزیر صحبت کنند تا منجر به استیضاح نشود.

رحمت الله فیروزی پوربادی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در خصوص طرح استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: به نظر می‌رسد اگر نمایندگان بتوانند با وزیر مذاکره کرده و به نتایج قانع کننده‌ای برسند بهتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نمایندگان مجلس شورای اسلامی حق و حقوق قانونی داشته و می‌توانند از این حق استفاده و وزراء را استیضاح کنند، امیدوارم با یک تعامل منطقی و قانونی و در چارچوب قانون خواسته‌های به حق و منطقی مطرح شود و مجلس و دولت به یکدیگر کمک کنند.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: امروزه جامعه تنش را نمی‌پسندد و لازم است نمایندگان مجلس شورای اسلامی با وزیر صحبت کنند تا منجر به استیضاح نشود.

وی گفت: شرایط کنونی کشور نیازمند کار کارشناسی و دقیق است، به هر حال وظیفه دولت این است که براساس شرایط و امکانات موجود برنامه ریزی کند و براساس اولویت‌ها نیازهای کشور و مردم را تامین کنند.

فیروزی پوربادی با بیان اینکه برآیند بنده این است که باید در راستای ایجاد رضایتمندی مردم تلاش‌های فراوانی صورت بگیرد، خاطرنشان کرد: اینجانب به حق نمایندگان مجلس شورای اسلامی قائل هستم اما معتقدم مذاکره و تعامل و رسیدن به نقطه اشتراک کار بسیار سختی نیست هم وزیر باید نماینده‌ها را درک کند و هم نماینده‌ها شرایط را درک کنند و اگر بتونند با هم منطقی اقناع سازی کنند بهتر است.

به گفته وی، امروزه برای حل مشکلات مردم باید یک هدف مشترکی داشته و به دنبال حل مسائل و معضلات باشیم.

کد خبر 550620

منبع: ایمنا

کلیدواژه: وزیر کار وزیر کار تعاون و رفاه اجتماعی دغدغه وزیر کار استیضاح حجت الله فیروزی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق نمایندگان مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۶۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیرساخت‌های جزیره خارگ تقویت می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر پورکبگانی صبح یکشنبه از برگزاری نشست‌های دوره‌ای با مردم خارگ به منظور بررسی مشکلات و نیازهای آنان خبر داد و اظهار داشت: وظیفه خود می‌دانم که به نمایندگی از شما در مجلس شورای اسلامی برای تحقق برنامه‌های اولویت‌داری که می‌تواند منجر به توسعه و پیشرفت این جزیره شود، تلاش کنم.

وی افزود: اولویت‌های توسعه اقتصادی و برنامه‌هایی که برای جذب سرمایه‌گذاری، ایجاد فرصت‌های شغلی، توسعه بخش‌های مختلف اقتصادی و ترویج کسب و کارهای محلی کارآمد و مؤثر باشد، باید احصاء شود.

نماینده منتخب بوشهر، گناوه، دیلم و خارگ در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در این مسیر توسعه به عنوان نماینده شما مردم عزیز، بر بهبود زیرساخت‌های حمل و نقل بار و مسافر، ارتقا امکانات شهری، بهبودزیرساخت‌های بهداشتی و درمانی، فرهنگی و آموزشی و ارتباطات خارگ تاکید دارم.

کد خبر 6084268

دیگر خبرها

  • ۲۴۵ نماینده در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی راهی خانه ملت می‌شوند
  • ایرادات شورای نگهبان به طرح مالیات بر سوداگری رفع شد
  • رای منفی نمایندگان مجلس به ارجاع گزارش دلیل کمبود دارو به قوه قضاییه
  • نقدعلی، نماینده مجلس: نیروی انتظامی قبل از آنکه لایحه حجاب به سرمنزل مقصود برسد پیش‌دستی کرد؛ قدردان شماییم/ نمایندگان نسبت به معیشت این عزیزان اقدام کنند که هر روز شهدایی را تقدیم می‌کنند
  • بررسی موضوع ارز توسط مجلس برای سومین هفته متوالی به تعویق افتاد!
  • انتقادات تند ذوالنوری از قالیباف در صحن مجلس /قدرت باید به نمایندگان برگردد
  • مجلس باید «نماینده‌محور» باشد نه رییس‎‌محور
  • زیرساخت‌های جزیره خارگ تقویت می‌شود
  • مجلس با دوفوریت لایحه تمدید مهلت اجرای اساسنامه شرکت پست موافقت کرد
  • طرح افزایش تعداد نمایندگان در دستور کار مجلس