Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، دانشجویانی که با تمدید میهمانی آنها در نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ در دانشگاه علوم پزشکی تهران موافقت شده؛ ضروری است از امروز یکشنبه ۳ بهمن ماه ۱۴۰۰ تا پایان وقت روز چهارشنبه ۶ بهمن ماه ۱۴۰۰ با مراجعه به سایت https://sipad.tums.ac.ir/fromguest نسبت به تکمیل فرم ثبت نام و اسکن کارت ملی نسبت به تمدید شماره دانشجویی خود اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جهت تمدید شماره دانشجویی فعلی دانشجو و جلوگیری از صدور شماره دانشجویی جدید مقتضی است همان شماره شناسنامه و کدملی که قبلا در سامانه سیپاد ثبت شده، وارد شود.

انتخاب واحد دانشجویان مهمان همزمان با دانشجویان این دانشگاه از روز شنبه ۹ بهمن ماه ۱۴۰۰ تا پایان وقت روز سه شنبه ۱۲ بهمن ماه ۱۴۰۰ است.

کد خبر 5406854

منبع: مهر

کلیدواژه: نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشجویان وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه های علوم پزشکی خوابگاه دانشجویی سازمان سنجش آزمون کارشناسی ارشد مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی دانشجویان پایان نامه آزمون دستیاری فوق تخصصی حکم انتصاب آموزش حضوری بهمن ماه ۱۴۰۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۷۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیر رسانه‌ای شانزدهمین المپیاد دانشجویان علوم پزشکی منصوب شد

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا،  دبیر رسانه‌ای شانزدهمین المپیاد دانشجویان علومپزشکی منصوب شد.

امیرمحمد فراهانی سرپرست روابط عمومی معاونت آموزشی

سلام علیکم،

احتراماً باعنایت به تجارب حضرتعالی در حوزه روابط عمومی معاونت آموزشی در امور رسانه ای، به موجب این ابلاغ به عنوان دبیر رسانه‌ای شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی منصوب می‌‌شوید.
 

امید است که با استعانت از درگاه ایزد متعال و با استفاده از توان تخصصی خویش در انجام وظایف محوله، موفق و مؤید باشید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نیاز به ۵۷ هزار تخت خوابگاهی در دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • از آخرین وضعیت ثبت نام وام شهریه تا نقل و انتقال دانشجویان
  • جزئیات اعطای تسهیلات به دانشجویان برتر المپیاد ورزش‌های فناورانه اعلام شد
  • ثبت نام بیش از ۵۰ دانشجوی خارجی در دانشگاه زنجان
  • ۵۲ دانشجوی اتباع خارجی در دانشگاه علوم پزشکی زنجان ثبت نام کردند
  • ثبت نام ۵۲ دانشجوی اتباع خارجی در دانشگاه علوم پزشکی زنجان
  • دبیر رسانه‌ای شانزدهمین المپیاد دانشجویان علوم پزشکی منصوب شد
  • اعلام زمان شروع نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی
  • زمان شروع نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی اعلام شد
  • آغاز ثبت نام وام شهریه دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی از اول اردیبهشت