Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@17:52:56 GMT

رشیدی: حق مناطق جنگی به بازنشستگان پرداخت شود

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۰۸۲۲۱

رشیدی: حق مناطق جنگی به بازنشستگان پرداخت شود

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی از دولت و رئیس سازمان برنامه و بودجه خواست با توجه به اینکه ۱۱ ماه از کار دولت سیزدهم می گذرد نسبت به پرداخت حق مناطق جنگی به بازنشستگان اقدام کنند.

به گزارش ایسنا، محمد رشیدی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری به دولت و رئیس سازمان برنامه و بودجه بیان کرد: چرا حق مناطق جنگی که از ابتدای سال ۱۴۰۰ باید پرداخت می شد به بازنشستگان پرداخت نشده است؟ ۱۱ ماه گذشته اما ریالی به بازنشستگان پرداخت نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در تذکری به وزیر دفاع و فرمانده ستاد کل نیروهای مسلح خواستار پرداخت حق مناطق جنگی نیروهای نظامی و انتظامی که قانون است شد و گفت: شما به این عزیزان که از امنیت کشور دفاع می کنند مدیون هستید.

نماینده مردم کرمانشاه به وزیر نیرو برای آبرسانی به شهر کرمانشاه تذکر داد و بیان کرد: چرا نسبت به این قضیه بی اعتنا هستید؟ این مساله باعث شرمندگی است که شهری که سال‌ها پایگاه دفاع از کیان ایران اسلامی بوده امروز به شدت درگیر کم آبی خصوصا در فصل تابستان و فصل های کم  آب باشد؟ تابستان نزدیک خواهد شد و مردم شهر گرفتار و شما بی اعتنا خواهید بود. مبلغی هم که در بودجه سال ۱۴۰۰ اختصاص داده شده حدود ۵ تا ۷ درصد آن تخصیص پیدا کرده که خواهش می کنم به این قضیه توجه داشته باشید که اجرایی شود.

رشیدی در رابطه با تعیین تکلیف پالایشگاه آناهیتا به وزیر نفت تذکر داد و تاکید کرد: ۱۴ سال است با اسمی به نام پالایشگاه آناهیتا مردم کرمانشاه را سر کار گذاشته اید، دو دولت نسبت به آن بی اعتنا بودند و توجه نکردند. کرمانشاه امروز در راس شهرهای بیکار کشور قرار دارد و متاسفانه نسبت به این قضیه هیچ توجهی ندارید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نماینده کرمانشاه در مجلس یازدهم ستادكل نيروهاي مسلح محمد رشیدی کرمانشاه پالایشگاه آناهیتا بازنشستگان حق مناطق جنگی حق مناطق جنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۸۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت تسهیلات ازدواج به فرزندان اعضای صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران

پرداخت تسهیلات ازدواج به فرزندان اعضای صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران طبق توافق با بانک تجارت صورت خواهد پذیرفت.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو این تفاهم‌نامه همکاری طی مراسمی در محل ساختمان مرکزی بانک تجارت بین احد علیخانی مدیرعامل موسسه صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران و هادی اخلاقی فیض آثار مدیر عامل بانک تجارت به امضا رسید.

به گفته مدیرعامل صندوق بازنشستگی مس، هدف از امضای این موافقتنامه همکاری، ایجاد آرامش در دل‌های بازنشستگان و انضباط مالی در صندوق و شرکت‌های تابعه است که از مهمترین اولویت‌های مدیریت صندوق بازنشستگی می‌باشند و برای تحقق آن‌ها برنامه‌های جدی در پیش داریم. 

وی افزود: ما در راستای ایجاد آرامش در دل‌های بازنشستگان از محل اعتبارات بانک تجارت و بر اساس این تفاهم نامه خدمات تسهیلاتی ازدواج ویژه فرزندان بازنشستگان صندوق بازنشستگی مس در اختیار اعضا قرار خواهیم داد.

او با اشاره به اینکه ایجاد انضباط مالی در شرکت‌های تابعه یکی از اهداف مهم در این دوره مدیریتی می‌باشد و امیدواریم شرکت‌های تابعه از فرصت عملیاتی کردن این تفاهم نامه جهت اجرایی نمودن طرح‌های توسعه در دست اقدام استفاده کنند.

در ادامه مدیرعامل بانک تجارت گفت: آنچه که ما تحت عنوان تسهیلات و سایر اشکال تامین مالی از قبیل کارنووام، کالانو برای بازنشستگان و شرکت‌های زیر مجموعه قائل به انجام آن هستیم ماحصل تفاهم نامه مشترک با صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران است.
هادی اخلاقی فیض آثار، در پاسخ به چیستی ضمانت اجرایی این تفاهم‌نامه گفت: سابقه همکاری بانک تجارت و شرکت ملی صنایع مس عقبه درخشانی است که خود ضمانت اجرایی این تفاهم‌نامه است.

دیگر خبرها

  • زمان پرداخت افزایش حقوق بازنشستگان اعلام شد
  • زمان اعمال افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی/ میزان افزایش حقوق بازنشستگان
  • پرداخت حقوق فروردین بازنشستگان صندوق فولاد با افزایش ۲۰ درصدی
  • پرداخت تسهیلات ازدواج به فرزندان اعضای صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران
  • پرداخت حقوق فروردین‌ماه بازنشستگان کشوری براساس مصوبه هیات دولت
  • حقوق فروردین ماه بازنشستگان بر چه اساسی پرداخت می شود؟
  • زمان پرداخت حقوق فروردین بازنشستگان مشخص شد
  • حقوق فروردین بازنشستگان کشوری امروز پرداخت می‌شود
  • مجرمان سایبری در کمین بازنشستگان
  • مجرمان سایبری درکمین بازنشستگان