Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران در واکنش به سخنان رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در صحن شورا گفت: مگر تهران ظرفیت چند میلیون خودرو را دارد که همچنان اجازه پلاک گذاری می دهید؟

به گزارش ایسنا، مهدی اقراریان پس از استماع صحبت های محمد حسین حمیدی رئیس  پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در جلسه امروز شورای شهر تهران گفت: «سالیانه ۱۸ درصد خودرو به تهران اضافه می شود و منابع عمومی را قربانی منافع خصوصی کرده ایم و مصداقش دو خودروساز گردن کلفت و مافیای خودروسازی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی افزود: مگر تهران ظرفیت چند میلیون خودرو را دارد که همچنان اجازه پلاک گذاری می دهید.در کنار این موضوعات شاهد هستیم پلاک‌های غیر تهران که در تاکسی های اینترنتی کار می کنند، سبد تاکسیرانی را کوچک کرده اند.

وی تاکید کرد: لطفا توضیح دهید برنامه مشخص تان برای شماره گذاری خودرو در تهران چیست؟ وقتی اشاره می کنید ۹ میلیون خودرو و موتورسیکلت در تهران وجود دارد، یعنی به تعداد همه تهرانی ها یک خودرو وجود دارد، مگر تهران چقدر ظرفیت دارد؟

مهدی اقرارایان ادامه داد: چطور پلیس راهنمایی و رانندگی اجازه تردد در خط ویژه را به مدیرعامل یکی از خودروسازی ها داده است، خواهش می کنم اینها را ببینیم؛ اینها حرف مردم و بر اساس صداقت است؛  همچنین در شورای اسلامی شهر تهران آمادگی داریم که این معضلات را حل و فصل کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شوراي شهر تهران پليس راهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۸۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخی سازمان‌ها به آتش نشانی اجازه بازدید ایمنی نمی‌دهند

سید محمد موسوی با اشاره به تعداد مراکز درمانی منطقه ۱۱ تهران گفت: در منطقه ما، بیش از ۲۰ بیمارستان و مرکز درمانی وجود دارد و سرانه آموزشی و درمانی ما زیاد است.

وی با اشاره به بافت قدیمی این منطقه افزود: از آنجایی که این منطقه از مناطق قدیمی و پرجمعیت پایتخت است؛ متأسفانه اکثر ساختمان‌های موجود، مشکلات ایمنی دارند. برخی از ساختمان‌ها خیلی مشکل دارند و برخی ساختمان‌ها هم مشکلات کمتری دارند.

شهردار منطقه ۱۱ تهران ادامه داد: از مدتی پیش، بازرسی تک تک ساختمان‌های مراکز درمانی آغاز شده و همکاران من از ساختمان‌ها بازرسی می‌کنند تا با شناسایی و رفع مشکلات، ضریب ایمنی این مراکز درمانی و در مجموع کل منطقه را بالا ببرند.

موسوی در پاسخ به این پرسش که آیا در بازدید از مراکز درمانی اعم از بیمارستان‌ها و درمانگاه‌ها، این مراکز با مشکلی مواجه هستند؟ گفت: آتش نشانی در زمینه بازدید و بررسی از این مراکز هیچ مشکلی ندارد. همچنین ساختمان‌های تحت نظر شهرداری نیز با آتش نشانی در این زمینه همکاری دارند؛ زیرا آتش نشانی جزئی از شهرداری است؛ اما برخی مالکان ساختمان‌های شخصی یا برخی مراکز و ارگان‌های دولتی ممکن است اجازه این کار را ندهند.

وی افزود: عوامل آتش نشانی هر جا که بخواهند به ساختمان‌های مدیریت شهری ورود کنند؛ نه تنها هیچ مانعی وجود ندارد؛ بلکه ما استقبال هم می‌کنیم.

شهردار منطقه ۱۱ تهران ادامه داد: متأسفانه برخی از مردم و سازمان‌ها اجازه بازدید‌های ایمنی را به آتش نشانی نمی‌دهند و این مسئله تخصصی باید در قانون دیده شود.

منبع: ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • برخی سازمان‌ها به آتش نشانی اجازه بازدید ایمنی نمی‌دهند
  • ارایه خدمات مناسب به مسافران نوروزی و کاهش ۴۴ درصدی تصادفات شهر تهران
  • انتقاد از بی توجهی به از کارافتادگی جایگاه cng شهرعلویجه اصفهان
  • گالری گردی آخر هفته در نمایشگاه‌های جدید تهران
  • استان اردبیل جزو ۱۰ استان برتر در بهبود فضای کسب و کار می‌شود
  • پلمب ۴۵۲ خانه پلاک قرمز در تهران
  • درخواست آمریکا از ایران: اجازه بدهید اسرائیل «یک حمله نمادین» انجام دهد + سند
  • طعنه گوندوغان به آرائوخو؛ ما پیروزی را به پاریسی ها دادیم
  • انتقاد گوندوگان از آرائوخو: تیم را نابود کردی!
  • انتقاد اولین مدال‌آور ایران از بی‌توجهی به دوومیدانی بانوان