Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، ضرغام مردانی صبح یکشنبه در نشست کمیته اطلاع رسانی و مطبوعات ستاد دهه فجر با حضور خبرنگاران این شهرستان اظهار داشت: انقلاب اسلامی متعلق به همه آحاد مردم و همه جریان‌ها است و همه باید در برگزاری هر چه باشکوه‌تر برنامه‌های دهه مبارک فجر مشارکت و همکاری کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گناوه افزود: به منظور هرچه باشکوه‌تر برگزار کردن برنامه‌های دهه فجر امسال، ۲۳ کمیته ستاد دهه فجر در شهرستان تشکیل و وظایف آنها مشخص شده و جلسات مختلف برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: تلاش شده تا برنامه‌های امسال دهه فجر بر محوریت مردمی برگزار شود و در این راستا کمیته مردمی ستاد دهه فجر شهرستان به ستاد مردمی با تشکیل زیر مجموعه‌هایی تبدیل شد و به عنوان زیرمجموعه ستاد دهه فجر شهرستان فعالیت خواهد کرد.

تبیین محورهای بیانیه گام دوم انقلاب

وی با تاکید بر اینکه تبیین محورهای بیانیه گام دوم انقلاب از برنامه‌های اصلی امسال دهه مبارک فجر شهرستان است بیان کرد: در برنامه‌های امسال ایام الله دهه فجر این شهرستان تلاش شده است تا برنامه‌ها متناسب با محورهای بیانیه گام دوم انقلاب باشد و در این زمینه برنامه ریزی شده است.

وی گفت: بهره گیری از فضای مجازی به نحو مطلوب از دیگر موارد در این ایام است تا بتوان با برنامه ریزی مناسب از این فضا و ظرفیت بهره کافی برد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گناوه با اشاره به برنامه راهپیمایی روز ۲۲ بهمن در شهرستان بیان کرد: طبق دستورالعمل ستاد ملی کرونا، در وضعیت نارنجی، زرد و آبی، راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن برگزار خواهد شد و اگر شرایط کرونایی شهرستان قرمز اعلام شود برنامه به صورت تجمعی خواهد بود که تاکنون وضعیت آبی و برنامه راهپیمایی برنامه ریزی شده است.

وی با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از دیگر برنامه‌های اصلی این ایام است اضافه کرد: در این راستا در ایام دهه فجر امسال برنامه‌های مختلف میثاق با شهدا، دیدار و تکریم با خانواده‌های معظم شهدا، برگزاری یادواره شهدا او دیگر برنامه‌های تدوین شده است که در دهه مبارک فجر در شهرستان اجرا خواهد شد.

پاسخ گویی به شبهات

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گناوه پاسخ به شبهاتی که در فضای مجازی پیرامون انقلاب اسلامی مطرح می‌شود را از دیگر سیاست‌ها و برنامه ریزی های به عمل آمده توسط ستاد دهه فجر اعلام کرد و ادامه داد: با برنامه ریزی های انجام شده با همکاری اداره تبلیغات اسلامی و با حضور کارشناسان پاسخگویی به این شبهات تدارک دیده شده است و ادارات مرتبط، ظرفیت فضای مجازی و کمیته‌های مردمی در این زمینه فعال خواهد شد.

برپایی میز خدمت و پاسخگویی مسئولان

مردانی پاسخگویی به مردم در دهه فجر از برنامه‌های اصلی دانست و گفت: برپایی میز خدمت و حضور مسئولان در محلات شهر و روستا و در میان مردم با توجه به ظرفیت‌های موجود از دیگر برنامه‌های این ایام است که مسئولان در میان مردم حضور یابند و پاسخگوی مردم باشند.

وی گفت: فضاسازی شهرها و ادارات از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده است که با همکاری شهرداری و شورا و ادارات مختلف انجام خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گناوه یادآور شد: علاوه بر برنامه‌های اصلی برنامه‌های جانبی متعددی در سطح شهرها و روستاهای شهرستان با همکاری و مشارکت همه دستگاه‌ها و مردم تدارک دیده شده است که اجرا خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: کمیته‌های ستاد دهه فجر این شهرستان شامل کمیته امنیتی، فضای مجازی، ورزش و جوانان، عمرانی و اجرایی، کودک و نوجوانان، زنان و خانواده، مساجد، ایثارگران، قرآن، قضائی، فضاسازی و تبلیغات شهری، روستایی و عشایری، کارگری و کارآفرینی، ارتباطات و اطلاع رسانی، بسیج، دانشجویی و دانشگاهیان، فرهنگیان و دانش آموزان، همیاری و سازمان‌های حمایتی، فرهنگی و هنری، انجمن‌ها-هیات‌های مذهبی و انجمن‌های دینی، اصناف و بازاریان، پشتیبانی، مردمی و کمیته ارزیابی عملکرد و بازرسی است.

وی با اشاره به اینکه نمایندگی خبرگزاری جمهوری اسلامی گناوه به عنوان مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد دهه فجر شهرستان است گفت: انتظار می‌رود خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان در پوشش برنامه‌های دهه فجر همکاری لازم را داشته باشند.

وی افزود: فعالیت‌های ستاد توسط کمیته ارزیابی استان رصد می‌شود و در سطح شهرستان نیز فعالیت کمیته‌ها توسط کمیته ارزیابی ستاد دهه فجر شهرستان مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

وی گفت: همه موارد با رعایت کامل دستورالعمل بهداشتی خواهد بود و با توجه به وضعیت کنونی شهرستان که آبی است برنامه‌ها بر همین اساس برنامه ریزی شده است و اگر شرایط تغییری کند اعلام خواهد شد.

در پایان این نشست که با حضور خبرنگاران برگزار برگزار شد حاضران در جلسه نظرات خود را برای باشکوه‌تر برگزار شدن برنامه‌ها ارائه کردند.

کد خبر 5406879

منبع: مهر

کلیدواژه: گناوه ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی ایران ستاد ملی مقابله با کرونا بارش برف برف و کولاک کرمانشاه بوشهر ویروس کرونا سیل کرمان برف و یخبندان برف روبی خطبه های نماز جمعه امداد رسانی آمار کرونا عکس استانها اردبیل ستاد دهه فجر شهرستان برنامه های اصلی دیگر برنامه برنامه ریزی فضای مجازی کمیته ها خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۸۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورداری مردم روستای گناوه لری گچساران از اینترنت پرسرعت


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، خداداد خالق پناه افزود: یکی از مشکلات اساسی روستای گناوه لری، نبود کیفیت ارتباطات و پایداری شبکه بود که این مشکل با اجرای فیبر نوری برطرف شد.
وی اضافه کرد: برخورداری مردم گناوه لری از اینترنت پرسرعت از طریق فیبر نوری سه ماه طول کشید. /پ

دیگر خبرها

  • تصویبِ تشکیل کمیته تخصصی خلاقیت و نوآوری شهری در کلانشهرها
  • اهمیت اجرای برنامه‌های دهه کرامت با محوریت جوانان
  • تشکیل کمیته اقتصادی با تمرکز بر درآمدزایی غیرشهریه‌ای استان تهران
  • کبودراهنگ در فرزندآوری پیشتاز است
  • کبودراهنگ رتبه اول فرزندآوری در استان همدان
  • اجرای برنامه توانمندسازی ۲ هزار دانش‌آموز کارآفرین هنرستانی
  • برخورداری مردم روستای گناوه لری گچساران از اینترنت پرسرعت
  • طرح نهضت ملی مسکن در بندر ریگ در حال اجرا است
  • لزوم اجرای برنامه های فرهنگی با محوریت کتاب و کتابخوانی
  • افشاگری دبیر ستاد امر به معروف: رئیسی دستور تشکیل ستاد حجاب را داد