Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مهدیه کنگی مشاور امور بانوان و خانواده فرمانداری ویژه شهرستان ری در حاشیه برگزاری این نمایشگاه گفت: به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه (س) ، روز زن و گرامیداشت مقام مادر، این نمایشگاه در جهت حمایت از بانوان کارآفرین شهرستان ری برای معرفی دستاوردها و توانمندی های آنان برگزار شد.

مهدیه کنگی افزود: حدود ۲۰ غرفه فعال شامل صنایع دستی، محصولات چرم و پوشاک اسلامی و همچنین فرآورده های خانگی، قالیبافی و گلیم بافی از روستاهای مختلف شهرستان ری در این نمایشگاه حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول خاطرنشان کرد: نقش زنان در جامعه اهمیت فراوانی دارد، چراکه زنان با فعالیت‌های خود در زمینه های مختلف اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی تأثیر بسیاری در توسعه یک جامعه دارند و شماری از بانوان با اراده و پشتکار و ایجاد کارگاه ها افزون بر درآمدزایی خود، برای تعدادی از بانوان سرپرست خانوار نیز اشتغالزایی کرده اند.

وی ضمن تشکر از حضور مسئولان در افتتاحیه این نمایشگاه از تمامی دست اندرکاران که در برگزاری این نمایشگاه مساعدت داشتند، تقدیر و تشکر کرد.

این نمایشگاه از سوم بهمن ماه به مدت سه روز از ساعت ۸ صبح ۲۰ شب جهت بازدید عموم شهروندان در مرکز ری شناسی برقرار است.

برچسب‌ها شهرستان ری روز مادر بانوان افتتاح نمایشگاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان ری روز مادر بانوان شهرستان ری روز مادر بانوان افتتاح نمایشگاه شهرستان ری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۸۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۴۰ زائر اولی به مشهدالرضا از میبد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، حجت الاسلام سجاد کارگر امام جماعت مهدیه امیرآباد گفت: این دانش آموزان دختر دوره متوسطه اول و کلاس‌های هفتم، هشتم و نهم هستند.


حجت الاسلام کارگر افزود: با همکاری هئیت مهدیه امیرآباد و بسیج دانش آموزی در دو شب‌های قدر و ماه رمضان با کمک‌هایی که از سوی خیرین به مبلغ یکصد میلیون تومان جمع آوری شد توانستیم امروز این دانش آموزان زائر اولی را راهی مشهدالرضا کنیم.


وی گفت: این سفر معنوی ۵ روزه است و برنامه‌های فرهنگی و تفریحی خوبی در اتوبوس وحرم مثل مسابقه، آداب زیارت و حرم شناسی برای دانش آموزان برنامه ریزی شده است.


حجت الاسلام کارگر افزود: امیدواریم با اولین زیارتی که تجربه می‌کنند با مددگرفتن از امام رضا (ع)، زندگی خوبی را شروع کنند و در مسیر زندگی و درسشان موفق باشند.


این زائر اولی‌ها که در طول عمرشان فرصتی فراهم نشده بود تا به زیارت امام رضا (ع) بروند احساس خوشحالی داشتند.

دیگر خبرها

  • گشایش نخستین آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای در گهرو
  • اعزام ۴۰ زائر اولی به مشهدالرضا از میبد
  • قدردانی پلیس از بانوان مومن و متدین آذربایجان شرقی
  • لزوم راه‌اندازی نمایشگاه دائمی مشاغل خانگی در همدان
  • گشایش نمایشگاه گل وگیاه در یزد
  • گشایش نمایشگاه عکس مردم دَرّوددر نیشابور
  • همکاری وصف ناپذیر مردم به ویژه بانوان با پلیس در طرح نور
  • قدردانی فراجا از همکاری مردم در اجرای طرح نور
  • گشایش نمایشگاه سازه‌های رزینی در نیشابور
  • نمایشگاه دستاوردهای پایگاه هوانیروز در مشهد مقدس