Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مراسم مهمانی لاله‌ها توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران استان روز پنجشنبه ۱۴ بهمن برگزار می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از   یاسوج   ، حجت الاسلام سید جواد خاضع در دومین نشست برنامه ریزی ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد دهه فجر را دهه به ثمر نشستن مجاهدت‌ها، رشادت‌ها و جانفشانی‌های ملت رشید ایران و ثمره خون‌های مطهر شهد دانست و اظهار داشت: ملت ایران برای خدا و با هدایت و رهبری الهی و سیاسی حضرت امام خمینی (ره) علیه رژیم فاسد و سفاک و ننگین پهلوی قیام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تبریک ولادت باسعادت و مونورالسرور صدیقه طاهره حضرت فاطمه زهرا (س)، عنوان کرد: با پیروزی ملت ایران و شکل گیری انقلاب اسلامی تحولی عظیم و شگرف در معادلات سیاسی، اجتماعی جهان به وجود آمد، انقلابی که فرهنگ توحیدی را جایگزین فرهنگ استبدادی و الحادی کرد.

خاضع با اشاره به اینکه پیشگامان انقلاب مستضعفین بودند و شعارهایش برگرفته از فرهنگ و مکتب قرآن و اهل بیت علیهم السلام است، ابراز کرد: برای ملت ما و امت اسلامی عزت آفرین بود، ملتی که سال ها تحقیر شده بود و از قافله توسعه و پیشرفت و علم و اخلاق و معنویت دور شده بود، اما به برکت انقلاب ما شاهد رشد اخلاق، معنویت و بصیرت در جامعه و جهش علمی در کشور هستیم.

وی خاطرنشان کرد: ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان با 24 کمیته تشکیل شد و بعد کمیته صنعت، معدن و تجارت هم اضافه شد و در مجموع 25 کمیته ذیل ستاد دهه فجر استان تشکیل شده که هدف از تشکیل این ستاد و کمیته‌های 25 گانه، برنامه ریزی، سازماندهی و هماهنگی برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم بزرگداشت ایام الله دهه فجر و 43 سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی است.

خاضع افزود: هدف دیگر تشکیل ستاد و کمیته های ستاد دهه فجر استان، تبیین و ترویج ارزش‌ها و اهداف و دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی است که لازم بوده با روش‌های خلاقانه و مبتکرانه خدمات و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی را در زمینه‌های مختلف فرهنگی، علمی، سیاسی، اجتماعی، ورزشی، نظامی و ... را در این ایام ارائه دهیم تا جلوی توطئه‌ها و ترفندهای مایوس کننده دشمنان انقلاب گرفته شود و این حربه‌های دشمن ناکام بماند.

وی بیان کرد: رسالت دیگر کمیته‌های اجرایی ستاد دهه فجر استان، بازنشر و ترویج شاخص‌ها و مولفه‌های اصلی گفتمان انقلاب اسلامی از قبیل، استکبارستیزی، حمایت از مظلومان عالم، مقاومت، جهاد و شهادت، اقتدار، استقلال، مردمی بودن و عدالت طلبی با محوریت بیانیه گام دوم انقلاب است.

خاضع تصریح کرد: عنایت ویژه و تاکید بر اندیشه‌های نورانی و حکیمانه امامین انقلاب را باید در برنامه‌های بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی سرلوحه قرار دهیم و پاسخگویی به سوالات و شبهات از دیگر وظایف کارگروه‌های ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: در اجرای برنامه‌ها باید برای مشارکت حداکثری مردم برنامه ریزی کرد و همچنین توجه ویژه به اجرای برنامه‌های وحدت آفرین و انسجام بخش در سطح استانی و ملی و حتی بین الملل داشته باشیم و همین‌طور باید برنامه‌هایی اجرا کنیم که باعث ایجاد نشاط اجتماعی و امیدآفرینی شود.

خاضع تصریح کرد: استفاده از ظرفیت فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، تبلیغات محیطی و فضاسازی تبلیغی میادین و خیابان‌ها و معابر و تزئین ادارات، نهادها، سازمان‌ها و ارگان‌ها و استفاده مطلوب از تلویزیون‌های شهری مورد تاکید است و هر کمیته یک برنامه شاخص و محوری در دهه فجر طراحی و اجرا کند، صورتجلسات و مصوبات کمیته‌ها را به دبیرخانه ستاد دهه فجر استان واقع در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ارسال کنند.

تأثیرگذاری 9 دی 1388 در انقلاب اسلامی ایران کمتر از 22 بهمن نیست روایت سردار حجازی از شکنجه‌های ساواک و خنثی‌سازی توطئه منافقین در آستانه 22 بهمن سخنگوی قوه قضائیه: مردم در روز 22 بهمن حجت را بر مسئولان تمام کردند

وی شعار محوری دهه فجر انقلاب اسلامی را «جشن ملی 1400» عنوان کرد و ادامه داد: توصیه می‌شود به مناسبت‌ها و عناوین ایام الله دهه فجر در برگزاری برنامه‌ها و جشن‌ها، بویژه در روز شنبه 16 بهمن که مصادف با شهادت جانسوز و مظلومانه امام هادی (ع) بوده، توجه ویژه شود.

خاضع خاطرنشان کرد: اهم ویژه برنامه‌های 12 بهمن سالروز بازگشت تاریخی حضرت امام به میهن اسلامی، رژه خودرویی و موتوری از فرودگاه یاسوج تا گلزار شهدا و نواختن زنگ انقلاب همزمان با لحظه ورود حضرت امام به میهن اسلامی است.

وی گفت: از دیگر برنامه‌های محوری در دهه فجر، مراسم مهمانی لاله‌ها توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در روز پنجشنبه 14 بهمن و همچنین انجام نورافشانی و بانگ تکبیر بر بام منازل و مساجد و پخش تکبیر از ماذنه و گلدسته‌های مساجد و اماکن مقدس در استان است و در روز 22 بهمن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ، روز استقلال، عزت و تجلی وحدت ملی، جشن ملی 1400 برگزار می‌شود.

انتهای پیام/544/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: راهپیمایی 22 بهمن راهپیمایی 22 بهمن دهه فجر انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد ستاد دهه فجر استان انقلاب اسلامی اسلامی استان برنامه ها کمیته ها 22 بهمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۹۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت بیش از دو هزار برنامه فرهنگی و هنری ذیل کنگره ملی شهدای کهگیلویه و بویراحمد

امین درخشان افزود: این اقدامات فرهنگی و هنری، با رویکرد جریان سازی فرهنگی و هنری با مشارکت جوانان صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه بخش قابل توجهی از این تولیدات انجام شده است، ادامه داد: تاکنون ۳۰ فیلم مستند، ۱۱۰ اثر موسیقی فاخر و ۲۰ گروه سرود توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، سپاه پاسداران، بنیاد شهید و امور ایثارگران و صدا و سیمای استان تهیه و تولید شده است.

رئیس کمیته فرهنگی و هنری دومین کنگره ملی شهدای استان اضافه کرد: بخشی از نیاز‌های فرهنگی استان در این تولیدات تامین شده که می‌تواند در جریان سازی محتوایی تاثیر داشته باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • تشریح جزئیات کنگره ۲۰۰۰ شهید کهگیلویه و بویراحمد از زبان فرمانده سپاه فتح
  • آغاز بزرگترین رقابت علمی کشور
  • اولین اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود
  • کهگیلویه و بویراحمد رویشگاه بزرگ لاله های واژگون
  • اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد پیشگام در تکریم معلمان
  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • چهارم اردیبهشت ؛ روزی به نام رادیو
  • صدور کارت برای بیش از ۱۹ هزار کنکوری در کهگیلویه و بویراحمد
  • ۲۸۵ برنامه به مناسبت دهه کرامت در کهگیلویه و بویراحمد اجرا می‌شود
  • ساخت بیش از دو هزار برنامه فرهنگی و هنری ذیل کنگره ملی شهدای کهگیلویه و بویراحمد