Web Analytics Made Easy - Statcounter

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان از ابتلای ۵۷ نفر به کرونا در ۲۴ ساعت اخیر در مراکز تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان وضعیت آمار بیماران مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته منتهی به صبح سوم بهمن ماه را به شرح زیر اعلام کرد:

در ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۵۷ مورد مثبت جدید بیماری کرونا در استان شناسایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازه زمانی بیمار جدیدی در مراکز درمانی استان بستری نشده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تعداد ۵۶ نفر مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند، تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته مورد فوتی ناشی از بیماری کرونا در استان گزارش نشده است.

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زنجان، خاطرنشان کرد: از مجموع بیماران مبتلا به این ویروس نیز تا امروز ۱۱ هزار و ۵۸۵ نفر با بهبودی کامل از بیمارستان ترخیص شده‌اند، همچنین تاکنون ۳۶ هزار و ۸۰۰ نفر به علت مشکوک بودن به این ویروس در مراکز درمانی استان نمونه‌برداری و بستری شده‌اند.

کد خبر 550751

منبع: ایمنا

کلیدواژه: زنجان آخرین آمار کرونا در زنجان شهرداری زنجان وضعیت کرونا در زنجان ابتلا به کرونا در زنجان کرونا در زنجان رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان آمار ابتلای کرونا در زنجان آمار کرونا زنجان بستری شدگان کرونا در زنجان وضعیت قرمز کرونا در زنجان رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان آمار کرونا امروز زنجان آمار کرونای زنجان آخرین اخبار ویروس کرونا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق دانشگاه علوم پزشکی ۲۴ ساعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۹۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش محسوس علاقه پسران به دانشگاه ها؟!

نگاهی به آمار داوطلبان کنکور نشان می‌دهد که در مجموع یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۱۸ داوطلب در نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ ثبت‌نام کرده‌اند که ۶۳ درصد آن‌ها زن و ۳۷ درصد مرد هستند. پیشتازی ۲۶ درصدی دختران داوطلب ورود به دانشگاه نسبت به پسران در حالی اتفاق می‌افتد که وقتی تعداد داوطلبان گروه علوم تجربی از ۲ گروه علوم انسانی و علوم ریاضی فاصله گرفت وزیر علوم این موضوع را رشد کاریکاتوری شخصیت علمی کشور برشمرد و با اعلام زنگ خطر برای آموزش عالی، اعلام کرد که توزیع داوطلبان در گروه‌های آموزشی باید نرمال باشد.

به گزارش فارس، نگاهی به جدول تعداد خانم‌ها و آقایان شرکت‌کننده در آزمون سراسری چند سال اخیر نشان می‌دهد که آمار شرکت خانم‌ها در کنکور در حال بیشتر شدن است.

بررسی ابعاد کاهش رغبت پسران به مدرک دانشگاهی از نگاه کارشناسی

مهدی گلشنی عضو سابق شورایعالی انقلاب فرهنگی و استاد دانشگاه، کاهش تعداد پسران در کنکور را نشان دهنده نقص در آموزش عالی می‌داند و می‌گوید که اعتدال خوب است و اگر در چند سال آینده روند به همین صورت باشد و اعتدال ایجاد نشود حتی تبعات اجتماعی به همراه دارد.

به گفته وی، باید از افراد خبره و شایسته برای مشورت بهره بگیرند که این عدم اعتدال پیش نیاید. سیدجلال موسوی معاون نظارت و راهبری ستاد تعلیم و تربیت شورای عالی انقلاب فرهنگی، اما این آمار را در حال حاضر منفی نمی‌داند و می‌گوید که این آمار نشان دهنده اصلاح فرهنگ مهارت محوری در کشور ماست.

وی معتقد است که تمایل به سمت تحصیل آکادمیک در کشور ما کم شده، در کشور‌های دیگر هم همینطور است، اما در ایران تمایل به مدرک زیاد بود که چند سالی است فرهنگ ما به سمت مهارت محوری و اشتغال محوری جایگزین شده است. به گفته موسوی، بحث اشتغال برای آقایان مهم‌تر است و به همین دلیل اولویت اول آقایان تحصیلات آکادمیک نیست.

بنابراین این آمار خیلی هم منفی نیست، اما باید بررسی شود که در چند سال آینده پررنگ‌تر نشود، چرا که پررنگ شدن این موضوع آسیب‌زاست. خبرگزاری فارس، این موضوع را از مسؤولان آموزش عالی کشور نیز پیگیری می‌کند.

دیگر خبرها

  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • رایگان شدن خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • ابتلای بیش از ۱۶ درصد جمعیت اردستان به دیابت
  • ابتلای ۶ نفر به تب کریمه کنگو در سیستان و بلوچستان/ فوت ۱ مبتلا
  • کاهش محسوس علاقه پسران به دانشگاه ها؟!
  • آمار واقعی قربانیان تصادفات در نوروز اعلام شد | بیشترین فوتی‌ها در این ۲ روز اتفاق افتاد
  • آمار سازمان پزشکی قانونی؛ نوروز امسال هزار و ۶۵ نفر در تصادفات جان باختند
  • افزایش چشمگیر آمار سرطان در استان
  • روزانه ۳ نفر در کهگیلویه و بویراحمد به سرطان مبتلا می شوند