Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، هاشم کارگر معاون وزیر کشور و رئیس سازمان ثبت احوال کشور در جریان همایش مدیران ستادی و استانی سازمان از راه‌اندازی مجدد خط تولید کارت هوشمند ملی در هفته گذشته خبر داد.

وی با اشاره به صدور بیش از ۲۵۰ هزار قطعه کارت هوشمند ملی با تکیه بر ظرفیت‌های داخل کشور و بر اساس برنامه ریزی انجام شده برای انجام تعهدات سازمان به هم وطنان افزود: این کار طبق برنامه ریزی انجام شده و با شتاب بیشتری ادامه خواهد یافت تا بتوانیم به تعهدات پیش‌بینی شده جامه عمل بپوشانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرعت گرفتن این روند و انجام تعهدات از اولویت های مهم و کوتاه مدت سازمان به شمار می رود.

رئیس سازمان ثبت احوال کشور با اشاره به سازماندهی دوباره امکانات و بسیج ظرفیت‌های موجود در داخل کشور خاظرنشان کرد: حمایت و پیگیری های مستمر وزیر کشور، در احیای این فرآیند بسیار موثر و حیاتی بوده است.

کد خبر 652108 برچسب‌ها ثبت احوال کارت ملی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: ثبت احوال کارت ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۰۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست مجدد برای ذکر نام مادر در کارت ملی

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به مطالبه بانوان برای درج نام مادر در کنار نام پدر در کارت‌های ملی، خواستار به جریان افتادن مجدد این مطالبه شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، انسیه خزعلی پیرو موضوع ذکر نام مادر در کارت ملی هوشمند افراد، در صفحه اجتماعی خود در صفحه خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

«بانوان در مورد کارت ملی مطالبه‌ای جز ذکر نام مادر در کنار نام پدر مشابه آنچه در شناسنامه وجود دارد، نداشتند و ما هم بر مبنای جایگاه حقوقی خود مطالبه آنها را تا رسیدن به کمیسیون اصلی پیگیری کردیم.

همانطور که ذکر کردم، در کمیسیون مطرح شد با توجه به برنامه‌ای که برای تغییر کارت ملی وجود دارد و هیچ اسمی در کارت‌های آتی نخواهد آمد، این پیشنهاد باید از دستور خارج شود؛ جلسات کمیسیون ضبط شده است و لذا در پاسخ خبرنگار، گزارش مراحل بررسی این درخواست و نتیجه را ارائه کردم.

اگر مسئولان محترم ثبت احوال در جلسه کمیسیون مذکور این سخن را بدون پشتوانه و برای از دستور خارج کردن پیشنهاد مطرح کرده‌اند، اکنون که آن را نفی می‌کنند، باید درخواست بانوان مبنی بر آوردن اسم مادر در کنار اسم پدر، مجدد به جریان افتد.»

کد خبر 746908

دیگر خبرها

  • کریمی قدوسی : در صورت صدور اذن ، تا انجام اولین آزمایش یک هفته فاصله است
  • درخواست مجدد برای ذکر نام مادر در کارت ملی
  • راه‌اندازی مرکز پشتیبانی زائرکارت ایران در نوش‌آباد
  • صدور موافقت اصولی برای راه‌اندازی یک مجتمع گردشگری در چهارمحال و بختیاری
  • بازگشت واحد‌های بخار نیروگاه طرشت به مدار تولید
  • شاتل موبایل رنج جدید شماره سیم‌کارت‌های هوشمند خود را عرضه کرد
  • راه اندازی مجدد کارخانه آسفالت شهرداری مهاباد
  • صدور شناسنامه هوشمند شد
  • مرکز فناوری هسته‌ای کشاورزی در اردبیل راه‌اندازی می‌شود
  • بلاخره نام پدر از کارت ملی حذف می‌شود ؟