Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان تیم فوتبال استقلال ملاثانی در هفته پانزدهم لیگ یک به برتری رسید و استقلال خوزستان متحمل شکست شد.

هفته پانزده لیگ یک فوتبال کشور، امروز سوم بهمن آغاز شد که استقلال خوزستان در دیداری خانگی با یک گل برابر پارس جنوبی مغلوب شد. استقلالی ها علی رغم روند خوبی که در فصل جاری لیگ برتر داشته اند، در دو هفته متوالی متحمل شکست شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تیم در حال حاضر با ۲۵ امتیاز در رده پنجم جدول قرار دراد.

به گزارش ایسنا، همچنین استقلال ملاثانی امروز موفق شد در دیداری خارج از خانه با یک گل از سد تیم شاهین بوشهر بگذرد. استقلال در حال حاضر با ۱۵ امتیاز در رده پانزدهم جای گرفته است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم فوتبال استقلال خوزستان استانی ورزشی استانی شهرستانها اخبار ورزشی خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۰۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط و نشان سیاوش اکبرپور برای سپاهان!

به گزارش "ورزش سه"، سیاوش اکبرپور، سرمربی استقلال ملاثانی، در این هفته با اتفاق عجیبی در مورد استادیوم محل بازی‌شان مواجه شد و بازی با فجر سپاسی لغو شد. او معتقد است استقلال خوزستان به عنوان تیم هم‌استانی باید در این مسئله کمک می‌کرد. او در این خصوص و همچنین در مورد شرایط قهرمانی در لیگ برتر با خبرنگار ما صحبت کرد.

استقلال خوزستان باید همکاری می‌کرد 
مسئولیت ورزشگاه غدیر اهواز با استقلال صنعتی است. وقتی که در ورزشگاه را به هر دلیل باز نمی‌کنند قطعا مسئولیتش با خودشان است. شما در این چندسال چنین اتفاقی را ثبت کرده بودید؟ آن هم در این استان و در این سطح اگر لیگ استان بود باز یک حرفی. اگر بخواهیم دنبال مقصر بگردیم که مقصر زیاد است. ورزشگاه غدیر را سازمان ورزش و جوانان خوزستان ساخته و چون استقلال صنعتی از نظر مالی بضاعت نگهداری این ورزشگاه را دارد به آنها داده‌اند. ورزشگاه تختی را به ملاثانی داده‌اند و قرار بود اداره ورزش و جوانان تجهیزش کند. چیز زیادی هم نمی‌خواهد. دوستان می‌خواهند مجوز بازی زیر نور را بگیرند. این مشکل مربوط به الان نیست و باشگاه استقلال خوزستان هیچ وقت با ما همکاری نکرده بالاخره هم استانی است. آنها ورزشگاه را به تیم جوانان و امید خود می‌دهند و خودشان هم برای تمرین استفاده می‌کنند ولی برای انجام بازی به ما ندادند.

این اتفاق لکه ننگ است 
در این یازده هفته که ما اینجا هستیم اکثرش را بیرون بازی کردیم، ولی در بازی‌های خانگی مشکل داشتیم. بعضی اوقات آنقدر مشکلات زیاد است که اگر آدم آهنی هم باشی، کم می‌آوری. مشکلات مالی هست و کمترین سخت افزار و نرم افزار هم نداریم. اگر در هر استان تیم‌هایی که ما داریم را داشتند روی سرشان می‌گذاشتند. به هر حال توقع زیادی نداشتیم گفتیم درست است شما هزینه استادیوم را می‌دهید و زحمت می‌کشید، ولی این کار را برای جوان‌های استان می‌کنید، مصرف چیز دیگری که نمی‌شود. درست است شما از لحاظ مالی غنی‌تر از باشگاه ضعیف استقلال ملاثانی هستید ولی هیچ ایرادی نداشت در ورزشگاه را باز می‌کردند و در نهایت لکه ننگش برای استان باقی ماند.

شاید با ملاثانی مشکل دارند 
او در خصوص صحبت عمران‌زاده مبنی بر اینکه این داستان پشت پرده دارد گفت: در مورد پشت پرده اطلاعی ندارم. من مربی هستم بیشتر به دنبال مسائل فنی و تاکتیکی تیمم هستم و در جریان پشت پرده نیستم شاید آن‌ها چیزی می‌دانند که من نمی‌دانم. ولی قطعا وقتی در ورزشگاه را باز نمی‌کنند یک چیزی هست. یا مدیریت مشکلی دارد یا مسئولان استان با هم مشکل دارند یا با تیم ملاثانی مشکل دارند. زیاد در این مسائل ریز نشدم. دو تیم آمده بودند بازی کنند و در ورزشگاه را باز نکردند و از مسئولین می‌خواهم موشکافی کنند که مشکل از کجا بوده. قطعا پیگیر این مسئله هستم تا دلیلش را بفهمم. امیدوارم که مقصر این اتفاق مدیریت نباشد.

ما مقصر نیستیم 
اکبرپور در مورد سه بر صفر شدن بازی به ضررشان گفت: قانون صراحتا چنین چیزی نمی‌گوید. در واقع همیشه تقصیر متوجه میزبان نیست. ما اینجا شاهد بودیم که از آقای بهاروند گرفته تا دیگر مسئولان مربوطه با باشگاه استقلال خوزستان تماس گرفتند ولی متاسفانه آنها به مدیران فدراسیون هم احترام نگذاشتند و جوابشان را ندادند. خیلی‌ها تلاش کردند این بازی برگزار شود اما موفق نشدند. تمام حرفم این است که عدم برگزاری بازی ربطی به باشگاه استقلال ملاثانی ندارد. فرض کنید به استقلال تهران اجازه برگزاری بازی در ورزشگاه آزادی را ندهند، آیا این تیم مقصر است؟ معلوم است که نه. این را هم بگویم که بالاخره تیم‌های مدعی یک سال است که در حال تلاشند و هزینه کرده‌اند و انتظار دارند بازی‌ها برگزار شود و اگر به سمتی برویم که هر تیمی اراده کند جلوی بازی تیم دیگر را بگیرد قطعا نظم کلی مسابقات به هم می‌ریزد.

باید میزبانی شایسته‌ای از سپاهان کنیم
به دلیل اینکه بازی‌های لیگ یک پخش زنده ندارد، معمولا نظارت به این رقابت‌ها خیلی کم است. صحبت‌هایی که درباره حواشی لیگ یک می‌شود واقعا اتفاق می‌افتند. شرایط تیمم خیلی خوب بود و بعد از 10 هفته تمام بازیکنانم را در اختیار داشتم. آن روز که قرار بود بازی کنیم همه بازیکنانم انرژی خوبی داشتند و قطعا روز سختی برای فجر سپاسی رقم می‌زدیم، اما شرایط طوری پیش رفت که فکرش را هم نمی‌کردیم. از اعضای تیمم تشکر می‌کنم که بدون هیچ چشم‌داشتی فعالیت دارند و فقط به آینده ورزشی خودشان فکر می‌کنند. در حال حاضر به دنبال این هستیم که در جام حذفی میزبانی شایسته‌ای از سپاهان داشته باشیم.

تیم نکونام باید قهرمان شود 
او در مورد رقابت‌های لیگ برتر گفت: برای قهرمان شدن یک تیم، بیشتر از پول و بازیکن، همدلی نیاز است. همیشه در ایران و دنیا تیم‌هایی خوب نتیجه گرفته‌اند که به معنای واقعی تیم بوده‌اند. درست است که استقلال امسال کمبودهایی دارد اما بزرگترین شاخصه آن اتحاد بازیکنان و کادر فنی برای رسیدن به جام قهرمانی است. امیدوارم که استقلال در تمام بازی‌های پیش رو برنده باشد. بازی‌های هفته بیست و پنجم بسیار مهم است چرا که استقلال با تراکتور و پرسپولیس با سپاهان بازی دارد. سپاهان با تمام قدرت جلوی پرسپولیس ظاهر خواهد شد و اگر بتواند از این تیم امتیاز بگیرد و آن طرف هم استقلال مقابل تراکتور پیروز شود، به نوعی مهر قهرمانی‌اش زده می‌شود. تیم جواد نکونام در سه هفته اخیر هجومی کار کرده و خلق موقعیت خیلی خوبی دارد و امیدوارم با تداوم این روند در ادامه راه قهرمان ایران شود.

دیگر خبرها

  • محل میزبانی استقلال‌ملاثانی از سپاهان مشخص شد
  • خط و نشان سیاوش اکبرپور برای سپاهان!
  • لغو شدن بازی تیم‌های استقلال ملاثانی و فجر سپاسی پیگیری می‌شود
  • گلایه‌های تند سیاوش اکبرپور
  • لغو دیدار تیم‌های استقلال ملاثانی و فجر سپاسی
  • تاس فولاد بد نشسته، خوب بازی کن!
  • اکبرپور: حرف‌های جواد نکونام درباره ایشان درست بود!
  • فاجعه در لیگ یک؛ دو تیم پشت در ورزشگاه ماندند و بازی لغو شد! + عکس
  • آبروریزی برای فوتبال خوزستان؛ دیدار ملاثانی و فجر لغو شد
  • استقلال ملاثانی و فجر سپاسی پشت در ماندند؛ بازی لغو شد + عکس