Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر؛ حسین حسینی، ظهر یکشنبه در دیدار رئیس و اعضا شورای اسلامی استان با استاندار خراسان جنوبی، اظهار کرد: این شهرستان در بخش معادن غنی است اما کار زیادی برای آن انجام نشده و درگیر مشکلات و بلاتکلیفی برای توسعه در این حوزه هستیم.

وی تصریح کرد: برخی معادن نهبندان مانند معدن مس ماهور در بلاتکلیفی بین بانک و سرمایه‌گذار باقی مانده که نیاز به رسیدگی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفتۀ وی در انتخاب مدیران شهرستانی دقت نظر بیشتری شود چرا که در گذشته مدیران فقط برای رفع تکلیف انتخاب می‌شدند و تخصص لازم را ندارند.

درخواست راه‌اندازی میل ۷۳ درمیان

نماینده شهرستان درمیان در شورای اسلامی خراسان جنوبی نیز در این جلسه گفت: از مهمترین مشکلات این شهرستان می‌توان به آسفالت، روکش، دوبانده کردن، پل‌های ارتباطی، ساماندهی رودخانه‌های فصلی و فرسودگی شبکه‌های آبرسانی اشاره کرد.

نوراحمد الهیاری درخواست کرد: برای بیمارستان درمیان پزشک متخصص به ویژه در بخش دندان پزشکی، سونوگرافی و سی تی اسکن نیاز داریم که لازم است رسیدگی شود.

وی بیان کرد: برای لایروبی، مرمت و ایمن سازی قنوات نیز نیاز به اعتبارات داریم، همچنین برای روکش آسفالت درخواست قیر رایگان داریم.

به گفتۀ وی برای احداث کتابخانه و راه‌اندازی میل ۷۳ نیاز به حمایت و اعتبارات وجود دارد.

کد خبر 5407070

منبع: مهر

کلیدواژه: خرما نهبندان شورای شهر استانداری خراسان جنوبی شهرستان درمیان کتابخانه بارش برف برف و کولاک بوشهر کرمانشاه ویروس کرونا سیل کرمان برف و یخبندان برف روبی خطبه های نماز جمعه آمار کرونا امداد رسانی اردبیل عکس استانها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۰۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری درخواست‌های مردمی در بسته شهروند خبرنگار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد،

عناوین شهروند خبرنگار سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳

مشکل تردد کامیون‌ها در شهر

محدودیت استفاده از بوستان

ترمیم نیمه تمام چاه کوچه

آب‌های رها شده در کوچه و خیابان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۲ سواری حامل سوخت قاچاق در نهبندان توقیف شد
  • کشف هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان
  • اجرای بسته تشویقی نوسازی بافت فرسوده شش شهرستان سیستان وبلوچستان
  • پیگیری درخواست‌های مردمی در بسته شهروند خبرنگار
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان
  • خودکفایی در تولید مواد شوینده خبر خوش معاون وزیر صمت
  • تراز تجاری صنعت شوینده ایران ۱۸۰ میلیون دلار مثبت شد
  • اجرای طرح چراغ روشن در درمیان
  • خودکفایی در تولید مواد شوینده خبر خوش معاون وزیر صمت + فیلم