Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مریم ایراندوست پس از شکست ۷ بر صفر تیم ملی فوتبال بانوان کشورمان مقابل چین در جام ملتهای آسیا، عنوان کرد: به بازیکنانم افتخار می‌کنم که تا دقیقه آخر تلاش کردند و ناامید نشدند. فکر می کنم اگرچه بازنده بودیم اما یک بازنده بزرگ بودیم. 

وی افزود: در فوتبال طبیعی است. در جام‌جهانی مردان هم دیدیم که تیم ملی ۷ گل دریافت کرد، این چیزی از ارزش‌های تیم کم نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مطمئن هستم تیم ایران با تیم‌های بزرگ رقابت می کند و قطعاً از این بازی درس بزرگی می‌گیریم. 

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان کشورمان در ادامه در پاسخ به این سوال که هنوز شانس صعود وجود دارد چگونه بچه های خود را برای دیدار بعد از نظر روحی آماده می‌کنید، خاطرنشان کرد: بعد از این که سوت پایان بازی زده شد دیدید من بچه ها را جمع کردم، همان لحظه این بازی برای ما تمام شد قطعاً الان بچه های ما شرایط بهتری خواهند داشت. با دو جلسه تمرینی که داریم به بازی با چین تایپه فکر می کنیم، چون هدف ما برای این تورنمنت صعود است.

ایراندوست همچنین درباره ۲ نیمه متفاوت در بازی با چین، عنوان کرد: من به این موضوع اشاره نکردم و نخواستم بهانه باشد اما شرجی بودن هوا و شرایطی که بچه ها در زمین داشتند هر لحظه که می گذشت، شرایط برای بچه‌های ما سخت‌تر می‌شد. این خستگی و فشار بچه ها را تحت تاثیر قرار داد. من ۴۵ دقیقه اول را همان چیزی که می‌خواستم بود، همان توانایی که از بچه ها سراغ داشتم اما ۴۵ دقیقه دوم کمی شرایط برای ما سخت شد.

ایراندوست درباره تغییرات در نیمه دوم و اینکه نگین زندی نیمه دوم از بازی بیرون رفت، گفت: می‌دانستیم نیمه دوم شرایط برای بچه ها سخت تر می شود به همین دلیل نیمه دوم دو بازیکن دیگر را که دونده بودند وارد زمین کردیم، می‌خواستیم فشار را روی بچه ها کمتر کنیم. فکر می کنم نگین چیزهایی که از او خواسته بودیم اجرا کرد. همین که هدف دیگر ما این بود استراحتی را بدهیم تا او را برای بازی سوم حفظ کنیم.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: نیمه دوم بچه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۰۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود ایران به جام جهانی فوتسال و نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا

ملی‌پوشان فوتسال کشورمان با قرار گرفتن در جمع چهار تیم پایانی جام ملت‌های آسیا، به جام جهانی ۲۰۲۴ صعود کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی فوتسال کشورمان در دومین بازی از مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا 2024، در سالن بانکوک آره‌نا مقابل تیم ملی قرقیزستان صف‌آرایی کرد و با نتیجه 6 بر یک پیروز شد.

برخلاف دو مسابقه نخست که تیم شمسایی نیمه اول خوبی را پشت سر نگذاشت، ایران در دقیقه 8 با شوت بهروز عظیمی به گل رسید که دونیربک آمانبائف، یک دقیقه بعد با گشودن دروازه ایران توانست بازی را به تساوی بکشاند. البته این پایان کار در نیمه اول نبود و سالار آقاپور در دقیقه 10 گل زیبایی از یک ضربه ایستگاهی به ثمر رساند تا ملی‌پوشان کشورمان با پیروزی 2 بر یک راهی رختکن شوند.

سفال‌منش: عملکرد قرقیزستان و افغانستان شگفتی است، نه حذف ژاپن

نیمه دوم نیز مطابق میل ایران پیش رفت. مهدی کریمی در دقیقه 26 برای قهرمان 12 دوره رقابت‌ها گلزنی کرد و سعید احمد عباسی دروازه قرقیزستان را در دقیقه 24 باز کرد تا همچنان مدعی اصلی عنوان آقای گلی جام باشد. تلاش‌های قرقیزستان نتیجه‌ای به دنبال نداشت و کریمی در دقیقه 36 برای ایران گلزنی کرد. گلزنی علی‌اصغر حسن‌زاده در دقیقه 37 نیز تیر خلاصی به قرقیزستان بود و حکم صعود ایران را امضا کرد.

تیم ملی کشورمان همانند 16 دوره گذشته جام ملت‌های آسیا به مرحله نیمه نهایی مسابقات صعود کرد و با حذف ژاپن، تنها تیم حاضر در رقابت‌ها محسوب می‌شود که طعم قهرمانی آسیا را چشیده است. با توجه به اینکه چهار تیم نهایی جام ملت‌ها سهمیه جام جهانی 2024 ازبکستان را کسب می‌کنند، شاگردان وحید شمسایی با این پیروزی به جام جهانی نیز صعود کردند.

فوتسال ژاپن؛ کشتی‌ای که غرق شد!

تیم ملی ایران از ساعت 17:30 روز جمعه هفتم اردیبهشت، در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا به مصاف برنده مسابقه ازبکستان - ویتنام می‌رود. دیدار ازبکستان و ویتنام از 17:30 امروز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • (عکس) واکنش AFC به صعود تیم فوتسال ایران
  • صعود تیم ملی فوتسال ایران به نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا
  • صعود مقتدرانه شاگردان شمسایی به نیمه‌نهایی
  • صعود ایران به جام‌جهانی فوتسال و نیمه‌نهایی جام‌ملت‌ها
  • صعود ایران به جام جهانی فوتسال و نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا
  • آلگری: شایسته صعود به فینال کوپا ایتالیا بودیم
  • الهلال (۴) ۲ - ۱ (۵) العین/ شگفتی بزرگ در آسیا با صعود شاگردان کرسپو به فینال+ فیلم
  • شگفتی بزرگ در آسیا: افغانستان صعود کرد
  • شگفتی بزرگ جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ گربه سیاه ایران حذف شد!
  • شگفتی بزرگ در جام ملت‌ های فوتسال آسیا با حذف ژاپن