Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: می‌توانستیم به گل دوم هم برسیم، اما به تیمم افتخار می‌کنم.

خبرگزاری میزان - علیرضا منصوریان، سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در نشست خبری پس از دیدار مقابل ذوب آهن اصفهان اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*بازی بسیار سختی بود و قبل از بازی می‌دانستیم که تیم‌های تارتار سخت می‌بازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روی یک ضربه استثنایی از ریکانی به گل رسیدیم و بازی را کنترل کنیم. اخراج بازیکن ذوب‌آهن تاثیرگذار بود و بازی را کنترل کردیم. امروز فقط نتیجه می‌خواستیم تا نیم فصل را با برد تمام کنیم.

*می‌توانستیم به گل دوم هم برسیم، اما به تیمم افتخار می‌کنم. ذوب‌آهن سخت بباز بود، اما توانستیم پیروز شویم. بهترین صحنه امسال من شکرگذاری بعد از گل بازیکنانم بود.

*در نقل و انتقالات امسال کار خاصی نمی‌توانیم انجام دهیم. همه مسئولان در تلاش هستند که از نظر مالی مطالبات به ۳۰ درصد و دو هفته آینده به ۵۰ درصد برسد. ما نمی‌توانیم بریز و بپاش کنیم و بازیکنانی که داریم بسیار خوب هستند. سعی ما این است که نگذاریم بازیکنان‌مان جدا شوند. احتمال جذب بازیکن خیلی کم و به نوعی بعید است و سعی می‌کنیم روی تیم دوم‌مان کار کنیم و در اردو‌ها از آن‌ها استفاده کنیم.

*پیش‌بینی می‌کنم یکی از بهترین تیم‌های ملی ما همین تیم باشد. ما یک ویترین بازیکن گران قیمت داریم و به سردار آزمون هم تبریک می‌گویم که به لورکوزن رفت. این تیم در ورودی به تیم‌هایی مثل دورتموند و بایرن مونیخ است و امیدوارم این اتفاق رخ دهد. ان‌شاءالله صعود خیلی خوب و زودهنگامی داشته باشیم و باید اردو‌های مختلفی برای این تیم برگزار شود، چون فکر می‌کنم در این جام جهانی می‌توانیم از گروه‌مان صعود کنیم.

*نسبت به زمانی که در آسیا بازی کردیم، چمن بسیار متفاوت است. زمین فولادشهر در گذشته از آزادی بهتر بود، اما امروز زمین سفت بود. برای تیم تارتار که روی زمین بازی می‌کند، بسیار کار سخت است و این کار را برای حریفان راحت‌تر می‌کند.

بیشتر بخوانید: منصوریان: من و تارتار هم مدرسه‌ای بودیم/ مدیریت سپاهان باید از نویدکیا حمایت کند

انتهای پیام/

برچسب ها: علیرضا منصوریان صنعت نفت آبادان لیگ برتر فوتبال

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: صنعت نفت آبادان علیرضا منصوریان صنعت نفت آبادان لیگ برتر فوتبال ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۱۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست رستمی در فینال: نقره ۷۲ کیلو به نام‌ ایران

به گزارش "ورزش سه"، مسابقات نهایی پنج وزن دوم رقابت های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی آسیا از عصر امروز (سه شنبه) در شهر بیشکک قرقیزستان در حال برگزاری است.

در وزن 72 کیلوگرم امروز محمدرضا رستمی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 5 بر 3 مقابل جی لنگ از چین به برتری رسید و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه 10 بر صفر عادیلخان ساتایف از قزاقستان را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت.

رستمی در این فینال به مصاف شینگو هارادا از ژاپن رفت و در پایان با نتیجه 9 بر 5 مغلوب حریف خود شد و به مدال نقره بسنده کرد.

دیگر خبرها

  • استقلال در آزادی، پرسپولیس در غربت | حمله به حال‌گیرها
  • دیروز مدعی اول قهرمانی امروز تلاش برای سومی!
  • ساعت بازی فوتسال تیم ملی ایران - افغانستان در جام ملت‌ها
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ پیروزی پرگل عراق مقابل عربستان
  • ساعت دقیق پخش بازی بایرن مونیخ و آرسنال امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین
  • مدیر کل آژانس اتمی: حمله به تاسیسات هسته ای کشورها یک اشتباه وحشتناک است که تبعات بسیار جدی دارد/ از طرف های درگیر ( ایران و اسرائیل) خواستیم که خویشتن داری نشان دهند
  • رسول گرمسیری هم نقره ای شد
  • درویش: از اوسمار برای فصل بعد برنامه خواستیم/ بحث تمدید قراردادها کار دلالان است
  • درویش: مگر سایر تیم‌ها تمدید قرارداد بازیکنان را شروع کردند؟/ از اوسمار برنامه خواستیم+ فیلم
  • شکست رستمی در فینال: نقره ۷۲ کیلو به نام‌ ایران