Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران، در حالی که صبح امروز برخی از رسانه ها خبر از توافق رشید مظاهری برای جدایی از استقلال و پیوستن به فولاد داده بودند اما گلر آبی ها امروز در تمرینات این تیم شرکت کرد تا خبر از ادامه حضورش در این تیم تا زمان دریافت رضایتنامه بدهد.

مجیدی قید حردانی را می زند؟


مظاهری به نزدیکانش اعلام کرده به هیچ عنوان بخش از پروژه معاوضه بازیکن میان استقلال و هیچ باشگاهی نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که مجیدی اصرار زیادی به جذب حردانی از فولاد دارد اما با شرایطی که پیش آمده احتمالا سرمربی استقلال باید یک مدافع راست دیگر را در لیست خرید خود جای بدهد و قید حردانی را بزند.

گلر آبی‌ها پیشنهادی از یک تیم صنعتی دریافت کرده که به شدت نیازمند به یک دروازه‌بان باتجربه است. رقم پیشنهادی این تیم به مظاهری به قدری وسوسه‌انگیز بوده که او در صورت دریافت رضایتنامه از استقلال فورا راهی این تیم خواهد شد.


باید منتظر ماند و دید در ادامه باشگاه استقلال چه تصمیمی در این خصوص خواهد گرفت و آیا گلر خود را به یکی از رقبایش واگذار خواهد کرد یا نه.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: استقلال رشید مظاهری حردانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۱۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همای سعادت دوباره در دسترس نکونام

به گزارش "ورزش سه"، سعادت حردانی که به دلیل مصدومیت دو دیدار اخیر تیمش مقابل مس رفسنجان و آلومینیوم اراک را از دست داده بود، در تمرینات گروهی تیمش شرکت کرده و این شانس را دارد تا در صورت تایید پزشکان و صلاحدید کادرفنی به ترکیب تیمش بازگردد.

سعادت حردانی که به‌عنوان یکی از بازیکنان ملی‌پوش استقلال به میدان می‌رود در اولین تمرین پس از بازگشت از اردوی ملی مصدوم شد و حالا با تمام شدن مصدومیتش انگیزه فراوانی برای بازگشت به لیگ برتر دارد.

استقلالی‌ها فردا و از ساعت ۱۹ در ورزشگاه آزادی به مصاف شمس آذر قزوین خواهند رفت و امیدوارند تا در حضور هواداران پر شور خود بتوانند سه امتیاز شیرین را کسب کنند و به صدرنشینی خود ادامه بدهند.

دیگر خبرها

  • همای سعادت دوباره در دسترس نکونام
  • کنایه رشید پور به رئیسی: کاش رئیس جمهور بودی
  • طلب نجومی جلال الدین ماشاریپوف از استقلال
  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال مشخص شد
  • طلب ۱,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ستاره استقلالی!
  • غیبت قطعی ۲ بازیکن استقلال برابر شمس آذر
  • بازیکن استقلالی از باشگاه شاکی شد و سر تمرین نرفت
  • بازگشت صالح حردانی در بازی با شمس آذر قزوین
  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال
  • پیام تسلیت فرمانده سازمان بسیج مستضعفین در پی درگذشت حاج محمد کیانی