Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، ساکت الهامی در مورد دیدار فردا با فجر سپاسی اظهار داشت: دو تیم با انگیزه متفاوتی مقابل هم قرار می‌گیرند و سه امتیاز را می‌خواهند. احساس خود من این است که یک بازی فیزیکی و چالش برانگیزی را خواهیم داشت. مسابقات به شکلی شده که همه تیم‌ها می‌توانند یکدیگر را ببرند و امتیاز بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیچ تیمی از قبل بازنده نیست و همه برای نتیجه وارد میدان می‌شوند.

وی تاکید کرد: بچه های ما قطعا باید به تیم خوب فجر سپاسی احترام بگذارند. فجر جزو تیم‌هایی است که کیفیت فوتبالش با جایگاهی که در جدول دارد، متفاوت است. در دور رفت هم ما را اذیت کرد. از سوی دیگر ما هم تیم دست و پا بسته ای نیستیم و می‌دانیم که شرایط جدول چگونه است.

سرمربی نساجی عنوان کرد: تفاوت ما با فجر در استراحت است. آنها 4، 5 روز بیش از ما استراحت داشته‌اند و شاید شرایط بدنی شان فردا بهتر از ما باشد، اما بچه های ما می‌دانند که امتیاز بازی فردا چقدر مهم است و می‌تواند جایگاه مان را بهتر کند.

الهامی در مورد محرومیت اکبر صادقی گفت: حضور او می‌توانست کمک زیادی به ما کند، اما بچه های دیگر هم می‌توانند جایگزین خوبی باشند.

دیدار دو تیم فردا ساعت 15 در شیراز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: ساکت الهامی سرمربی تیم فوتبال نساجی فجر سپاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۱۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انریکه: اخراج آرائوخو تفاوت را رقم زد

سرمربی پاری‌سن‌ژرمن از عملکرد شاگردانش مقابل بارسلونای ۱۰ نفره و صعود به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا ابراز رضایت کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لوئیس انریکه که شاگردانش شب گذشته (سه‌شنبه) در دور برگشت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا موفق شدند بارسلونا را در ورزشگاه مونتجویک شکست دهند و در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با برتری 6 بر 4 راهی دور بعد این رقابت‌ها شوند، گفت: خیلی خوشحالیم و هواداران ما از فرط خوشحالی در حال آواز خواندن هستند.

وی افزود: انتظار نداشتیم که بازی رفت آنطور (شکست 3 بر 2 در ورزشگاه پارک‌دوپرنس) پیش برود. معتقدم و باز هم می‌گویم که نتیجه بازی رفت عادلانه نبود و در بازی برگشت ما در هر لحظه در جریان بازی بودیم. واضح است که اخراج آرائوخو (مدافع اروگوئه‌ای بارسا در دقیقه 29) تفاوت را رقم زد، اما از اعتمادی که از جانب هواداران‌مان احساس کردیم و از لذت رسیدن به مرحله نیمه‌نهایی، بسیار خوشحالیم.

پاری‌سن‌ژرمن، بارسلونا را حذف کرد/ پایان تلخ اتلتیکو

سرمربی اسپانیایی پاری‌سن‌‌ژرمن تصریح کرد: از دید من 12 دقیقه ابتدایی بازی دیدنی بود. جالب اینجاست که به محض ورود بارسلونا به محوطه یک گل دریافت کردیم، اما فکر می‌کنم توانستیم اوضاع را به سود خود تغییر دهیم. سعی کردیم به هر شکل ممکن و قابل تصور به سمت دروازه بارسا حمله کنیم.

سرمربی پیشین بارسا خاطرنشان کرد: بازی با برتری نفری همیشه دشوار است چون بازیکنان در این شرایط تمایل دارند پا به توپ شوند و این باعث می‌شود ساختار و موقعیت خود را از دست بدهید که این کار را پیچیده می‌کند، اما تیم در سطح بسیار بالایی بازی کرد. همه بازیکنان بدون استثنا بسیار خوشحال بودند. حالا باید این برد را جشن بگیریم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سرمربی العین: ماموریت ما مقابل الهلال تمام نشده است
  • یورگن کلوپ به استراحت نیاز دارد
  • سفر شاگردان الهامی به قائمشهر برای مصاف با تراکتور
  • عنایتی: در پیکان با مهاجمان بیشتر کار می‌کنم/ شرایط خوبی را داریم اما بازی فردا برای ما سخت است
  • انریکه: اخراج آرائوخو تفاوت را رقم زد
  • یک امتیاز اضافی استقلال به پرسپولیس پرید!
  • فرمول تعیین قهرمان لیگ‌های مختلف مشخص شد/ گل زده در خانه حریف ملاک نیست
  • واکنش ستاره ذوب‌آهن به پیشنهاد پرسپولیس یا استقلال
  • واکنش پدیده ذوب‌آهن به حضور در استقلال و پرسولیس
  • شانس پرسپولیس برای قهرمانی بیشتر از استقلال است